SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Arkadia ma nową nazwę Westfield

Strona główna Nieruchomości Biura Arkadia ma nową nazwę Westfield

Unibail-Rodamco-Westfield organizuje międzynarodowe koncerty muzyczne z okazji inauguracji marki Westfield w dziesięciu flagowych centrach handlowych firmy w Europie kontynentalnej

Arkadia zmienia nazwę jak większość sklepów należącym do Unibail. Marka Westfield jest już obecna w USA i w Wielkiej Brytanii, a teraz pojawi się po raz pierwszy w siedmiu centrach handlowych we Francji: Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart, Westfield Rosny 2 w regionie paryskim oraz Westfield Euralille w Lille. Rebranding będzie także obejmował szwedzki Westfield Mall of Scandinavia koło Sztokholmu, Westfield Arkadia w Warszawie oraz Westfield Chodov w Pradze, a w 2020 do tej grupy dołączą kolejne centra handlowe URW.

Centra objęte rebrandingiem to wiodące obiekty na każdym z lokalnych rynków. Pod marką Westfield utrzymają swój znaczący dorobek, lokalną tożsamość i relacje ze społecznościami lokalnymi, a jednocześnie skorzystają na potencjale marki przy organizacji jeszcze ciekawszych wydarzeń, tworzeniu jeszcze lepszych doświadczeń klienta, a także przy rozwijaniu usług, oferty handlowej i partnerstw z innymi markami. Międzynarodowe koncerty muzyczne na inauguracje centrów objętych rebrandingiem obejrzy ponad 25 000 osób. Wydarzenia będą przykładem na to, jak może wyglądać nowy, ambitny program firmowany przez markę Westfield.

 

We wszystkich centrach objętych rebrandingiem zostaną wprowadzone nowe usługi stworzone z myślą o wygodzie klientów: samochodziki dla dzieci, punkty zwrotu podatku VAT, szatnie i szafki, punkty odbioru paczek, a także nowa karta upominkowa Westfield. Program lojalnościowy ze specjalną ofertą, usługami i wydarzeniami zyska nazwę Westfield Club i zostanie rozbudowany o nowe innowacyjne elementy w latach 2019 i 2020.

arkadia_min-002-1026x370Koncerty będą towarzyszyć szerszej inicjatywie marketingowej i ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej we wrześniu, która obejmie wszystkie kraje marki, w tym Wielką Brytanię. W nowej kampanii wykorzystana zostanie znana na całym świecie piosenka jednego z najsłynniejszych zespołów w historii, co podkreśli obietnicę marki Westfield, czyli tworzenie miejsc tętniących życiem.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

Wiadomości

Pięć placów Browarów Warszawskich

Już niedługo Browary Warszawskie zaproszą warszawiaków na pięć, nowych miejskich placów. Browary Warszawskie już niedługo...

PZU bierze wieżowiec Generation Park

To największa umowa najmu w historii rynku biurowego w Polsce oraz historii Grupy Skanska na świecie. Grupa PZU wynajęła 47...

Rozpoczyna się Lato Konesera. Kilkaset wydarzeń w centrum kulturalno-rozrywkowym stołecznej Pragi

Już w 1 lipca w Centrum Praskim Koneser rozpoczyna się wakacyjny cykl wydarzeń pod hasłem Lato Konesera. Od początku lipca do...

Warszawa poradziła sobie z intensywnym deszczem

Wczoraj, 29 czerwca, w stolicy w ciągu 30 minut spadło 48,5 l wody na m2. To miesięczny...

Rezydencje Marina Mokotów gotowe do zamieszkania

Dom Development rozpoczął zgodnie z harmonogramem wydawanie kluczy na inwestycji Rezydencje Marina Mokotów. Jest to najbardziej prestiżowy etap nowej odsłony osiedla...

Utrudnienia w ruchu na Trasie Łazienkowskiej

Przez Warszawę przeszła intensywna nawałnica. Ogromne ilości wody spowodowały uszkodzenia jezdni Trasy Łazienkowskiej. Zamknięty jest odcinek od...

Polecane

Teatr Polonia i Och-Teatr zagrają w lato plenerowe spektakle w Centrum Praskim Koneser

Centrum kulturalno-rozrywkowe na warszawskiej Pradze zapowiada plenerowe spektakle Teatru Polonia i Och-Teatru podczas Lata Konesera. Wstęp na wszystkie wydarzenia będzie bezpłatny,...

Praski Koneser z nową częścią gastronomiczno-rozrywkową

Laureat nagrody „Wdechy 2020”, praskie centrum kulturalno-rozrywkowe „Koneser”, oddaje do użytku nową, jedną z największych w Polsce otwartych przestrzeni gastronomicznych. Dla...

Innowacyjne udogodnienia w Tulipan House

Zaprojektowane na nowo lobby biurowca Tulipan House to nie tylko ekologiczny design, ale też przestrzeń, która na każdym kroku podkreśla dumę...

Warszawski rynek mieszkaniowy 2019

W 2019 roku w Warszawie przekroczono mieszkaniowy Rubikon. Na rynku pierwotnym średnia cena sprzedaży metra kwadratowego, na koniec pierwszej połowy roku, przekroczyła 9 tysięcy...

Noc Wieżowców 2018

Po przerwie wracamy do Was z trzecią edycją Nocy Wieżowców. zdjęcia: Kuba Jurkowski Wejściówki na Wydarzenie są imienne i nie istnieje możliwość zmiany danych na...

Rondo ONZ jeszcze wystrzeli w górę!

BY <!-- &amp;amp;amp;amp;lt;iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-N25V7L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;/iframe&amp;amp;amp;amp;gt; Rondo...