SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Do najemców Galerii Młociny dołączają dwie odzieżowe marki premium

Strona główna Nieruchomości Biura Do najemców Galerii Młociny dołączają dwie odzieżowe marki premium

Molton i Hexeline otworzą salony w najnowszym stołecznym kompleksie handlowo-rozrywkowym, którego budowa dobiega końca. Otwarcie Galerii Młociny, w której znajdzie się 220 sklepów i punktów usługowych, a także blisko 50 restauracji i kawiarni, planowane jest wiosną.

Inwestorem i deweloperem kompleksu, odpowiedzialnym również za komercjalizację, jest Echo Investment. – Cieszymy się, że kolejne pożądane i bardzo cenione marki z segmentu premium doceniły mocne strony realizowanego przez nas projektu, a w szczególności atuty unikalnego konceptu jakim będzie reprezentacyjna Aleja Mody. Doskonale wiemy, że przestrzeń, którą szykujemy najemcom – z imponującymi 7,5-metrowymi witrynami widocznymi z każdej kondygnacji – da możliwość najlepszej ekspozycji nowych kolekcji – komentuje Katarzyna Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment. Salon Molton, polskiej marki premium słynącej z zamiłowania do klasycznej i minimalistycznej estetyki, zajmie w Galerii Młociny 91 mkw. . Kolekcje z metką Molton to połączenie czystej formy, perfekcji kroju i najwyższej jakości tkanin, a kobiety noszące ubrania marki podkreślają wyjątkową spójność, komplementarność i ponadczasowość fasonów. To sprawia, że modele z różnych linii – także z poprzednich kolekcji – można ciekawie łączyć z tymi, zaprojektowanymi w oparciu o najnowsze trendy. W czwartym regularnym salonie w Warszawie nie zabraknie również propozycji dla miłośniczek stylizacji biznesowych. Projektanci Molton dbają, żeby na wieszakach znalazło się miejsce dla garsonek i garniturów w stonowanych barwach. Znakiem firmowym marki są też pieczołowicie zaprojektowane salony. Eleganckiego charakteru nadaje im sprytne balansowanie pomiędzy nowoczesnym, minimalistycznym designem, a kobiecą subtelnością. W środku królują jasne, pastelowe kolory, a samo wnętrze potrafi być jednocześnie przytulne i przestronne. Molton przez równo 30 lat obecności na rynku utkał sieć ponad 30 salonów, które obecne są w renomowanych centrach handlowych największych miast. – Nasze kolekcje kierowane są do kobiet stawiających na elegancję, minimalizm i wysokiej próby krawiectwo. Jesteśmy przekonani, że Aleja Mody w Galerii Młociny będzie miejscem częstych wizyt najbardziej wymagających klientek – mówi Renata Frączkiewicz właściciel marki Molton.

 

Dla kobiet sukcesu

Drugą nowością na liście najemców będzie 100-metrowy butik innej marki z polskim rodowodem – Hexeline. Z miłości do klasy, stylu i niewymuszonej elegancji w 1981 roku uszyła ją projektantka i jednocześnie właścicielka brandu, Halina Zawadzka. Wyjątkowo spójne i przemyślane kolekcje, które kobiety znajdą na wieszakach w Galerii Młociny, adresowane są do pewnych siebie kobiet, ceniących najwyższej jakości materiały i krawiecki kunszt.

 

Jesteś świadkiem wydarzenia w Warszawie lub chcesz podzielić się informacjami na temat nowych inwestycji?  Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub pisz redakcja@nowawarszawa.pl

Wiadomości

Rusza budowa Galerii Modlińskiej

Inwestor - Galeria M sp. z o.o. rozpoczyna budowę nowoczesnego parku handlowego Galeria-Modlińska (poprzednia nazwa obiektu Centrum Modlińska) przy ul. Starowiślnej...

Chmielna 89 z pozwoleniem na użytkowanie

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych budynków biurowych w Warszawie - Chmielna 89 uzyskał pozwolenie na użytkowanie. Jest to pierwsza inwestycja firmy Cavatina...

Nowy zbiornik retencyjny w Warszawie

W Warszawie trwają odbiory techniczne zbiornika retencyjnego. Będzie miał pojemność ponad 20 basenów olimpijskich. To część wielkiej inwestycji, która nie tylko ...

O ponad jedną trzecią urósł rynek nieruchomości premium w Polsce. Jego wartość w 2019 roku przekroczyła 1,8 mld PLN

Sprzedaż na rynku nieruchomości premium w całym 2019 i w pierwszym kwartale 2020 roku utrzymywała się na dobrym i stabilnym poziomie....

Są wolne miejsca w żłobkach

Ruszył drugi etap rekrutacji do żłobków, w którym dostępnych jest blisko 3,1 tys. miejsc dla najmłodszych warszawiaków. Wolne miejsca dostępne są prawie...

Miasto oddało 98 mieszkań TBS

Zakończyliśmy budowę budynku mieszkalnego przy ul. Skaryszewskiej 3 oraz Łomżyńskiej 26. Obie inwestycje są efektem realizacji „Wieloletniego Programu Gospodarowania...

Polecane

Rozpoczyna się Lato Konesera. Kilkaset wydarzeń w centrum kulturalno-rozrywkowym stołecznej Pragi

Już w 1 lipca w Centrum Praskim Koneser rozpoczyna się wakacyjny cykl wydarzeń pod hasłem Lato Konesera. Od początku lipca do...

Teatr Polonia i Och-Teatr zagrają w lato plenerowe spektakle w Centrum Praskim Koneser

Centrum kulturalno-rozrywkowe na warszawskiej Pradze zapowiada plenerowe spektakle Teatru Polonia i Och-Teatru podczas Lata Konesera. Wstęp na wszystkie wydarzenia będzie bezpłatny,...

Innowacyjne udogodnienia w Tulipan House

Zaprojektowane na nowo lobby biurowca Tulipan House to nie tylko ekologiczny design, ale też przestrzeń, która na każdym kroku podkreśla dumę...

Warszawski rynek mieszkaniowy 2019

W 2019 roku w Warszawie przekroczono mieszkaniowy Rubikon. Na rynku pierwotnym średnia cena sprzedaży metra kwadratowego, na koniec pierwszej połowy roku, przekroczyła 9 tysięcy...

Noc Wieżowców 2018

Po przerwie wracamy do Was z trzecią edycją Nocy Wieżowców. zdjęcia: Kuba Jurkowski Wejściówki na Wydarzenie są imienne i nie istnieje możliwość zmiany danych na...

Rondo ONZ jeszcze wystrzeli w górę!

BY <!-- &amp;amp;amp;amp;lt;iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-N25V7L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;/iframe&amp;amp;amp;amp;gt; Rondo...