Unibail-Rodamco-Westfield organizuje międzynarodowe koncerty muzyczne z okazji inauguracji marki Westfield w dziesięciu flagowych centrach handlowych firmy w Europie kontynentalnej
Arkadia zmienia nazwę jak większość sklepów należącym do Unibail. Marka Westfield jest już obecna w USA i w Wielkiej Brytanii, a teraz pojawi się po raz pierwszy w siedmiu centrach handlowych we Francji: Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart, Westfield Rosny 2 w regionie paryskim oraz Westfield Euralille w Lille. Rebranding będzie także obejmował szwedzki Westfield Mall of Scandinavia koło Sztokholmu, Westfield Arkadia w Warszawie oraz Westfield Chodov w Pradze, a w 2020 do tej grupy dołączą kolejne centra handlowe URW.
Centra objęte rebrandingiem to wiodące obiekty na każdym z lokalnych rynków. Pod marką Westfield utrzymają swój znaczący dorobek, lokalną tożsamość i relacje ze społecznościami lokalnymi, a jednocześnie skorzystają na potencjale marki przy organizacji jeszcze ciekawszych wydarzeń, tworzeniu jeszcze lepszych doświadczeń klienta, a także przy rozwijaniu usług, oferty handlowej i partnerstw z innymi markami. Międzynarodowe koncerty muzyczne na inauguracje centrów objętych rebrandingiem obejrzy ponad 25 000 osób. Wydarzenia będą przykładem na to, jak może wyglądać nowy, ambitny program firmowany przez markę Westfield.
We wszystkich centrach objętych rebrandingiem zostaną wprowadzone nowe usługi stworzone z myślą o wygodzie klientów: samochodziki dla dzieci, punkty zwrotu podatku VAT, szatnie i szafki, punkty odbioru paczek, a także nowa karta upominkowa Westfield. Program lojalnościowy ze specjalną ofertą, usługami i wydarzeniami zyska nazwę Westfield Club i zostanie rozbudowany o nowe innowacyjne elementy w latach 2019 i 2020.
Koncerty będą towarzyszyć szerszej inicjatywie marketingowej i ogólnoeuropejskiej kampanii reklamowej we wrześniu, która obejmie wszystkie kraje marki, w tym Wielką Brytanię. W nowej kampanii wykorzystana zostanie znana na całym świecie piosenka jednego z najsłynniejszych zespołów w historii, co podkreśli obietnicę marki Westfield, czyli tworzenie miejsc tętniących życiem.