Z początkiem października, miłośnicy zdalnych zakupów, będą mogli skorzystać z nowoczesnej platformy sprzedażowej i profesjonalnej oferty „home shopping”!
TVO, bo o niej mowa, to nie kolejny kanał telezakupów – to nowoczesna przestrzeń dostępna w telewizji, internecie oraz na urządzeniach mobilnych.
Nowoczesna platforma sprzedażowa TVO
Dzięki takiemu rozwiązaniu, z zakupów bez wychodzenia z domu będą mogły skorzystać zarówno osoby starsze nie korzystające z internetu, młodzi, którzy z przyczyn poglądowych rezygnują z posiadania telewizorów oraz ci, którzy wszystkie sprawy załatwiają przy użyciu smartfona.
Platforma TVO opracowana została przez doświadczonych specjalistów w zakresie mediów i marketingu. Są to Michał Cieśla prezes zarządu TVO oraz Olgierd Dobrzyński (wiceprezes ds. rozwoju biznesu TVO, były szef Discovery Networks i Eurosport w Europie Środkowo -Wschodniej oraz wieloletni członek zarządu Grupy TVN).
Jak obydwaj podkreślają, TVO będzie miejscem wygodnych zakupów, szybkiej dostawy i bezpiecznych płatności. Dodatkowym atutem będzie sprzedaż ratalna, 120 dni na zwrot produktu oraz bezpłatny, profesjonalny serwis call – center.
Znakiem rozpoznawczym platformy ma być również jakość oferowanych produktów. Asortyment z tzw. „wyższej półki”, najlepsze marki i rozsądne ceny – to znak rozpoznawczy zakupów w TVO. Wśród bogatej oferty różnego rodzaju produktów, klienci będą mogli wybierać w kategoriach takich jak: moda, uroda, dom, motoryzacja, ogród itp.
Cieśla i Dobrzyński podkreślają, że TVO nie będzie tylko narzędziem sprzedaży, ale również miejscem dającym możliwość wprowadzenia na rynek własnych marek. W planach jest także zbudowanie własnego studia telewizyjnego oraz umożliwienie partnerom sprzedaży ich produktów na uruchomionej platformie.
Multimedialna platforma „home shopping” ma ruszyć 2 października. Na starcie dostępna będzie na platformie Cyfrowego Polsatu oraz serwisie tvo.pl. W ciągu pół roku firma planuje osiągnąć zasięg na poziomie 80 proc. pokrycia dystrybucji kablowej i satelitarnej. Docelowo ma to być 100 proc. zasięgu w tym segmencie, a także na żywo na stronie tvo.pl oraz w dedykowanej aplikacji mobilnej.
Polecamy: