REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Selina – unikalny koncept hoteli butikowych – wchodzi do Polski

Strona główna Nieruchomości Selina – unikalny koncept hoteli butikowych – wchodzi do Polski

Selina, wyjątkowy koncept łączący styl i komfort hotelu butikowego z elementami charakterystycznymi dla życia towarzyskiego hosteli, ma zamiar wejść na polski rynek. Obecnie poszukuje lokalizacji – w pierwszej kolejności w Krakowie i w Warszawie – oraz prowadzi rozmowy z potencjalnymi inwestorami.

 

Kompletowany jest także zespół, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie hotelami oraz ekspansję marki w Polsce. Selina ma w planach otwarcie pierwszego polskiego hotelu jesienią 2018 roku, natomiast do końca 2019 roku chce mieć w swojej ofercie 1 000 łóżek w trzech polskich miastach.

 selina_puerto_viejo

Obecnie Selina posiada 24 lokalizacje, położone w miastach, nad morzem czy w dżungli, w 8 krajach Ameryki Łacińskiej. W 2018 roku marka planuje dynamiczny rozwój na nowych rynkach – w tym otwarcia swoich pierwszych hoteli w Ameryce Północnej oraz w Europie, gdzie zostały już zabezpieczone trzy nieruchomości pod lokalizacje dla Selina – w Portugalii, Grecji oraz na Węgrzech. Do końca roku Selina zamierza wejść do 15 krajów. Firma pozyskała na ten cel 95 milionów dolarów.

 

 „Wybraliśmy Polskę jako jeden z pierwszych europejskich rynków, na który chcemy wprowadzić markę Selina, ze względu na duży potencjał tego kraju. Jest on bardzo atrakcyjny turystycznie – oferuje wyjątkowe połączenie ciekawej historii i tradycji z bogatymi walorami przyrodniczymi. Dodatkowo, jest bardzo dobrze skomunikowany, nawet z odległymi zakątkami świata. Nic więc dziwnego, że cieszy się coraz większą popularnością wśród obcokrajowców. Także Polacy coraz chętniej podróżują po swoim kraju i korzystają z usług hotelowych – mówi Steven Ohayon, wiceprezes Selina odpowiedzialny za rozwój firmy na całym świecie.

 

„Cieszymy się, że będziemy mogli wprowadzić markę Selina do Polski i w ten sposób przyczynić się do rozwoju branży turystycznej. Poszukujemy przede wszystkim już istniejących hoteli w atrakcyjnych lokalizacjach, którym będziemy mogli nadać nowe życie pod szyldem Selina. W Warszawie i Krakowie chcemy pozyskać najpierw flagowe nieruchomości w śródmieściu, które pomieszczą po ok. 400 łóżek. W dalszej kolejności zamierzamy rozszerzyć naszą działalność na inne dzielnice, bardziej oddalone od centrum miasta” – dodaje Steven Ohayon.

 

Idea marki i oferta Selina

Koncept Selina zrodził się w Ameryce Łacińskiej i powstał w odpowiedzi na potrzeby współczesnych podróżnych, którzy chcą zwiedzać świat bez ograniczeń, poznając odmienne kultury, spotykając nowych ludzi oraz odkrywając nowe miejsca, gdzie mogą zatrzymać się dłużej, żyć tam i pracować. Selina oferuje więc swoim gościom różne opcje noclegowe – od akademików po prywatne, luksusowe pokoje i apartamenty, a także strefy coworkingowe i inne przestrzenie wspólne przeznaczone do odpoczynku i zabawy oraz sprzyjające integracji z innymi podróżnymi i miejscową ludnością. Wśród nich jest m.in. strefa wellness, kino, biblioteka czy przestrzeń przeznaczona na organizację różnego rodzaju wydarzeń, takich jak koncerty, warsztaty czy konferencje. Dla osób, która chcą bliżej poznać okolicę oraz lokalną kulturę i tradycję, Selina przygotowała ofertę wycieczek umożliwiających nie tylko zwiedzanie, ale także interakcje z miejscową ludnością. Dodatkowo, w ofercie gastronomicznej każdego hotelu, oprócz potraw znanych niemalże na całym świecie, nie brakuje przysmaków lokalnej kuchni. Na unikalne doświadczenia odwiedzających niebagatelny wpływ ma także wyjątkowy design lokalizacji Selina tworzony przy współpracy z lokalnymi artystami i rzemieślnikami. Wiele mebli oraz innych elementów wystroju wnętrza jest produkowanych ręcznie lub powstaje w procesie upcyclingu.

selina_deluxeUnikalny model biznesowy

Model biznesowy Selina oparty jest na pozyskiwaniu nieruchomości, przede wszystkim istniejących hoteli, w atrakcyjnych lokalizacjach i ich długoterminowy wynajem – zwykle na 20 lat. Nieruchomości te są odnawiane w partnerstwie z lokalnymi deweloperami, projektantami i artystami, co zajmuje jedynie ok. 90-120 dni. Selina oferuje ich właścicielom konkurencyjne czynsze, współpracuje też z nimi w celu zwiększenia wartości hotelu w długim okresie oraz generowania w nim ruchu. Jednocześnie przyczynia się do budowania marki danego miejsca.

