Grupa GO Sport, jeden z największych w Europie dystrybutorów artykułów sportowych wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i wprowadza nowe rozwiązania handlowo-marketingowe, które mają sprawić, że sklepy sieci GO Sport będą nie tylko nowoczesne, ale również bardziej przyjazne dla klientów.
GO Sport stale obserwuje polski rynek i stawia na dynamiczny rozwój, w tym modernizacje, dlatego 29 kwietnia został zaprezentowany nowy koncept salonu GO Sport w Galerii Mokotów. Nowoczesny wystrój sklepu to jeden z głównych elementów zmian wizerunkowych sieci GO Sport, dlatego sklep został zaprojektowany zgodnie z nowymi założeniami, które mają na celu poprawę ekspozycji produktów oraz stworzenie unikalnej atmosfery sprzyjającej zakupom.
Nowy koncept sklepu to wynik przede wszystkim ciągłego wsłuchiwania się
w potrzeby klientów i dynamicznie zmieniającego się rynku. To nie tylko inna niż dotychczas prezentacja ubrań, ale i wykreowanie odpowiedniej atmosfery. Dzięki dbałości o szczegóły estetyczne, oświetleniu przyjemnemu dla oka oraz nowoczesnemu wystrojowi, zakupy w odnowionym sklepie GO Sport będą czystą przyjemnością– mówi Sebastien Jedrej, Dyrektor Generalny GO Sport Polska.
Design to jednak nie wszystko w przypadku ponownie otwartego w nowej aranżacji sklepu GO Sport w Galerii Mokotów. Nowy koncept to również element długofalowej strategii marki, która ma za zadanie trafić do nowych klientów, młodych osób- bardzo ważnego targetu koncernu, ceniącego sobie zdrowy tryb życia i pełną swobodę ruchów podczas treningów.
Nowy salon GO Sport to jakość w światowym wydaniu, minimalistyczna stylistyka sklepu podkreśla nie tylko walory produktów, ale również nową strategię Client First czyli, przejrzystą komunikację z klientami i rozpoznawalność marki.