Emirates i Warszawska Organizacja Turystyczna nawiązują strategiczne partnerstwo w celu promocji stolicy Polski

Emirates oraz Warszawska Organizacja Turystyczna podpisały Memorandum o Porozumieniu. Ma ono na celu rozwój ruchu pasażerskiego z kluczowych rynków w globalnej sieci linii lotniczych do stolicy Polski. Memorandum zostało podpisane przez Thierry’ego Aucoca, Starszego Wiceprezesa ds. Operacji Komercyjnych Europy i Ameryki w Emirates oraz Filipa Płodzienia, Dyrektora ds. Marketingu Turystyki i MICE w WTO podczas oficjalnej ceremonii odbywającej się na targach Arabian Travel Market (ATM) w Dubaju.

Zgodnie z umową linie Emirates wzmocnią swoje zaangażowanie w promowanie Warszawy w swojej globalnej sieci. Obie strony będą kontynuować prace nad rozwojem wspólnych kampanii reklamowych oraz organizowaniem wyjazdów zapoznawczych dla przedstawicieli mediów i agentów turystycznych do Warszawy. Celem tych inicjatyw jest zwiększenie świadomości na temat bogactwa kulturalnego Warszawy oraz wzmocnienie jej pozycji jako kluczowego punktu łączącego Europę Środkową.

Thierry Aucoc powiedział: „Nasze partnerstwo z Warszawską Organizacją Turystyczną to początek ekscytującej współpracy. Z niecierpliwością czekamy na realizację inicjatyw, które przyciągną jeszcze większą liczbę turystów do tego dynamicznego miasta. W ciągu ostatniej dekady przewieźliśmy ponad milion podróżnych między Dubajem a Warszawą, a ta trasa nadal się rozwija, dzięki wyjątkowej architekturze miasta, bogatej historii i tętniącej życiem scenie artystycznej. Jesteśmy gotowi zainspirować jeszcze większą liczbę globalnych podróżnych do odkrywania tej niezwykłej europejskiej stolicy.”

„Warszawa to tętniąca życiem i zielona europejska stolica, gdzie historia spotyka się z nowoczesnością. Z licznymi parkami, zabytkami kultury i różnorodnymi atrakcjami, miasto oferuje niezapomniane wrażenia dla podróżnych szukających zarówno relaksu, jak i inspiracji. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Emirates, aby jeszcze bardziej uwydatnić atrakcyjność Warszawy na światowej scenie” – skomentował Filip Płodzień.

Arabian Travel Market (ATM) to jedno z wiodących wydarzeń branży podróży i turystyki na świecie. Tegoroczna edycja, która odbywa się w dniach 28 kwietnia – 1 maja, bada ewolucyjną rolę sztucznej inteligencji (AI) w kształtowaniu przyszłości branży turystycznej.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.  

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Varso Tower – Gigant w Centrum Uwagi podczas Nocy Wieżowców 2025

0
Warszawa, miasto nieustannie zmieniające swoje oblicze, zyskała w ostatnich latach nową ikonę – kompleks Varso Place, a przede wszystkim wieżowiec Varso Tower. Usytuowany przy...
×