SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Arkadia zmienia nazwę na Westfield

Strona główna Nieruchomości Biura Arkadia zmienia nazwę na Westfield

Unibail-Rodamco-Westfield wprowadza markę Westfield w Europie kontynentalnej. Pierwsza fala obejmie dziesięć flagowych obiektów oraz dwa w budowie, w których marka Westfield zostanie wprowadzona we wrześniu 2019 r.

 

Wprowadzenie marki Westfield w całej Europie kontynentalnej zostało ogłoszone, gdy Unibail-Rodamco nabyło Westfield w 2018 roku, tworząc Unibail-Rodamco-Westfield, czołowego światowego dewelopera i operatora flagowych lokalizacji handlowych.

arkadia_min-002Pod nową marką znajdzie się siedem centrów we Francji: Westfield Les Quatre Temps, Westfield Forum des Halles, Westfield Vélizy 2, Westfield Parly 2, Westfield Carré Sénart i Westfield Rosny 2 w regionie Paryża oraz Westfield Euralille w Lille; jedno w Szwecji: Westfield Mall of Scandinavia w Sztokholmie; jedno w Czechach: Westfield Chodov w Pradze i jedno w Polsce: Westfield Arkadia w Warszawie. Dwa obiekty w budowie to: Westfield Mall of the Netherlands w okolicach Hagi i Westfield Hamburg w Niemczech.

 

Wszystkie te centra mają wiele cech wspólnych: rozpoznawalną lokalizację oraz doskonałą dostępność komunikacyjną, wyróżniające się cechy architektoniczne i projektowe, optymalny dobór najemców, najlepszą w swojej klasie ofertę obsługi klienta, ofertę w wymiarze doznań i emocji, bardzo silną pozycję na rynku lokalnym, możliwość oferowania kultowych wydarzeń i rozrywki na najwyższym poziomie oraz najlepsze w swojej klasie podejście w zakresie CSR.

 

Marka Westfield jest jedyną globalną marką B2B i B2C dla sieci sprzedaży, punktów rekreacyjnych, rozrywkowych i gastronomicznych. Westfield jest sztandarową marką dla najbardziej znanych centrów, takich jak Westfield London i Westfield Stratford City w Londynie, Westfield Century City i Westfield UTC w Kalifornii, czy Westfield World Trade Center w Nowym Jorku.

 

Westfield słynie z tego, że zapewnia swoim gościom wyjątkowe doświadczenia, od bardzo szerokiej gamy marek i wysokiej jakości usług, po koncerty i imprezy. W związku z tym, iż klienci coraz częściej pragną wyjątkowego doświadczenia związanego z fizycznymi zakupami, teraz nadszedł idealny moment na wprowadzenie marki Westfield we flagowych lokalizacjach URW.

 

We wrześniu 2019 r. rozpocznie się nowa kampania marketingowa, aby wesprzeć wprowadzenie marki Westfield na wszystkich rynkach za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak: kino, telewizja, druk i media społecznościowe.

 

Christophe Cuvillier, dyrektor generalny Grupy Unibail-Rodamco-Westfield, powiedział: – Z uwagi na fakt, iż Westfield jest jedyną globalną marką w branży, wprowadzenie jej zwiększy wartość i pozycję naszych destynacji w całej Europie kontynentalnej. Wsparcie przez globalne kampanie marketingowe sprawi, że centra będą miejscem spektakularnych wydarzeń, przynosząc znaczące korzyści naszym gościom i zapewniając międzynarodową platformę dla sieci chcących wejść na nowe rynki.

 

Arkadia znalazła się wśród pierwszych dziesięciu istniejących obiektów, które zyskają nowy szyld, a tym samym nową, międzynarodową wartość, zapewniającą spektakularne podniesienie standardu.

