REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

HB Reavis z nową identyfikacją podkreślającą ludzką stronę nieruchomości

Strona główna Nieruchomości HB Reavis z nową identyfikacją podkreślającą ludzką stronę nieruchomości

Międzynarodowa grupa deweloperska HB Reavis zaprezentowała swoją nową identyfikację wizualną wpisującą się w strategię firmy i filozofię tworzenia wyjątkowych przestrzeni biurowych – przyjaznych dla pracowników, polepszających ich produktywność oraz samopoczucie, a także docenianych przez lokalne społeczności.

 

Zmiana identyfikacji wizualnej to jeden z efektów dynamicznej przemiany HB Reavis z niewielkiej firmy rodem z Bratysławy w jednego z największych deweloperów działających na europejskim rynku nieruchomości. Odświeżone oblicze marki odzwierciedla misję i wizję firmy, która z powodzeniem realizuje 21 inwestycji w kilku krajach Europy Środkowo-Wschodniej, w tym Polsce, a także w Wielkiej Brytanii i Turcji.

Nowa identyfikacja stworzona we współpracy z londyńską agencją kreatywną Sectorlight jest dynamiczniejsza, cieplejsza i bardziej ekspresyjna. Zgodnie z ideą jej twórców ma przyciągać uwagę, nie tylko dotychczasowych, ale także nowych grup odbiorców poprzez tradycyjne i digitalowe kanały komunikacji, w tym media społecznościowe.

 

Wizualna delikatność logo podkreśla szczególny wymiar działalności HB Reavis – opracowywanie rozwiązań na rynku nieruchomości przede wszystkim z myślą o ludziach. Zróżnicowane gradienty oraz żywe, ciepłe kolory odzwierciedlają pasję pracowników HB Reavis, która udziela się wszystkim wokół i inspiruje do tworzenia atrakcyjnych przestrzeni pracy i relaksu. Połączenie dwóch opływowych kształtów i różnych kolorów symbolizuje wrodzonego ducha przedsiębiorczości i radość z wykonywanej pracy.

 

Pavel Trenka, prezes zarządu Grupy HB Reavis: – Z radością prezentujemy nowe oblicze marki HB Reavis, które idealnie wpisuje się w naszą strategię i wyznaczających nowe standardy w branży nieruchomości. Na podstawie rozmów z naszymi klientami i partnerami postanowiliśmy jeszcze dosadniej wyrazić to, kim jesteśmy i jakie są nasze wartości. Spośród wielu cech marki, które chcieliśmy wyróżnić, za najważniejsze uznaliśmy zorientowanie na ludzi, pasję i innowacyjność. Dziękuję zespołowi Sectorlight za doskonałe oddanie tych atrybutów m.in. poprzez ciepłą kolorystykę i organiczne kształty wykorzystane w nowej identyfikacji wizualnej. Mamy nadzieję, że pomoże ona odbiorcom zrozumieć naszą wizję i zachęci ich do interakcji z nami, również poprzez nowy kanały kontaktu.

 

Peter Terpak, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Grupy HB Reavis: – W naszej nowej identyfikacji postawiliśmy na wyrazistość. Jest ona w dużo większym stopniu skierowana do użytkownika końcowego niż przyjęło się to w branży nieruchomości biurowych. W ten sposób pokazujemy, że działamy z myślą o wszystkich ludziach, którzy korzystają z naszych budynków i ich otoczenia. Naszym celem było nie tylko stworzenie nowej identyfikacji wizualnej, ale także wykorzystanie tej okazji do włączenia wszystkich aspektów osobowości marki HB Reavis w komunikację wewnętrzną i zewnętrzną z naszymi partnerami, klientami i całą branżą.

 

Nick Cannons, dyrektor kreatywny Sectorlight: – Od początku zwróciliśmy uwagę, że firma HB Reavis ma bardzo odmienne podejście do różnych spraw – nie tylko jako deweloper, ale i grupa ludzi. Charakteryzuje ich autentyczne poczucie wspólnoty i naturalne dążenie do doskonałości. Był to dla nas punkt wyjścia do stworzenia nowej identyfikacji. Postanowiliśmy zrezygnować z typowego, branżowego żargonu i opracować ekspresyjną identyfikację oraz narrację, dzięki której marka HB Reavis cieszyłaby się powszechną popularnością. Pracownicy HB Reavis są niezwykle zaangażowani i wytyczają nowe standardy w branży nieruchomości, co chcieliśmy odzwierciedlić poprzez wesołe kształty i żywe kolory. W rezultacie powstał silny, dynamiczny język, który dotrze do odbiorców różnymi kanałami komunikacji.

