Punkt Obsługi Pasażerów Świętokrzyska na pierwszej linii metra został otwarty po remoncie. Oddajemy do Państwa dyspozycji wygodny, estetyczny i dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami punkt, w którym można załatwić wszelkie formalności związane z Warszawskim Transportem Publicznym.
W środę, 15 stycznia został oddany do użytku po remoncie Punkt Obsługi Pasażerów znajdujący się na stacji pierwszej linii metra Świętokrzyska. Punkt jest czynny od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00-20.00.
W punkcie przeprowadzony generalny remont – wymieniono instalację elektryczną, system sanitarny, alarmowy i monitoringu oraz klimatyzację. Odnowiono wnętrze POP-u, położono antypoślizgową posadzkę oraz wyposażono go w ergonomiczne meble oraz gabloty i stojaki na materiały informacyjno-promocyjne.
Punkt został dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wszystkie stanowiska zostały wyposażone w system głośnomówiący, a jedno dodatkowo w pętlę induktofoniczną dla osób niedosłyszących oraz obniżony blat.