 

Warszawska Arkadia od początku swego istnienia nieustannie stara się podążać za oczekiwaniami klientów. Od lat zajmuje pozycję lidera na handlowej mapie stolicy i jest miejscem, gdzie klienci mogą poznać i doświadczyć pełnej oferty czołowych międzynarodowych i lokalnych marek – mówi Grzegorz Grajkowski, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco-Westfield na Polskę. Teraz, w wyniku zyskania prestiżowego, globalnego brandu, jeszcze bardziej podkreśli swoją dbałość o unikalną ofertę i bogate, oryginalne usługi, tak aby stale odpowiadać na zmieniające się i rosnące potrzeby klientów – dodaje Grzegorz Grajkowski. Jesteśmy dumni, że właśnie Arkadia znalazła się w pierwszej dziesiątce europejskich centrów, spełniających kryteria sygnowania najlepszym i najbardziej rozpoznawalnym szyldem na światowym rynku nieruchomości handlowych. Tym samym zostały docenione piętnastoletnie działania w zakresie zarządzania obiektem pod względem inwestycyjnym i marketingowym – podsumowuje.

 

Wprowadzenie marki rozpocznie się w 2019 i będzie kontynuowane w 2020 i 2021 roku

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

Wiadomości

Zamknięte Łazienki Królewskie i Pałac w Wilanowie

W związku z rozprzestrzeniającym się koronawirusem, Muzeum Łazienki Królewskie oraz Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie zostały zamknięte dla odwiedzających....

Lime wycofuje się z Polski

Jeszcze rok temu elektryczne hulajnogi cieszyły się ogromnym zainteresowaniem wśród użytkowników. Wszystko wskazuje na to, że epidemia koronawirusa to zmieni....

Forest wyrósł z ziemi!

Prace na budowie kampusu biurowego Forest idą pełną parą. HB Reavis ruszył z budową kondygnacji naziemnych. ...

Włókiennicza w Łodzi idzie do remontu!

Trwają prace remontowe wewnątrz kamienic oraz na podwórkach przy ul. Włókienniczej. Pierwsze efekty już widać. A co z fasadami? Ogłoszony został...

ZDM wybrał wykonawce zwężenia Jana Pawła II

 ZDM wybrał wykonawcę w przetargu na przebudowę odcinka al. Jana Pawła II w rejonie Dworca Centralnego. Wygrała firma Balzola Polska. W...

KTW II z najlepszym wynikiem certyfikacji BREEAM Interim w Katowicach

Biurowiec .KTW II dopiero powstaje, ale już wiadomo, że został zaprojektowany zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa i odpowiedzialnych systemów zarządzania. Potwierdza...

Polecane

Innowacyjne udogodnienia w Tulipan House

Zaprojektowane na nowo lobby biurowca Tulipan House to nie tylko ekologiczny design, ale też przestrzeń, która na każdym kroku podkreśla dumę...

Warszawski rynek mieszkaniowy 2019

W 2019 roku w Warszawie przekroczono mieszkaniowy Rubikon. Na rynku pierwotnym średnia cena sprzedaży metra kwadratowego, na koniec pierwszej połowy roku, przekroczyła 9 tysięcy...

Noc Wieżowców 2018

Po przerwie wracamy do Was z trzecią edycją Nocy Wieżowców. zdjęcia: Kuba Jurkowski Wejściówki na Wydarzenie są imienne i nie istnieje możliwość zmiany danych na...

Rondo ONZ jeszcze wystrzeli w górę!

BY <!-- &amp;amp;amp;amp;lt;iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-N25V7L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;/iframe&amp;amp;amp;amp;gt; Rondo...

Rondo Daszyńskiego w cieniu wieżowców

Rondo Daszyńskiego to chyba jeden z największych placów budowy w Europie. W czterech narożnikach tego ronda powstają lub są planowane biurowce o łącznej powierzchni 300...

Krwawe zaćmienie Superksiężyca w Warszawie

W nocy z 27 na 28 września doświadczyliśmy pełnego zaćmienia "Superksiężyca", następna taka okazja przydarzy się dopiero w 2033 roku. Zaćmienie rozpoczęło się o...