REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Carsalon.pl chce zwiększyć dynamikę sprzedaży dealerów samochodowych, wykorzystując innowacyjną platformę internetową

Strona główna Informacje Carsalon.pl chce zwiększyć dynamikę sprzedaży dealerów samochodowych, wykorzystując innowacyjną platformę internetową

Wchodząca na rynek firma Carsalon.pl chce zmienić dotychczasowy system sprzedaży samochodów w Polsce. To efekt zmieniających się trendów i preferencji klientów, którzy coraz częściej nie tylko szukają samochodu Online, ale także decydują się na jego zakup w sieci. To także efekt dynamicznego rozwoju zastosowania nowych technologii, które zmieniają sposób dotarcia do właściwego klienta z dopasowaną ofertą wartości.

Carsalon.pl ruszył z ofertą sprzedaży samochodów różnych marek, dostępnych w ramach platformy online. To krok, który ma ułatwić proces sprzedaży i zakupu samochodów w Polsce i rozwinąć sprzedaż samochodów Online, Carsalon.pl jest odpowiedzią na zmieniający się rynek i preferencje zakupowe Polaków. Rocznie w Polsce sprzedaje się ponad 600 000 nowych samochodów osobowych i dostawczych (wg danych Samar). Według szacunków Carsalon.pl, obecnie ok. 90 proc. klientów korzysta z Internetu podczas wyboru właściwego modelu samochodu – czy to za pomocą portali motoryzacyjnych, recenzji, filmów czy informacji udostępnianych przez producentów samochodów. W ciągu najbliższych 5 lat wskaźnik realnych zakupów Online powinien wzrosnąć do 10 proc., podobnie jak w Wielkiej Brytanii czy Niemczech. Na rynkach Europy Zachodniej podobne rozwiązania w branży samochodowej sprawdzają się od kilku lat. Dobrym przykładem sukcesu jest portal carwow.co.uk, który po 4 latach działalności uzyskał 5% udziału w sprzedaży nowych samochodów na rynku brytyjskim. Sukces odniesiony w kraju skłonił portal do rozszerzenia działalności na kolejne rynki Europy Zachodniej (rynek niemiecki i hiszpański).

 

Polski Carsalon.pl

Dotychczas firma podpisała kontrakty z kilkunastoma dealerami takich marek jak: BMW, Mini, Land Rover, Jaguar, Jeep, Hyundai, Mitsubishi, Volkswagen, Renault, Dacia, Seat, Kia, Fiat, Abarth, Lancia czy Alfa Romeo. W ciągu najbliższego roku szef Carsalon.pl – Michał Słomkowski planuje zrewolucjonizować polski rynek motoryzacyjny. Platforma Carsalon.pl poszerzy dostęp klientów do dealerów wielu marek motoryzacyjnych, znacząco zwiększając paletę wyboru dla Klienta.

1e5a2231-edit1
Michał Słomkowski, założyciel CARSALON.pl

Zakup samochodu bardzo często sprowadza się do konfiguracji nowego pojazdu przez Klienta na stronie dealera lub importera i wielu wizyt w salonach samochodowych w celu uzyskania najlepszej oferty. To wymaga czasu. Teraz – za pomocą naszej platformy Carsalon.pl – klienci będą otrzymywać najbardziej korzystne oferty skrojone na miarę przez naszych partnerów, a proces negocjacji finalnych warunków zostanie ograniczony do minimum – podkreśla Michał Słomkowski, prezes Carsalon.pl.

Jak to działa? Klienci informują platformę, jakim samochodem są zainteresowani. System Carsalon.pl kieruje zapytania w czasie rzeczywistym do dealerów wybranej marki w celu przygotowania oferty dokładnie odpowiadającej oczekiwaniom kupującego. Ostatecznie oferty trafiają do Klienta, który wybiera najkorzystniejszą spośród nich. Cały proces wyboru i uzgodnienia warunków transakcji odbywa się na ekranie monitora komputera (wersja webowa aplikacji) lub smartfona (wersja mobilna). Taki system zmienia dotychczasowy sposób, w jaki polscy klienci dokonywali zakupu pojazdu – odwiedzając wiele salonów samochodowych w poszukiwaniu najbardziej atrakcyjnej oferty produktowej i cenowej. Z Carsalon.pl najlepsze oferty skrojone na miarę trafią bezpośrednio do nich, niezależnie od miejsca, w którym mieszkają. Carsalon.pl planuje podpisanie umów z największymi dealerami 25 najbardziej popularnych marek w kraju do końca 2019 roku. Michał Słomkowski uważa, że sukces firmy tkwi w oferowaniu kupującym usługi, która pozwala w wygodny sposób zaoszczędzić czas i pieniądze, a dealerom pozyskać nowy kanał sprzedaży i zwiększyć zasięg dotarcia do potencjalnych klientów.

