44 nowe salony i 13 200 m2 nowej powierzchni z bogatą ofertą modową i nową strefą food court.
Intensywne prace związane z zakończeniem kolejnego etapu transformacji jednego z flagowych centrów handlowych Grupy Atrium dobiegły końca. 17 października do dyspozycji klientów Atrium Promenada oddano zupełnie nową strefę food court – Republikę Smaku, a także Aleję Fontann z flagowymi sklepami i salonami modowymi. Obiekt po modernizacji zyskał 13 200 m2 nowej powierzchni najmu, które obecnie wynosi łącznie 51 200 m2.
Wśród nowo otwartych sklepów są firmy, które debiutują na polskim rynku. Należy do nich salon marki Thun oferującej elementy dekoracyjne oraz takie modowe marki jak: Imperial, Elisabetta Francchi oraz Pinko. W nowej lokalizacji usytuowane zostały z kolei: salon Zary oraz sklep Massimo Dutti. Wśród nowych najemców pojawił się również pierwszy w Warszawie i drugi w Polsce salon Eobuwie oraz pierwszy w Polsce salon New Balance Metropolitan Concept.
Prace w centralnej części funkcjonującego nieprzerwanie centrum handlowego były prowadzone od maja 2016 roku i obejmowały gruntowną przebudowę głównego pasażu oraz dalszą rozbudowę obiektu. W wyniku przeprowadzonej transformacji pasaż główny zmienił się w wyjątkową pod względem architektury i atmosfery przestrzeń, Aleję Fontann. Stworzona została również strefa restauracyjna z oryginalną, eklektyczną architekturą, będącą połączeniem nowoczesnego bistro i stylu retro francuskich kafejek.
.