Jeszcze w tym miesiącu wielkim wydarzeniem w Blue City będzie otwarcie bardzo oczekiwanego przez klientów, nowego sklepu IKEA.
Trzecia w Warszawie IKEA, a pierwsza w tego typu w mniejszym formacie, zostanie wyposażona w niestandardowe rozwiązania i nowoczesne narzędzia prezentacji asortymentu, które umożliwią wygodne i łatwe dokonywanie zakupów. Wykwalifikowani pracownicy pomogą klientom znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania dotyczące wyposażenia wnętrz oraz doradzą przy wyborze produktów. Wszystkie artykuły będzie można zamówić – również z pomocą pracownika – z dostawą do domu, natomiast na miejscu dostępna do nabycia będzie wybrana część asortymentu IKEA. W sklepie znajdzie się także zupełnie nowa przestrzeń Bistro i Cafe.
– Pozyskanie IKEA i stworzenie warunków dla tego typu sklepu, wymagało od nas podjęcia wielu odważnych i szybkich decyzji. Za to liczymy, że przyciągnie do naszego centrum około 1-2 mln klientów rocznie, którzy nie będą musieli już przebijać się przez całe miasto, aby zrobić zakupy w tej popularnej sieci – mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Blue City.
Wielofunkcyjne projekty
Centra handlowe to już nie tylko sklepy. Nadążając za zmieniającymi się trendami i potrzebami klientów, rozbudowują się lub przebudowują, stając się multi-funkcyjnymi projektami, łączącymi funkcje handlowe, gastronomiczne, rozrywkowe, a także biurowe i hotelowe.
Blue City przebudowuje obecnie 21,6 tys. mkw. powierzchni. Duże zmiany przechodzą przede wszystkim trzy najwyższe poziomy centrum, gdzie będzie skoncentrowana oferta rozrywkowa i gastronomiczna. W centrum powstaje pierwsze w Warszawie ośmiosalowe, nowoczesne kino Helios, największy klub fitness w Polsce Fit/One, nieznany jeszcze w Polsce koncept rozrywkowy TEPfactor. Trwa rozbudowa największej w Warszawie sali zabaw dla dzieci Inca Play, która zajmie 1,3 tys. mkw. Będą też nowe restauracje.
– W 2019 rok wejdziemy z zupełnie nowym Blue City, którego oferta będzie wyróżniała się na rynku. Mamy nadzieję, że inwestycje, jakie realizujemy spowodują, że odwiedzalność naszego centrum wzrośnie, zwłaszcza w niedziele niehandlowe, a restauracje i atrakcje rozrywkowe będą się uzupełniać w przyciąganiu klientów – mówi Yoram Reshef.