W budowanym w sąsiedztwie stacji metra na warszawskich Młocinach kompleksie handlowo-rozrywkowym pojawi się sklep XIMI VOGUE. Założona w Korei marka, która nad Wisłą zadebiutowała w lipcu tego roku, rozgości się na parterze, a jej salon zajmie powierzchnię 180 mkw. Otwarcie Galerii Młociny, która wynajęta jest już w blisko 90 proc., planowane jest wiosną przyszłego roku.
Nowy najemca poszerzy ofertę dostępnych w kompleksie sklepów, w których można zaopatrzyć się w szeroki wybór gadżetów, akcesoriów i artykułów wyposażenia wnętrz. XIMI VOGUE znalazł się na liście obok innych salonów z m.in.: materiałami do biura, przyborami do pisania, artykułami papierniczymi i DYI, kosmetykami, drobną elektroniką czy zabawkami, które w Galerii Młociny zdecydowały się otworzyć sieci Flying Tiger Copenhagen i PEPCO. Sklep ze swoją ofertą trafi również do klientów poszukujących domowych akcesoriów, w szczególności do kuchni i jadalni, a także elementów dekoracji i wyposażenia wnętrz.
– Fenomen sklepów takich jak XIMI VOGUE czy Flying Tiger Copenhagen polega na tym, że często wchodzimy do nich bez konkretnej potrzeby, a finalnie każdy znajduje w nich coś dla siebie. Polacy pokochali je za modny, nowoczesny i po prostu ładny design produktów, niskie ceny, a także bogatą ofertę i często pojawiające się nowości. Jestem pewna, że odwiedzający Galerię Młociny będą mieli wyjątkową słabość do sklepów dających przyjemność i radość z drobnych zakupów – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment.
Powstała przed trzema laty w Korei marka w swojej filozofii kładzie główny nacisk na prostotę, ekologię i jakość oferowanych produktów, których w ofercie ma ponad 10 tys. I podobnie jak w przypadku Flying Tiger Copenhagen, projektanci XIMI VOGUE bardzo szybko potrafią reagować na nowości i trendy, dlatego jeśli coś zaczyna być modne natychmiast trafia na sklepowe półki.
Ambicją właścicieli marki jest dynamiczny rozwój sieci. Od momentu założenia w 2015 roku ponad 1,4 tys. sklepów z charakterystycznym logotypem pojawiło się w 64 krajach na całym świecie, w tym w Australii, Kanadzie, Indiach, Rosji czy Hiszpanii. Obecnie XIMI VOGUE otwiera sklepy w tempie 80-100 nowych lokalizacji miesięcznie