Zarząd Blue City, po konsultacjach z Najemcami, zdecydował, że Centrum będzie otwarte w niedziele z ograniczeniami w handlu. Jednocześnie nie zmieniają się godziny otwarcia – w każdą niedzielę Centrum będzie dostępne dla Klientów od 10:00 do 20:00, w dni powszednie i soboty utrzymane zostaną dotychczasowe godziny – od 10:00 do 22:00.
W niedziele z ograniczeniami handlu będą działać lokale rozrywkowe oraz gastronomiczne. Otwarte będą też sklepy, w których za kasą staną ich właściciele. Czynne będą też niektóre usługi: banki, fryzjer dla dzieci, myjnia samochodowa, apteka. Najemcy sami podejmują decyzję, czy mogą prowadzić działalność zgodnie z ustawą. Dla Klientów i Najemców będzie dostępna pełna infrastruktura budynku: parkingi, wejścia, ciągi komunikacyjne i toalety.
Rok 2018 to rok wielkich zmian w Blue City. Już dziś w Centrum działają unikalne formaty rozrywkowe: szkoła tańca dla dzieci, pole do minigolfa, mini boisko piłkarskie, tor dla modeli zdalnie sterowanych i escape room. W planach modernizacji znajdują się: nowoczesne kino, nowy plac zabaw dla dzieci, dwa nowatorskie koncepty rozrywkowe, które dopiero wchodzą na polski rynek, a także nowe restauracje i największy klub fitness w kraju (prawie 5000 m2). Wszystkie projekty będą zrealizowane do końca 2018 roku. Poważne zmiany zajdą również w części handlowej centrum.
Na koniec 2018 roku Blue City będzie miejscem, które będzie mogło zaoferować trzy piętra pełne rozrywki i gastronomii – punktów, które będą otwarte we wszystkie niedziele. Do tego czasu Centrum będzie prowadzić szereg działań, mających na celu uatrakcyjnienie niedziel z ograniczeniami w handlu.
Planujemy nadal organizować i promować imprezy, z których Blue City słynie. Imprezy będą organizowane również w niedziele – liczymy na to, że ciekawa tematyka eventów oraz informacja o otwartych lokalach skłonią klienta do odwiedzenia Centrum pomimo zamknięcia części punktów handlowych.
Od wielu lat na terenie Blue City organizowane są comiesięczne Jarmarki Produktów Regionalnych. Te wydarzenia przyciągają zarówno stałą grupę klientów, jak i nowe osoby. Planujemy organizowanie jarmarków w dotychczasowej formie – czyli również w niedziele. Niewykluczone, że Blue City będzie w te dni jedynym miejscem na Ochocie, w którym będzie można kupić świeżą żywność prosto od producenta. Co więcej – planujemy organizowanie imprez rodzinnych i dla dzieci, wierząc że przy okazji udziału w wydarzeniu wielopokoleniowe rodziny zostaną na wspólny posiłek lub skorzystają z innych oferowanych form rozrywki. – mówi Krzysztof Sajnóg, Dyrektor Marketingu w BC.
Wizualizacje/ materiały inwestora
Jesteś świadkiem wydarzenia w Warszawie lub chcesz podzielić się informacjami na temat nowych inwestycji? Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub pisz redakcja@nowawarszawa.pl