Koreańczycy wybrali Galerię Młociny

W budowanym w sąsiedztwie stacji metra na warszawskich Młocinach kompleksie handlowo-rozrywkowym pojawi się sklep XIMI VOGUE. Założona w Korei marka, która nad Wisłą zadebiutowała w lipcu tego roku, rozgości się na parterze, a jej salon zajmie powierzchnię 180 mkw. Otwarcie Galerii Młociny, która wynajęta jest już w blisko 90 proc., planowane jest wiosną przyszłego roku.

Nowy najemca poszerzy ofertę dostępnych w kompleksie sklepów, w których można zaopatrzyć się w szeroki wybór gadżetów, akcesoriów i artykułów wyposażenia wnętrz. XIMI VOGUE znalazł się na liście obok innych salonów z m.in.: materiałami do biura, przyborami do pisania, artykułami papierniczymi i DYI, kosmetykami, drobną elektroniką czy zabawkami, które w Galerii Młociny zdecydowały się otworzyć sieci Flying Tiger Copenhagen i PEPCO. Sklep ze swoją ofertą trafi również do klientów poszukujących domowych akcesoriów, w szczególności do kuchni i jadalni, a także elementów dekoracji i wyposażenia wnętrz.

– Fenomen sklepów takich jak XIMI VOGUE czy Flying Tiger Copenhagen polega na tym, że często wchodzimy do nich bez konkretnej potrzeby, a finalnie każdy znajduje w nich coś dla siebie. Polacy pokochali je za modny, nowoczesny i po prostu ładny design produktów, niskie ceny, a także bogatą ofertę i często pojawiające się nowości. Jestem pewna, że odwiedzający Galerię Młociny będą mieli wyjątkową słabość do sklepów dających przyjemność i radość z drobnych zakupów – mówi Karolina Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych  Echo Investment.

Powstała przed trzema laty w Korei marka w swojej filozofii kładzie główny nacisk na prostotę, ekologię i jakość oferowanych produktów, których w ofercie ma ponad 10 tys. I podobnie jak w przypadku Flying Tiger Copenhagen, projektanci XIMI VOGUE bardzo szybko potrafią reagować na nowości i trendy, dlatego jeśli coś zaczyna być modne natychmiast trafia na sklepowe półki.

Ambicją właścicieli marki jest dynamiczny rozwój sieci. Od momentu założenia w  2015 roku ponad 1,4 tys. sklepów z charakterystycznym logotypem pojawiło się w 64 krajach na całym świecie, w tym w Australii, Kanadzie, Indiach, Rosji czy Hiszpanii. Obecnie XIMI VOGUE otwiera sklepy w tempie 80-100 nowych lokalizacji miesięcznie

 

galeria-mlociny

 

Jesteś świadkiem wydarzenia w Warszawie lub chcesz podzielić się informacjami na temat nowych inwestycji?  Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub pisz redakcja@nowawarszawa.pl

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Startuje budowa zielonego osiedla w Mieście Ogrodów. Milanówek Zdrój będzie pierwszym...

0
Trei Real Estate Poland rozpoczyna budowę pierwszego etapu osiedla w podwarszawskim Milanówku. Milanówek Zdrój będzie jedynym projektem mieszkaniowym w tym mieście z certyfikacją środowiskową...
×