4F wybrało Galerię Młociny

Nowy salon F4 zajmie powierzchnię 530 metrów kwadratowych i będzie częścią imponującej Alei Mody. Otwarcie jednego z najnowocześniejszych kompleksów handlowo-rozrywkowych w kraju planowane jest wiosną tego roku. Obecnie poziom najmu przekroczył już 90%.

 

– Trudno sobie wyobrazić Galerię Młociny bez salonu 4F. I to takiego, który na tle pozostałych wyróżnia się przestronnością, nowoczesną aranżacją i doskonałym zaopatrzeniem. Kompletując listę najemców skoncentrowaliśmy się na rozpoznawalnych i lubianych markach, które zapewnią bardzo wysoką odwiedzalność centrum. Do nich zalicza się rodzimy brand projektujący sportową odzież. Ale zadbaliśmy również o to, żeby obok tych właśnie lokomotyw pojawiły się też sklepy, które aspirują, żeby do tego grona dołączyć – komentuje Michał Banasik, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment. 4F to dziś jedna z najbardziej rozpoznawalnych i najlepiej wypromowanych krajowych marek odzieżowych nad Wisłą. To także przykład spektakularnego polskiego sukcesu biznesowego pokazującego, że rodzimy brand może z powodzeniem funkcjonować obok światowych gigantów, o czym świadczyć mogą choćby Zimowe Igrzyska Olimpijskie w Pjongczang, na których aż sześć reprezentacji wystąpiło w ubraniach z metką 4F. Na najbliższe Igrzyska w Tokio w 2020, marka 4F ubierze 8 komitetów olimpijskich.

galeria-mlociny2

O ambicjach i globalnych planach ekspansji 4F, należącej do firmy OTCF, mówi również ubiegłoroczny debiut w Azji. W salonie 4F w Galerii Młociny dostępne będą ubrania i akcesoria sportowe oraz sporst stylowe (casualowe) a także linia 4F PROteam, czyli odzież dedykowana profesjonalistom i osobom trenującym jak profesjonaliści. Nie zabraknie również strefy 4F Junior – marki, która tworzy odzież dla dzieci. Ważnym elementem w najnowszej lokalizacji sklepu będzie ściana prezentująca wszystkie modele i kolory obuwia dostępnego w 4F. – Salon 4F w Galerii Młociny będzie jednym z największych w kraju. Każdy metr kwadratowy zaprojektujemy i urządzimy w nowoczesny, minimalistyczny sposób koncentrując się na prezentacji produktów i wygodzie naszych klientów. Ogromną zaletą salonu 4F będzie przestronna witryna, na której, w ciekawy i niestandardowy sposób, będziemy pokazywać najnowsze kampanie. Mamy nadzieję, że otwarcie salonu 4F w słynącej z zielonych terenów i kojarzonej z aktywnym wypoczynkiem okolicy, jeszcze bardziej zachęci do zapoznania się z ofertą 4F – mówi Małgorzata Gabryś,  Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju OTCF, właściciela marki 4F. Marka 4F od lat wykorzystuje potencjał witryn w komunikacji z klientami. Zapadające w pamięć kampanie m.in. z wykorzystaniem wizerunku sportowców takich jak Kamil Stoch, idą w parze z niestandardowymi rozwiązaniami aranżacji witryn. Sklep w Galerii Młociny będzie miał duże pole do popisu, znajduje się bowiem na pierwszej kondygnacji – w Alei Mody – z podwójnymi witrynami o spektakularnej wysokości dochodzącej do 8 metrów. Obecnie, pod szyldem 4F działa w Polsce ponad 200 sklepów. Produkty polskiej marki można kupić w 36 krajach. Są one dostępne również w ponad 300 sportowych salonach multibrandowych. Salon 4F powiększy ofertę sklepów z odzieżą i akcesoriami sportowymi w Galerii Młociny. Dotychczas, na liście najemców tej kategorii znajdowały się salony m.in.: GO Sport, Martes Sport.

Jesteś świadkiem wydarzenia w Warszawie lub chcesz podzielić się informacjami na temat nowych inwestycji?  Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub pisz redakcja@nowawarszawa.pl

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Nagroda Architektoniczna Prezydenta Warszawy – mieszkańcy mają głos

0
Wystartowała 11. edycja Nagrody Architektonicznej Prezydenta m.st. Warszawy. Od dziś mieszkanki i mieszkańcy mogą decydować, które budynki, miejsca czy wydarzenia zasługują na ich głos....