SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Do najemców Galerii Młociny dołączają dwie odzieżowe marki premium

Strona główna Nieruchomości Biura Do najemców Galerii Młociny dołączają dwie odzieżowe marki premium

Molton i Hexeline otworzą salony w najnowszym stołecznym kompleksie handlowo-rozrywkowym, którego budowa dobiega końca. Otwarcie Galerii Młociny, w której znajdzie się 220 sklepów i punktów usługowych, a także blisko 50 restauracji i kawiarni, planowane jest wiosną.

Inwestorem i deweloperem kompleksu, odpowiedzialnym również za komercjalizację, jest Echo Investment. – Cieszymy się, że kolejne pożądane i bardzo cenione marki z segmentu premium doceniły mocne strony realizowanego przez nas projektu, a w szczególności atuty unikalnego konceptu jakim będzie reprezentacyjna Aleja Mody. Doskonale wiemy, że przestrzeń, którą szykujemy najemcom – z imponującymi 7,5-metrowymi witrynami widocznymi z każdej kondygnacji – da możliwość najlepszej ekspozycji nowych kolekcji – komentuje Katarzyna Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment. Salon Molton, polskiej marki premium słynącej z zamiłowania do klasycznej i minimalistycznej estetyki, zajmie w Galerii Młociny 91 mkw. . Kolekcje z metką Molton to połączenie czystej formy, perfekcji kroju i najwyższej jakości tkanin, a kobiety noszące ubrania marki podkreślają wyjątkową spójność, komplementarność i ponadczasowość fasonów. To sprawia, że modele z różnych linii – także z poprzednich kolekcji – można ciekawie łączyć z tymi, zaprojektowanymi w oparciu o najnowsze trendy. W czwartym regularnym salonie w Warszawie nie zabraknie również propozycji dla miłośniczek stylizacji biznesowych. Projektanci Molton dbają, żeby na wieszakach znalazło się miejsce dla garsonek i garniturów w stonowanych barwach. Znakiem firmowym marki są też pieczołowicie zaprojektowane salony. Eleganckiego charakteru nadaje im sprytne balansowanie pomiędzy nowoczesnym, minimalistycznym designem, a kobiecą subtelnością. W środku królują jasne, pastelowe kolory, a samo wnętrze potrafi być jednocześnie przytulne i przestronne. Molton przez równo 30 lat obecności na rynku utkał sieć ponad 30 salonów, które obecne są w renomowanych centrach handlowych największych miast. – Nasze kolekcje kierowane są do kobiet stawiających na elegancję, minimalizm i wysokiej próby krawiectwo. Jesteśmy przekonani, że Aleja Mody w Galerii Młociny będzie miejscem częstych wizyt najbardziej wymagających klientek – mówi Renata Frączkiewicz właściciel marki Molton.

 

Dla kobiet sukcesu

Drugą nowością na liście najemców będzie 100-metrowy butik innej marki z polskim rodowodem – Hexeline. Z miłości do klasy, stylu i niewymuszonej elegancji w 1981 roku uszyła ją projektantka i jednocześnie właścicielka brandu, Halina Zawadzka. Wyjątkowo spójne i przemyślane kolekcje, które kobiety znajdą na wieszakach w Galerii Młociny, adresowane są do pewnych siebie kobiet, ceniących najwyższej jakości materiały i krawiecki kunszt.

 

Jesteś świadkiem wydarzenia w Warszawie lub chcesz podzielić się informacjami na temat nowych inwestycji?  Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub pisz redakcja@nowawarszawa.pl

Wiadomości

Uroczyste otwarcie Izby Pamięci na Woli

W niedzielę, w Dniu Pamięci o Cywilnej Ludności Powstańczej Warszawy, uroczyście otwarto drzwi do budynku Izby Pamięci na Woli,...

Dziś wielka gala Nagrody Literackiej “Nike” 2022

Dziś o godz. 20 dowiemy się, kto otrzyma nagrodę za najlepszą książkę roku poprzedniego. W finale Nike znalazło się siedmiu autorów....

Ursynów ogłasza konkurs na mural Krzysztofa Krawczyka

Urząd Dzielnicy Ursynów ogłasza konkurs na opracowanie projektu graficznego oraz wykonanie muralu przedstawiającego Krzysztofa Krawczyka. Prace konkursowe należy składać do 18...

Chmielna będzie jednak zielona! Konserwator Wojewódzki wyraził zgodę na drzewa!

Ratusz otrzymał pozytywną opinię Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków ws. planowanych zmian - czyli - jest zgoda na zieleń na Chmielnej! Drzewa,...

Wystawy, koncerty, targi i inne wydarzenia. Jesień w Centrum Praskim Koneser to wiele wyjątkowych atrakcji

Wystawa prac Wojciecha Siudmaka, podróż do krainy Reksia, Praskie Dni Seniora czy Targowisko Sztuki. W październiku i listopadzie Centrum Praskie Koneser...

Tramwaj na Kasprzaka – kolejny etap prac

W najbliższą sobotę wprowadzony zostanie kolejny etap organizacji ruchu związanej z budową tramwaju na Kasprzaka. Zmiany będą...

Polecane

Na piechotę po Warszawie

W soboty 17 i 24 września wczesnym popołudniem odbędą się spacery po Warszawie zorganizowane przez centrum handlowe Westfield Arkadia oraz Galerię...

XII Warszawskie Targi Mieszkaniowe Dom 2022

Już w następny weekend (17-18.09.2022 ) w Pałacu Kultury i Nauki odbędą się Warszawskie Targi Mieszkaniowe DOM 2022. To już...

Pasaż Wiecha pełen dobrej muzyki i azjatyckich przysmaków. Ostatni tydzień Festiwalu Miejskiego Wars Sawa Junior

Tegoroczny Festiwal Miejski przy Domach Towarowych Wars Sawa Junior zakończy się weekendem (25-28.08) pełnym atrakcji. Finisz w dobrym stylu i smaku zapewnią...

Taneczny, muzyczny i zielony – taki będzie 3. tydzień Festiwalu Miejskiego Wars Sawa Junior w Pasażu Wiecha

To już trzeci tydzień Festiwalu Miejskiego w Pasażu Wiecha, za Domami Towarowymi Wars Sawa Junior w samym centrum Warszawy. Tym razem szczególną...

Konkurs fotograficzny – Lato w Browarach

Lato w pełni a my wracamy do Was z kolejnym super konkursem fotograficznym organizowanym wspólnie z Browarami Warszawskimi (@browarywarszawskie). Pokażcie nam...

XTB wyznacza nowy trend reklamy na wysokości

XTB S.A., jeden z największych domów maklerskich z główną siedzibą w Warszawie przy rondzie Daszyńskiego, jako pierwsza w Polsce firma zdecydowała...