Wiosną, chiński producent smartfonów otworzy w Galerii Młociny największy w kraju salon. Flagowy lokal w sąsiadującym ze stacją metra na Młocinach kompleksie handlowo-rozrywkowym zajmie powierzchnię 170 metrów kwadratowych i będzie drugim punktem sieci w Warszawie. Będąca na finiszu prac inwestycja realizowana przez Echo Investment wynajęta została już w ponad 90 proc. Otwarcie zaplanowano na wiosnę.
Dzięki nowej lokalizacji Xiaomi w Galerii Młociny, Warszawa będzie jednym z pierwszych miast w którym działać będą dwa autoryzowane salony azjatyckiego producenta elektroniki. Poza stolicą sklepy założonej w 2010 roku firmy działają już Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Ostatnia lokalizacja na liście, w Katowicach, otwarta została na początku grudnia. Sklepem w Galerii Młociny zarządzać będzie firma GG Stores Sp. z o.o. Sp.k..
W najnowszym warszawskim salonie czwarta najpopularniejsza na świecie marka smartfonów sprzedawać będzie nie tylko nowoczesne telefony, ale także urządzenia IoT oraz gadżety, które – jak podkreśla Xiaomi – mają ułatwiać codzienne życie. W ofercie sklepu na Bielanach ma być dostępne wszystko to, co można kupić w sklepach na rodzimym rynku Xiaomi. O tym, że azjatycka marka coraz pewniej czuje się na rynku europejskim świadczyć może styczniowe otwarcie największego Mi Store na jednej z najdroższych handlowych ulic świata, paryskiej Champs-Élysées.
– Od dłuższego czasu obserwowaliśmy rozwój Xiaomi, która z każdym kolejnym miesiącem staje się coraz ważniejszym graczem na krajowym rynku. Marka od dawna istnieje w świadomości Polaków, a nowo otwierane sklepy z szyldem Mi nie narzekają na brak odwiedzających. Flagowy salon w Galerii Młociny z pewnością przyciągnie fanów smartfonów i nowych technologii z różnych części miasta i z okolic – podkreśla Wojciech Mazur, leasing manager w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.
Salon w Galerii Młociny, podobnie jak w pozostałych lokalizacjach, charakteryzował będzie minimalistyczny wystrój. Redukowanie nieistotnych elementów pozwoli skupić się na eksponowanych produktach. Te wystawione będą na pokaźnych rozmiarów drewnianych stołach i kilku regałach znajdujących się w pobliżu kas. We wnętrzu dominować będą jasne kolory i mocne, punktowe oświetlenie.