Pepco dołącza do Galerii Młociny

Pepco, sklep znanej sieci z odzieżą i artykułami dekoracyjnymi powiększył ofertę wielofunkcyjnego centrum Bielan budowanego w sąsiedztwie węzła komunikacyjnego na warszawskich Młocinach. Najnowszy z ponad 800 obecnych w Polsce salonów będzie zlokalizowany na kondygnacji +1 i zajmie około 111 mkw. Niespełna rok przed przyjęciem pierwszych gości lista najemców Galerii Młociny jest w ponad trzech czwartych pełna.

 

W powstającym na Bielanach kompleksie, którego otwarcie planowane jest wiosną przyszłego roku, znajdzie się ponad 220 sklepów rozpoznawalnych marek. Galeria Młociny przyciągnęła te najbardziej lubiane i cieszące się największą renomą. Swoje salony otworzą m.in.: Guess, Van Graaf, H&M, C&A, Zara, Zara Home, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius, Oysho i Carry. Marką przyciągającą tłumy będzie również brytyjski TK Maxx, który rozgości się na powierzchni ponad 2 tys. mkw. Uzupełnieniem bogatej propozycji modowej będą salony z markowymi kosmetykami do pielęgnacji i makijażu – The Body Shop, MAC – oraz perfumerie Douglas i Sephora.

 

Na listę marek nowego centrum Bielan wpisał się również sklep Intermarché, dla którego będzie to debiut na stołecznym rynku. Potencjał zarówno lokalizacji jak i samego projektu został także doceniony przez sieci MediaMarkSaturn, RTV Euro AGD i Jysk, których nowe salony za niespełna rok pojawią się w Galerii Młociny. Miejsce to zapełniają również najemcy z usługami i produktami adresowanymi do osób aktywnych fizycznie i dbających o zdrowie. Z jednej strony będą to sklepy z odzieżą i akcesoriami sportowymi jak np. Go Sport i Martes Sport, a z drugiej, najnowocześniejszy klub fitness należący do popularnej sieci Calypso. W Galerii Młociny pojawi się też placówka największej sieci rodzinnych centrów medycznych w Polsce Enel–Med.

Pepco na mapie Młocin

Obecnie, zakupy w salonach sieci oferującej odzież damską, męską i dziecięcą oraz artykuły dekoracyjne i wyposażenia wnętrz mogą robić klienci z 8 krajów, z czego w ubiegłym roku do listy dołączyły sklepy w Chorwacji, Słowenii i z początkiem grudnia na Litwie. Nad Wisłą sieć Pepco ma 806 sklepów.

Trzy ostatnie lata były dla Pepco czasem bicia rekordów. Liczba sklepów urosła ponad dwukrotnie do 1 300 z czego w samym tylko 2017 roku debiut zaliczyło prawie 300 nowych lokalizacji. Wybór Galerii Młociny to dla Pepco kolejny ważny etap rozwoju. Obecność w jednej z najlepszych handlowych lokalizacji w kraju pozwoli na szersze dotarcie do dotychczasowych, ale też potencjalnie nowych klientów, których zakupy przeplatać się będą ze spotkaniami w restauracjach, knajpkach czy kawiarniach i z czasem wolnym spędzanym w zielonym ogrodzie na dachu, na kręglach albo w kinie. A obiekt na Młocinach spełnia wszystkie te kryteria.

Marka należy do spółki Pepkor Europe, będącą częścią międzynarodowego holdingu Steinhoff który zarządza ok. 12 tys. sklepami o łącznej powierzchni sprzedaży 9 mln mkw., w ponad 30 krajach. W europejskiej sieci Pepco zatrudnionych jest obecnie ponad 9 tys. pracowników, wśród nich ponad 450 pracuje w poznańskiej centrali i 400 w dystrybucji.

Jesteś świadkiem wydarzenia w Warszawie lub chcesz podzielić się informacjami na temat nowych inwestycji? Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub pisz redakcja@nowawarszawa.pl

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Centrum Praskie Koneser z jeszcze bogatszą ofertą kulinarną. Dwa nowe koncepty...

0
Centrum Praskie Koneser na warszawskiej Pradze nieustannie przyciąga miłośników dobrej kuchni i wyjątkowej atmosfery. Niedawno do grona tamtejszych lokali dołączyły dwa nowe: „Zabawa Bistro....
×