 

Wśród najnowszych dokonań HB Reavis na europejskim rynku nieruchomości są między innymi:

  • Rozpoczęcie budowy 53-piętrowego wieżowca Varso w Warszawie, który po ukończeniu będzie jednym z najwyższych budynków w Europie centrum handlowego Stanica Nivy zintegrowanego z bratysławskim dworcem autobusowym, czy kompleksu biurowego Agora w Budapeszcie. Firma nabyła też kolejne grunty na realizację nowych projektów w Londynie.
  • Zainicjowanie procesu certyfikacji WELL dla budynków biurowych w Europie Środkowo-Wschodniej jako jeden z pierwszych deweloperów komercyjnych w regionie.
  • Stworzenie zespołu Origameo pomagającego klientom w zaplanowaniu i aranżacji biura.
  • Uruchomienie HubHub – autorskiej platformy co-workingowej, która rozpoczęła już działalność w Warszawie i Bratysławie.

Wiadomości

Cushman & Wakefield skomercjalizuje flagowy projekt STRABAG Real Estate

Firma doradcza Cushman & Wakefield została wybrana wyłącznym agentem odpowiedzialnym za komercjalizację części biurowej kompleksu Upper One w Warszawie....

Nowe rowery Veturilo już na wiosnę

Z warszawskich ulic zniknęły już rowery Veturilo, z których skorzystało w tym sezonie prawie 4 mln osób....

Varso Tower trafiło do muzuem

We współpracy z Muzeum Warszawy słowacki deweloper HB Reavis uzupełnił makietę wysokościowców na wystawie stałej dostępnej przy Rynku Starego Miasta....

Foster +Partners wygrało konkurs na projekt lotniska w Rijadzie! Ta sama pracownia projektuje CPK!

Foster + Partners wygrał konkurs na zaprojektowanie masterplanu dla Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Króla Salmana, który wzmocni pozycję Rijadu jako globalnego...

MODERNIZACJA OŚWIETLENIA NA ULICACH GMINNYCH

Miasto ogłosiło przetarg na wymianę lamp na drogach gminnych podległych dzielnicom. Zarząd Dróg Miejskich do końca roku wybierze firmę, która wyprodukuje...

Współczesna kamienica zastąpi piekarnię przy Racławickiej 7

Syrena Invest rozpoczęła przedsprzedaż kameralnej inwestycji Racławicka 7. W zeszłym tygodniu deweloper ruszył z pracami rozbiórkowymi starej piekarni.

Polecane

#LatowBrowarach2022 wystawa zdjęć laureatów konkursu.

Lato już za nami, dlatego zapraszamy na wystawę 14 najlepszych zdjęć wykonanych podczas konkursu „Lato w Browarach”. Uczestnicy zgłosili za pośrednictwem...

Wystawy, koncerty, targi i inne wydarzenia. Jesień w Centrum Praskim Koneser to wiele wyjątkowych atrakcji

Wystawa prac Wojciecha Siudmaka, podróż do krainy Reksia, Praskie Dni Seniora czy Targowisko Sztuki. W październiku i listopadzie Centrum Praskie Koneser...

Na piechotę po Warszawie

W soboty 17 i 24 września wczesnym popołudniem odbędą się spacery po Warszawie zorganizowane przez centrum handlowe Westfield Arkadia oraz Galerię...

XII Warszawskie Targi Mieszkaniowe Dom 2022

Już w następny weekend (17-18.09.2022 ) w Pałacu Kultury i Nauki odbędą się Warszawskie Targi Mieszkaniowe DOM 2022. To już...

Pasaż Wiecha pełen dobrej muzyki i azjatyckich przysmaków. Ostatni tydzień Festiwalu Miejskiego Wars Sawa Junior

Tegoroczny Festiwal Miejski przy Domach Towarowych Wars Sawa Junior zakończy się weekendem (25-28.08) pełnym atrakcji. Finisz w dobrym stylu i smaku zapewnią...

Taneczny, muzyczny i zielony – taki będzie 3. tydzień Festiwalu Miejskiego Wars Sawa Junior w Pasażu Wiecha

To już trzeci tydzień Festiwalu Miejskiego w Pasażu Wiecha, za Domami Towarowymi Wars Sawa Junior w samym centrum Warszawy. Tym razem szczególną...