Apart, Bijou Brigitte, YES i Swatch to tylko niektóre marki z rynku biżuterii i zegarków, które postawiły na Galerię Młociny. Siedem sklepów zajmie łącznie 460 m2 w nowoczesnym kompleksie handlowo-usługowo-rozrywkowym, który powstaje w jednej z najlepszych lokalizacji w Warszawie – na Bielanach, w bezpośrednim sąsiedztwie węzła komunikacyjnego Młociny ze stacją metra.
„W ostatnim czasie intensywnie budowaliśmy bazę najemców modowych wchodząc we współpracę z największymi markami. Podobnie postępujemy w przypadku tworzenia oferty biżuterii i akcesoriów – stawiamy na najlepsze polskie i zagraniczne firmy” – powiedział Michał Masztakowski, dyrektor ds. rozwoju i wynajmu Master Management Group.
Apart, lider na polskim rynku biżuteryjnym, ulokuje się na powierzchni 131 m2. Na Galerię Młociny postawiły też cztery inne rodzime firmy. Sklep o powierzchni 61 m2 otworzy YES, znana polska firma jubilerska oferująca doskonałej jakości ozdoby i zegarki, a 66 m2 Briju, jeden z najlepszych producentów biżuterii w Europie Środkowej z historią działalności sięgającą 1920 r. Lokale o wielkości 43 m2 oraz 37 m2 zajmą odpowiednio Zibi i Swiss, renomowani sprzedawcy zegarków i akcesoriów. Nowopowstającej galerii zaufały też znane marki zagraniczne oferujące głównie biżuterię i zegarki, jak niemiecka Bijou Brigitte (65 m2) i szwajcarski butik Swatch (57 m2).
Jedna z najlepszych lokalizacji handlowych w Warszawie
Galeria Młociny powstaje w bezpośrednim sąsiedztwie węzła komunikacyjnego Młociny ze stacją metra. Jest on głównym punktem przesiadkowym dla mieszkańców północnej części miasta oraz okolicznych miejscowości – codziennie korzysta z niego około 40 tys. osób z Bielan, Żoliborza, Bemowa, Łomianek i Białołęki. Węzeł Młociny to 22 linie autobusowe, cztery tramwajowe, stacja metra, przystanek Polskibus.com, bezpośrednie połączenie autobusowe z lotniskiem Warszawa/Modlin i parking P+R dla ponad 1 tys. samochodów. Galeria Młociny zostanie wybudowana na 5-hektarowej działce zlokalizowanej pomiędzy ulicą Zgrupowania AK „Kampinos” a Trasą Mostu Marii Skłodowskiej-Curie. W pobliżu centrum znajduje się też węzeł drogowy łączący centrum Warszawy, Łomianki i Chomiczówkę z Tarchominem oraz Białołęką. Północ Warszawy to także rejon, gdzie intensywnie rozwija się budownictwo mieszkaniowe, co oznacza, że grono potencjalnych klientów Galerii Młociny, szczególnie osób młodych, będzie się stale powiększało.
Dogodne i atrakcyjne miejsce zakupów oraz relaksu
Dzięki tak atrakcyjnej lokalizacji i bogatej ofercie, Galeria Młociny będzie dogodnym i atrakcyjnym miejscem zakupów i spotkań dla wszystkich korzystających z węzła Młociny, którzy będą mogli załatwić wiele spraw po drodze do pracy lub domu oraz osób mieszkających w okolicy i wzdłuż pierwszej linii metra. Na planowanych 220 tys. m2 powierzchni całkowitej (około 70 tys. m2 powierzchni najmu) klienci znajdą znane marki (łącznie około 220 lokali), 9-ekranowe kino CINEMA3D, Calypso Fitness Club, kilkanaście restauracji i kawiarni oraz pierwsze w tej części miasta Delikatesy Alma. Najemcy modowi, którzy do tej pory podpisali umowy najmu w Galerii Młociny to między innymi marki Grupy Inditex: Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius i Oysho oraz Zara Home oferująca artykuły dekoracji wnętrz. W kompleksie będzie też sklep niemieckiej marki VAN GRAAF oraz szwedzki H&M. Kierowcy będą mogli skorzystać z ponad 2 tys. miejsc parkingowych.
Wyjątkowy projekt
Galerię Młociny wyróżnia także wyjątkowy projekt architektoniczny, który powstał w dwóch renomowanych pracowniach architektonicznych – Autorskiej Pracowni Architektury Kuryłowicz & Associates oraz Chapman Taylor. Będzie to jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie punktów północnej Warszawy. Projekt Galerii Młociny jest także zgodny z zasadami zrównoważonego rozwoju, co potwierdza certyfikat BREEAM. Dwupiętrowy kompleks z czterema kondygnacjami handlowo-usługowymi został zaprojektowany tak, aby korzystać z walorów lokalizacji, w której będzie wybudowany. Dlatego w ramach inwestycji powstanie ogólnodostępna przestrzeń rekreacyjna z widokiem na Las Młociński. Latem będzie to strefa relaksu z ogródkami restauracyjnymi i infrastrukturą zachęcającą do uprawiania sportu (boiska, ścieżki do biegania), a zimą miejsce na pierwsze w Warszawie lodowisko na dachu.
Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Firma posiada wieloletnie doświadczenie na rynku (w tym roku obchodzi dziesięciolecie działalności) oraz zespół ekspertów, którzy pracowali dla międzynarodowych firm deweloperskich, doradczych oraz zarządzających nieruchomościami, a także funduszy inwestycyjnych. Dzięki temu MMG z powodzeniem samodzielnie realizuje projekty oraz współpracuje z czołowymi deweloperami i inwestorami.
Firma jest partnerem na polskim rynku dla największych światowych funduszy oraz innych instytucji inwestujących w nieruchomości, takich jak: Blackstone, Marcol Group, Europa Capital czy CPI. Na zlecenie tych podmiotów, MMG zajmuje się wyszukiwaniem atrakcyjnych możliwości inwestycyjnych na lokalnym rynku nieruchomości handlowych. Oferuje też stałe wsparcie w zakresie zarządzania aktywami oraz nieruchomościami po ich zakupie aż do momentu sprzedaży.
Obecnie MMG zarządza ponad 75 tys. m2 powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu, Galerią Orkana w Lublinie oraz Galerią Sandomierz. Dodatkowo firma odpowiada za wynajem powierzchni w wielofunkcyjnym kompleksie handlowo-biurowym, który powstanie przy ul. Piotrkowskiej 155 w nowym Centrum Przesiadkowym w centralnej części Łodzi. Zarządza także należącym do CPI portfelem nieruchomości biurowych w Polsce (m.in. Central Tower i Prosta 69). Najnowszy projekt MMG to Galeria Młociny – nowoczesny kompleks handlowy o powierzchni 220 tys. m2, który powstaje na warszawskich Bielanach.