SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Jak wybrać przewoźnika towarów na Skandynawię?

Strona główna Infrastruktura Jak wybrać przewoźnika towarów na Skandynawię?

Materiały budowlane stanowią jeden z największych polskich dóbr eksportowych. Rynek zbytu znaleźliśmy na Skandynawii i współpraca ta kwitnie w najlepsze. Jeśli i ty szukasz odpowiedniego przewoźnika towarów budowlanych na Skandynawię, z tego artykułu dowiesz się, na co warto zwrócić uwagę.

Duże doświadczenie

Przewóz towarów do Norwegii czy Szwecji to wielkie wyzwanie logistyczne, dlatego tak istotne okazuje się być doświadczenie przedsiębiorstw logistycznych. Trzeba zgrać ze sobą wiele ruchomych elementów. Znaczenie mają trudne warunki pogodowe oraz geografia tego regionu, ale także uwarunkowania kulturowe czy prawne. Doświadczony logistyk będzie w stanie ująć je wszystkie w planie i przygotować odpowiednie schematy działania, w razie wystąpienia jakichkolwiek problemów.

Znaczenie ma flota

Przewoźnik powinien móc zaoferować nam wiele różnych rozwiązań, które zapewniają elastyczność i niezawodność. Wielofunkcyjna flota sprawia, że przewoźnik może obsługiwać klienta, który ma różnego rodzaju zlecenia i potrzeby. Dobrze, gdy spedytor posiada zarówno pojazdy do przewozu ponadgabarytowego, jak i auto ciężarowe o DMC 12 ton, wyposażone w windę samowyładowczą, które może realizować dostawy nawet pod okresowymi zakazami świątecznymi czy ograniczeniami tonażowymi. Posiadanie przez przewoźnika, na przykład, naczepy typu OpenBox, która ma możliwość zsunięcia całej obudowy i zamienienia się w platformę, dobrze świadczy o jakości jego usług. Taka naczepa znacznie ułatwia rozładowanie konstrukcji stalowych czy siatek zbrojeniowych. Flota, w której skład wchodzą naczepy o podwyższonej wewnętrznej wysokości załadunkowej (10 cm wyższe) lub ciągniki 3-osiowe umożliwiające zwiększenie ładowności, może wpłynąć na wygenerowanie dużych oszczędności i zapewnić wygraną na przetargu. Innowacyjna i niezawodna flota jest gwarantem sprawnych i terminowych dostaw.

jakwybracprzewoznikatowarownaskandynawie2Źródło: Scandinavian Express

Znajomość realiów

Ważna w tej branży jest znajomość przepisów, uregulowań, oczekiwań kulturowych i społecznych, a także specyfiki tego typu przewozów. Przedsiębiorstwo logistyczne powinno być doświadczone w realizowaniu transportu w trybie just in time. Bycie punktualnym, pomimo możliwości wystąpienia różnych czynników trudnych do przewidzenia, jest priorytetem w przemyśle budowlanym na Skandynawii.

Równie ważne jest respektowanie przepisów BHP. Kierowca bez odpowiedniego ubioru lub z niepoprawnie zabezpieczonym towarem może nie zostać wpuszczony na teren budowy. Spedytor powinien zdawać sobie sprawę z tych regulacji i respektować je w najwyższym stopniu.

Niezbędna jest też znajomość języka angielskiego przez kierowców. Powinni oni umieć porozumieć się w trakcie rozładunku. Znacznie ułatwia to rozwiązywanie ewentualnych problemów na miejscu czy po drodze.

Bezpieczny transport

Doświadczeni kierowcy, nowoczesny sprzęt i dobrze opracowany plan awaryjny – to gwaranty bezpieczeństwa transportu. Przewoźnik powinien też posiadać dużą wiedzę na temat towaru, który transportuje, dzięki czemu będzie mógł, jak najlepiej go zabezpieczyć na naczepie.

Zapytaj przedsiębiorstwo spedytorskie o to, ile zdołało zrealizować dostaw kompletnych w danym okresie. Dzięki temu łatwiej będzie Ci oszacować jakość oferowanych przez nie usług.

Wiadomości

Zamknięte Łazienki Królewskie i Pałac w Wilanowie

W związku z rozprzestrzeniającym się koronawirusem, Muzeum Łazienki Królewskie oraz Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie zostały zamknięte dla odwiedzających....

Lime wycofuje się z Polski

Jeszcze rok temu elektryczne hulajnogi cieszyły się ogromnym zainteresowaniem wśród użytkowników. Wszystko wskazuje na to, że epidemia koronawirusa to zmieni....

Forest wyrósł z ziemi!

Prace na budowie kampusu biurowego Forest idą pełną parą. HB Reavis ruszył z budową kondygnacji naziemnych. ...

Włókiennicza w Łodzi idzie do remontu!

Trwają prace remontowe wewnątrz kamienic oraz na podwórkach przy ul. Włókienniczej. Pierwsze efekty już widać. A co z fasadami? Ogłoszony został...

ZDM wybrał wykonawce zwężenia Jana Pawła II

 ZDM wybrał wykonawcę w przetargu na przebudowę odcinka al. Jana Pawła II w rejonie Dworca Centralnego. Wygrała firma Balzola Polska. W...

KTW II z najlepszym wynikiem certyfikacji BREEAM Interim w Katowicach

Biurowiec .KTW II dopiero powstaje, ale już wiadomo, że został zaprojektowany zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa i odpowiedzialnych systemów zarządzania. Potwierdza...

Polecane

Innowacyjne udogodnienia w Tulipan House

Zaprojektowane na nowo lobby biurowca Tulipan House to nie tylko ekologiczny design, ale też przestrzeń, która na każdym kroku podkreśla dumę...

Warszawski rynek mieszkaniowy 2019

W 2019 roku w Warszawie przekroczono mieszkaniowy Rubikon. Na rynku pierwotnym średnia cena sprzedaży metra kwadratowego, na koniec pierwszej połowy roku, przekroczyła 9 tysięcy...

Noc Wieżowców 2018

Po przerwie wracamy do Was z trzecią edycją Nocy Wieżowców. zdjęcia: Kuba Jurkowski Wejściówki na Wydarzenie są imienne i nie istnieje możliwość zmiany danych na...

Rondo ONZ jeszcze wystrzeli w górę!

BY <!-- &amp;amp;amp;amp;lt;iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-N25V7L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;/iframe&amp;amp;amp;amp;gt; Rondo...

Rondo Daszyńskiego w cieniu wieżowców

Rondo Daszyńskiego to chyba jeden z największych placów budowy w Europie. W czterech narożnikach tego ronda powstają lub są planowane biurowce o łącznej powierzchni 300...

Krwawe zaćmienie Superksiężyca w Warszawie

W nocy z 27 na 28 września doświadczyliśmy pełnego zaćmienia "Superksiężyca", następna taka okazja przydarzy się dopiero w 2033 roku. Zaćmienie rozpoczęło się o...