Wiosną przyszłego roku modowa mapa Warszawy wzbogaci się o nowy salon sieci KappAhl. Obok dobrze znanego sklepu z ubraniami dla kobiet, mężczyzn i dzieci KappAhl otworzy w Galerii Młociny też samodzielny sklep z ubraniami i akcesoriami dla niemowląt i dzieci – Newbie.
W Galerii Młociny powstanie jeden z największych sklepów z modą dla kobiet, mężczyzn i dzieci wywodzącej się ze Szwecji sieci odzieżowej KappAhl. Od lat klienci cenią ubrania marki za jakość i klasyczne, idące z duchem czasów kroje. Jednym z jej wyróżników są także kolekcje przygotowane z myślą o paniach noszących się w rozmiarach plus size. Salon o powierzchni 763 mkw. znajdzie się na pierwszym piętrze kompleksu, który na trzech kondygnacjach pomieści ponad 220 sklepów znanych i lubianych marek, restauracje, kawiarnie, centrum fitness, zielony ogród na dachu i pierwsze w tej części miasta wielosalowe kino.
Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.