Atrium Poland Real Estate Management, które od 2015 roku prowadzi modernizację i rozbudowę Promenady uruchomiło drugą część rozbudowy centrum. Odmienione centrum nie tylko umocni swoją aktualną, dominującą pozycję na rynku, ale docelowo stanie się handlową wizytówką prawobrzeżnej Warszawy. To jednak nie koniec Promenada, będzie jeszcze większa.
Oficjalne otwarcie drugiej fazy rozbudowy Atrium Promenada od ul. Ostrobramskiej odbędzie się 5 października o godz. 10:00. Od tego momentu klienci będą mogli korzystać z nowej części obiektu, która powiększyła centrum o 4200 mkw.
Wizytówką nowej części Atrium Promenada jest elegancki design w postaci unikatowej, złotej fasady oraz intrygujący i nowoczesny projekt wnętrz, nawiązujący do koncepcji Grand Magasine, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.
Światowej klasy projekt i wykonanie widoczne są w każdym detalu, podkreślając unikalny charakter dotychczasowego obiektu i w spójny sposób łącząc go z otwartą w marcu tego roku częścią centrum. Wysokie witryny sklepowe oraz spiralne lustrzane lampy nadają wnętrzu centrum niezwykły charakter. Subtelności dodają ozdobione delikatnym ornamentem balustrady. Dzięki wykorzystaniu dużej liczby przeszkleń dachowych i jasnych kolorów materiałów wykończeniowych wnętrze stało się bardziej przestronne oraz doskonale doświetlone naturalnym światłem.
We współpracy z jednym z najlepszych na świecie zespołów architektonicznych SUD Architectes powstaje obiekt, który ma nie tylko zachwycać wyglądem, ale również przewyższać funkcjonalnością wpisując się w oczekiwania klientów i najemców, tworząc przyjazną, inspirującą atmosferę.
W atrakcyjnych wnętrzach Atrium Promenada zadebiutowały nowe marki modowe
i kosmetyczne, a niektórzy z dotychczasowych najemców: Go Sport, salon optyczny Robak, Wólczanka oraz Jatomi Fitness otworzyli swoje lokale w nowych aranżacjach. W nowej części pojawiły się także sieć drogerii Rossmann oraz salon Elite Nail Look, który zaoferuje klientom najwyższej jakości zabiegi stylizacji paznokci czy szeroki wachlarz usług z zakresu kosmetyki
i medycyny estetycznej. Premierą jest także butik luksusowej marki Tous i biuro podróży Rainbow Tours.
– Jako aktywny właściciel, zarządca i deweloper, nieustannie monitorujemy rynek
i dynamicznie zmieniające się potrzeby zarówno klientów, jak i najemców. Stale rozbudowujemy i modernizujemy nasze obiekty z myślą o przyszłych klientach, dzięki czemu już obecnie podnosimy wartość aktywów z naszego portfolio. Naszym celem jest budowanie
z myślą o kolejnych generacjach, a przede wszystkim tworzenie wyjątkowych lifestylowych miejsc dających prawdziwe poczucie wspólnoty. Promenada jest przykładem projektu, który doskonale odzwierciedla naszą strategię. Ma nie tylko ogromny potencjał wzrostu, ale także znajduje się w sercu dynamicznie rozwijającej się dzielnicy, w której tworzymy centrum dla społeczności lokalnej – mówi Scott Dwyer, Prezes Zarządu Atrium Poland Real Estate Management.
Obok wzbogaconej oferty handlowej Atrium Promenada oferuje klientom szereg udogodnień. Do ich dyspozycji oddane zostały m.in.: interaktywne punkty informacyjne, komfortowe strefy relaksu ze wzmocnionym sygnałem Wi-Fi, punkty ładowania urządzeń mobilnych oraz nowoczesne i stylowe toalety, w których zainstalowano w pełni automatyczne, bezdotykowe podzespoły armatury sanitarnej.
Dodatkowe udogodnienia czekają także na cyklistów, z myślą o których powstał zadaszony parking zlokalizowany przy nowym wejściu, a także dwie samoobsługowe stacje naprawy rowerów IBOMBO. Atrium Promenada stała się także miejscem przyjaznym czworonogom – ich właściciele podczas wizyty w centrum mogą zostawić pupila przed wejściem w specjalnej strefie, w której znajduje się miska z wodą i torebki na odchody.
Rozbudowa Atrium Promenada rozpoczęła się w 2015 roku. Po jej zakończeniu wielkość centrum zostanie podwojona, oferując łącznie ponad 90 000 mkw. powierzchni handlowej.