Źródło: https://www.v12data.com/blog/90-car-shoppers-prefer-dealership-where-they-can-start-buying-process-online/

*Według danych brytyjskiej firmy CDK Global, 83 proc. klientów salonów samochodowych przyznaje, że korzystanie z platform Online znacząco pomaga im w dokonaniu wyboru właściwego modelu i odpowiedniej ceny pojazdu. Podobna liczba klientów (80 proc.) chciałaby nie tylko wybierać, lecz dokonywać płatności za wybrany samochód online. Zadowolony klient wraca do dealera – z badań Capgemini wynika, że 83 proc. klientów zadowolonych z procesu zakupu, zamierza wrócić do wybranej marki i dealera przy następnym zakupie samochodu.

artykuł zewnętrzny

Wiadomości

Majówka z ABBĄ w Parku Fontann

Po ubiegłorocznym sezonie z bohaterami filmów Disneya, fontanny zatańczą w rytm przebojów legendarnej grupy ABBA. Na weekend majowy zaplanowano inaugurację pokazów...

Plac Pięciu Rogów i milionów odwiedzających

Warszawianki i warszawiacy polubili Plac Pięciu Rogów – wynika z badań, przeprowadzonych przez stołeczny Zarząd Dróg Miejskich. Tylko w jeden z...

REWOLUCJA W PARKOWANIU. NIEBIESKA TABLICA WSKAŻE PARKING

Nie wiesz, gdzie znajduje się najbliższy parking? A kiedy go znajdziesz obawiasz się, że wszystkie miejsca są już zajęte? Jeszcze w tym...

Rynek mieszkaniowy powoli wraca do równowagi. Deweloperzy stawiają na współpracę z samorządami

18 kwietnia br. w Łodzi odbyło się jedno z największych wydarzeń branży mieszkaniowej tego roku - ogólnopolska konferencja “Miasta i Deweloperzy”, organizowana...

17. Nagroda Literacka Warszawy – nominacje

W Światowym Dniu Książki (23 kwietnia) ogłaszamy nominacje do Nagrody Literackiej Warszawy. Jury wskazało 15 najlepszych książek minionego roku w pięciu...

U-City i BLANCO od ACCIONA z certyfikatami BREEAM Interim

Powstające na warszawskim Ursusie osiedle U-CITY otrzymało certyfikat BREEAM Interim. To kolejna po BLANCO inwestycja firmy deweloperskiej ACCIONA z takim wyróżnieniem....

Polecane

Popularna marka wkracza do Centrum Praskiego Koneser. Green Caffè Nero wzbogaca ofertę gastronomiczną kompleksu

25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez...

Kultowa seria „Retro Warszawa” powraca do księgarń.

Już w maju ponownie pojawi się jedna z Waszych ulubionych serii WARSZAWA FOTO RETRO, która fotografiami opowiada o codzienności stolicy kolejnych...

Druga edycja Westfield Good Festival – baw się na koncertach, projektuj meble, odkryj proekologiczne postawy!

Już w czwartek, 18 kwietnia w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów rozpocznie się II edycja festiwalu Westfield Good Festival. Na uczestników wydarzenia...

ZEROMAT – WYJĄTKOWA ATRAKCJA W CENTRUM WARSZAWY! POŻEGNAJ PEPSI MAX I OTRZYMAJ DWIE PUSZKI PEPSI ZERO CUKRU

Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa...

Konwiktorska Residence – najlepszy adres w sercu Warszawy

Przy Konwiktorskiej 4, zaledwie kilkadziesiąt metrów od Starego Miasta, powstaje kameralny apartamentowiec Konwiktorska Residence. W budynku znajdzie się tylko 78 luksusowych apartamentów....

18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski już w najbliższą niedzielę!

Już w najbliższą niedzielę, 24 marca, w stolicy wystartuje 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski oraz New Balance Bieg Na Piątkę. Na starcie...