Prace na budowie centrum handlowego pod szyldem Vis à Vis, realizowanego przez Grupę Capital Park oraz Real Management zakończyły się i obiekt przywitał już pierwszych gości.
Vis à Vis Wilanów to już czwarte centrum sieci o tej samej nazwie. Pozostałe z sukcesem funkcjonują w Toruniu, Radomiu i Łodzi. Wyjątkowa lokalizacja warszawskiego projektu w samym sercu Wilanowa, a także otoczenie licznych terenów rekreacyjnych, sprzyja łączeniu dwóch głównych funkcji: formatu convenience, gwarantującego dogodną ofertę handlową i usługową, zaspokajającą najważniejsze codzienne potrzeby, oraz relaksu i wypoczynku.
W centrum działa 17 lokali, w których dostępna jest oferta sklepów spożywczych, punktów usługowych oraz restauracji punktów usługowych i restauracji. W Vis à Vis pojawiły się marki już znane i lubiane, ale zupełnie w nowej odsłonie, jak np. Decathlon, który otwarty został na mniejszej niż zazwyczaj powierzchni – 600 mkw. – ale za to oferuje klientom nowy, niedostępny nigdzie wcześniej koncept.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że otwieramy zupełnie nowe miejsce, skoncentrowane na budowaniu relacji z użytkownikiem, opartej na wspólnej pasji sportowej i dzieleniu się nią. Wybór lokalizacji nie był przypadkowy. Mieszkańcy Wilanowa to aktywna społeczność, a dodatkowo Vis a Vis otoczone jest licznymi terenami służącymi rekreacji. Liczymy na to, że wywoła to efekt synergii i osoby uprawiające sport na co dzień będą zatrzymywać się w naszym sklepie, testować sprzęt, korzystać z porad trenerów oraz pomagać nam rozwijać tę nową formę kontaktu z klientem. Koncept, który wystartował w ramach Vis a Vis Wilanów jest zupełnie nową odsłoną, z którą właśnie tutaj nasi klienci będą mieli okazję zapoznać się jako pierwsi w Polsce. Liczymy na to, że ta formuła przypadnie im do gustu, a w jej ramach wspólnie znajdziemy wiele kolejnych, kreatywnych rozwiązań – mówi Bartosz Żochowski, Lider sklepu Decathlon Wilanów.
Część marek wybrała też Vis à Vis Wilanów jako miejsce swojego stołecznego debiutu. W tym gronie znalazła się restauracja szwedzkiej sieci Max Premium Burgers, która otworzyła tu swój pierwszy lokal w Warszawie. Sieć działa tu również w formule „drive in”, co jest dużym ułatwieniem dla zmotoryzowanych klientów.
Do grona najemców centrum należeć będą także klinika stomatologiczna Villa Nova Dental Clinic, drogeria Hebe, elektromarket RTV Euro AGD, restauracja indyjska, delikatesy Kwestia Smaku, sklep Owoce i Warzywa Świata, sklep winiarski Vininova, pralnia Lemon Fresh, salon prasowy GLM, kwiaciarnia „Kwiaty i…” i inni. Kolejne marki pojawią się także w Vis à Vis w ciągu następnych kilku miesięcy. W bezpośrednim sąsiedztwie centrum znajduje się także supermarket spożywczy sieci Biedronka. Dzięki temu klienci mogą oszczędzić czas, robiąc wszystkie zakupy wygodnie i w jednym miejscu.