 

Zaangażowanie w życie lokalnych społeczności

Selina dąży do tworzenia wyjątkowych miejsc, które pokochają nie tylko podróżni, ale także członkowie lokalnych społeczności – takich, w których wszyscy będą mogli poczuć się jak wspólnota. Z tego względu firma aktywnie angażuje się w życie miejscowej ludności. Zespół w każdym hotelu tworzony jest przede wszystkim z lokalnych pracowników. Jeśli wynajęta nieruchomość pełniła poprzednio funkcję hotelu lub hostelu, Selina oferuje zatrudnienie jego dotychczasowym pracownikom. Ponadto, firma stworzyła program wolontariatu pod nazwą Selina Gives Back, w ramach którego jej pracownicy przeznaczają 2% swojego czasu pracy na działania na rzecz lokalnych społeczności. Selina zachęca też swoich gości do wspierania miejscowej ludności poprzez dzielenie się z nimi swoimi umiejętnościami i talentami.

 

Foto: materiały inwestora
Jesteś świadkiem wydarzenia w Warszawie lub chcesz podzielić się informacjami na temat nowych inwestycji?  Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub pisz redakcja@nowawarszawa.pl

Wiadomości

ZBUDOWALI WIEŻOWIEC TERAZ STAWIAJĄ VENĘ

Polski Holding Nieruchomości przygotowuje się do budowy nowego biurowca w Warszawie. Inwestycja powstanie przy alei Prymasa Tysiąclecia w dzielnicy Wola...

Zeitgeist otrzymał pozwolenie na renowację kamienicy przy ul. Św. Barbary 2a w Warszawie

Pasaż wejściowy dostępny przez kamienny portyk, lobby wykończone czerwonym piaskowcem oraz klasyczna posadzka z lastryko. Te i...

Rozpoczęła się budowa osiedla „Lizbońska”. Pierwsi mieszkańcy wprowadzą się w 2024 roku.

Ruszyła budowa jednej z dwóch wspólnych inwestycji Grupo Lar Polska i Develii – osiedla „Lizbońska”. W ramach projektu powstanie kompleks 4...

Inwestycja w warszawskie nieruchomości – czy to się teraz opłaca?

Inwestowanie w nieruchomości jest jedną z opcji lokowania kapitału czy oszczędności, by uchronić się przed szalejącą inflacją. Czasy są dość niepewne, a to...

Ursynów z nowym parkiem kieszonkowym

Przy alei KEN pojawiło się nowe miejsce do wypoczynku pełne zieleni. W ramach realizacji projektu z budżetu...

Warner Bros. Discovery w Polsce buduje salę kinową w siedzibie głównej

W głównej siedzibie Warner Bros. Discovery w Polsce przy ul. Wiertniczej powstanie sala kinowa dostępna dla wszystkich pracowników. Będzie miała pojemność...

Polecane

#LatowBrowarach2022 wystawa zdjęć laureatów konkursu.

Lato już za nami, dlatego zapraszamy na wystawę 14 najlepszych zdjęć wykonanych podczas konkursu „Lato w Browarach”. Uczestnicy zgłosili za pośrednictwem...

Wystawy, koncerty, targi i inne wydarzenia. Jesień w Centrum Praskim Koneser to wiele wyjątkowych atrakcji

Wystawa prac Wojciecha Siudmaka, podróż do krainy Reksia, Praskie Dni Seniora czy Targowisko Sztuki. W październiku i listopadzie Centrum Praskie Koneser...

Na piechotę po Warszawie

W soboty 17 i 24 września wczesnym popołudniem odbędą się spacery po Warszawie zorganizowane przez centrum handlowe Westfield Arkadia oraz Galerię...

XII Warszawskie Targi Mieszkaniowe Dom 2022

Już w następny weekend (17-18.09.2022 ) w Pałacu Kultury i Nauki odbędą się Warszawskie Targi Mieszkaniowe DOM 2022. To już...

Pasaż Wiecha pełen dobrej muzyki i azjatyckich przysmaków. Ostatni tydzień Festiwalu Miejskiego Wars Sawa Junior

Tegoroczny Festiwal Miejski przy Domach Towarowych Wars Sawa Junior zakończy się weekendem (25-28.08) pełnym atrakcji. Finisz w dobrym stylu i smaku zapewnią...

Taneczny, muzyczny i zielony – taki będzie 3. tydzień Festiwalu Miejskiego Wars Sawa Junior w Pasażu Wiecha

To już trzeci tydzień Festiwalu Miejskiego w Pasażu Wiecha, za Domami Towarowymi Wars Sawa Junior w samym centrum Warszawy. Tym razem szczególną...