Berlin, Sztokholm czy Kopenhaga – Warszawa wyprzedziła metropolie i otworzyła drugą dziesiątkę europejskich miast przyszłości. Prestiżowy raport Foreign Direct Investment Intelligence „Europejskie miasta i regiony przyszłości 2018/19” zespołu analitycznego należącego do dziennika Financial Times wysoko plasuje naszą stolicę. Nic dziwnego – Warszawa to doskonałe miejsce do inwestowania i wygodne miejsce do życia, dlatego billboard w Warszawie i inne reklamy outdoorowe to stały element krajobrazu. Główne atuty miasta stołecznego to atrakcyjna lokalizacja, dostępność kapitału oraz nieustająco rozwijająca się infrastruktura. Stolica jest też wiodącym centrum akademickim, gwarantuje atrakcyjne oferty zatrudnienia i dobre zarobki.
Największa grupa odbiorców w Polsce
Magnetyzm bannery przyciągają wzrok rzesz odbiorców. Stolicę miesięcznie odwiedza ponad 2 miliony stolicy to nie tylko perspektywa lepszego bytu i warunków pracy. Warszawa tętni życiem. Historyczny krajobraz przełamany został nowoczesnością. Śródmieście i centrum wypełniają kolorowe, przyciągające wzrok reklamy outdoorowe. Billboard w Warszawie można zauważyć w wielu strategicznych miejscach – nie tylko w Centrum. W połączeniu ze stale rosnącą liczbą mieszkańców – ponad 1,7 miliona, czyni ze Stolicy atrakcyjną powierzchnię dla reklamodawców. Nie jest to zaskoczeniem biorąc pod uwagę zróżnicowanie demograficzne i kulturowe miasta. Warszawa jest miastem nieustannie rozwijającym się. Jak grzyby po deszczu wyrastają nowe osiedla i inwestycje biznesowe. Nowoczesna zabudowa wysokościowa przebija się przez historyczną panoramę miasta. Obrzeża zdominowane zostały przy prestiżowe osiedla mieszkalne. Powoduje to zapotrzebowanie i w zasadzie gwarancję rozwoju infrastruktury komunikacyjnej i usługowej, a co za tym idzie – wysoki potencjał na reklamę outdoorową.
Bogaty system komunikacji miejskiej – wykorzystaj tę szansę
System komunikacji miejskiej w Warszawie składa się z linii autobusowych, tramwajowych oraz metra, z których rocznie korzysta ponad miliard pasażerów. Ogromny potencjał reklamowy niosą więc ze sobą reklamy w formie ramek umieszczone w autobusach, tramwajach czy metrze https://www.znajdzreklame.pl/reklama-w-komunikacji-miejskiej. Skupieni wewnątrz pasażerowie określony czas spędzają w pojazdach komunikacji miejskiej. Większość z nich podróżuje regularnie tymi samymi pojazdami na tej samej trasie. Eksponowanie reklam w sieci komunikacji miejskich jest więc prostą drogą na dotarcie do świadomości odbiorcy i zapamiętanie prezentowanych treści. Pasażerowie chętnie korzystają też z okien i w trakcie podróży skupiają wzrok na reklamach usytuowanych wzdłuż szlaków komunikacyjnych.
Warszawa króluje w wielu rankingach. Znajduje się w setce najlepszych miast świata 2019 roku. Na liście najinteligentniejszych miast świata znajduje się na 69 pozycji i jest drugim – obok Wrocławia, umieszczonym tam polskim miastem . Jest też najlepszym dla startupów miejscem w Polsce. Portal ekonomiczny „Business Insider” zaliczył warszawską Pragę do czołówki najfajniejszych dzielnic w Europie, z kolei Skyscanner ogłosił dzielnicę za jedno z najbardziej hipsterskich miejsc na świecie, obok placu Zbawiciela. Modne miejsca to wabik dla potencjalnych klientów, stąd precyzyjnie dobieramy miejsca, w których publikujemy reklamy naszych zleceniodawców, by jak najlepiej trafić do potencjalnych grup odbiorców. Billboard w Warszawie jest nieodłącznym elementem promocji każdego nowego produktu.