SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Do najemców Galerii Młociny dołączają dwie odzieżowe marki premium

Strona główna Nieruchomości Biura Do najemców Galerii Młociny dołączają dwie odzieżowe marki premium

Molton i Hexeline otworzą salony w najnowszym stołecznym kompleksie handlowo-rozrywkowym, którego budowa dobiega końca. Otwarcie Galerii Młociny, w której znajdzie się 220 sklepów i punktów usługowych, a także blisko 50 restauracji i kawiarni, planowane jest wiosną.

Inwestorem i deweloperem kompleksu, odpowiedzialnym również za komercjalizację, jest Echo Investment. – Cieszymy się, że kolejne pożądane i bardzo cenione marki z segmentu premium doceniły mocne strony realizowanego przez nas projektu, a w szczególności atuty unikalnego konceptu jakim będzie reprezentacyjna Aleja Mody. Doskonale wiemy, że przestrzeń, którą szykujemy najemcom – z imponującymi 7,5-metrowymi witrynami widocznymi z każdej kondygnacji – da możliwość najlepszej ekspozycji nowych kolekcji – komentuje Katarzyna Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment. Salon Molton, polskiej marki premium słynącej z zamiłowania do klasycznej i minimalistycznej estetyki, zajmie w Galerii Młociny 91 mkw. . Kolekcje z metką Molton to połączenie czystej formy, perfekcji kroju i najwyższej jakości tkanin, a kobiety noszące ubrania marki podkreślają wyjątkową spójność, komplementarność i ponadczasowość fasonów. To sprawia, że modele z różnych linii – także z poprzednich kolekcji – można ciekawie łączyć z tymi, zaprojektowanymi w oparciu o najnowsze trendy. W czwartym regularnym salonie w Warszawie nie zabraknie również propozycji dla miłośniczek stylizacji biznesowych. Projektanci Molton dbają, żeby na wieszakach znalazło się miejsce dla garsonek i garniturów w stonowanych barwach. Znakiem firmowym marki są też pieczołowicie zaprojektowane salony. Eleganckiego charakteru nadaje im sprytne balansowanie pomiędzy nowoczesnym, minimalistycznym designem, a kobiecą subtelnością. W środku królują jasne, pastelowe kolory, a samo wnętrze potrafi być jednocześnie przytulne i przestronne. Molton przez równo 30 lat obecności na rynku utkał sieć ponad 30 salonów, które obecne są w renomowanych centrach handlowych największych miast. – Nasze kolekcje kierowane są do kobiet stawiających na elegancję, minimalizm i wysokiej próby krawiectwo. Jesteśmy przekonani, że Aleja Mody w Galerii Młociny będzie miejscem częstych wizyt najbardziej wymagających klientek – mówi Renata Frączkiewicz właściciel marki Molton.

 

Dla kobiet sukcesu

Drugą nowością na liście najemców będzie 100-metrowy butik innej marki z polskim rodowodem – Hexeline. Z miłości do klasy, stylu i niewymuszonej elegancji w 1981 roku uszyła ją projektantka i jednocześnie właścicielka brandu, Halina Zawadzka. Wyjątkowo spójne i przemyślane kolekcje, które kobiety znajdą na wieszakach w Galerii Młociny, adresowane są do pewnych siebie kobiet, ceniących najwyższej jakości materiały i krawiecki kunszt.

 

Jesteś świadkiem wydarzenia w Warszawie lub chcesz podzielić się informacjami na temat nowych inwestycji?  Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub pisz redakcja@nowawarszawa.pl

Wiadomości

Drugie życie dawnej fabryki PZO

Fabryka PZO, projekt realizowany przez White Star Real Estate oraz Cain International, zyska nowego najemcę. Pod koniec 2021 roku...

Gazowe Solarisy wyjechały na stołeczne ulice

Na warszawskie ulice wyjechały pierwsze autobusy gazowe Solaris wyprodukowane dla Miejskich Zakładów Autobusowych. Zgodnie z kontraktem Warszawa otrzyma aż...

Blue Cactus w nowej odsłonie w Fabryce Norblina

Jedna z najbardziej rozpoznawalnych warszawskich restauracji, kultowy Blue Cactus – już wkrótce powróci na stołeczną mapę gastronomiczną....

Warszawa poszukuje wykonawców parkowych inwestycji

Pole Mokotowskie, Park Cichociemnych oraz Park pod Kopcem Powstania Warszawskiego zyskają nowe, bardziej zielone i przyjazne mieszkańcom...

Ursus Centralny rozrasta się

Ruszyły prace budowlane na kolejnym etapie sztandarowego, warszawskiego projektu RONSON Development – Ursus Centralny. Generalnym wykonawcą etapów II B...

Ceny mieszkań w Polsce — czy i kiedy spadną?

Od ostatnich kilku lat nieruchomości w Polsce są coraz droższe. Kiedy spadną ceny mieszkań i czy zakup obecnie jest...

Polecane

Wystawa finałowa 19. i 20. edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii

Podczas tegorocznej wystawy finałowej konkursu Artystyczna Podróż Hestii spotykamy się z finalistami i finalistkami dwóch edycji: 19. oraz 20. Ten inspirujący...

10 000 metrów nad Rondem Daszyńskiego. Zapraszamy w podróż windami KONE.

Wczorajsza informacja o wniosku dotyczącym zmiany nazwy Ronda Daszyńskiego była primaaprilisowym żartem. Prawdą jest natomiast, że okolica ronda zmieniła...

Plac Konesera w wiosennej odsłonie. Dziesiątki kolorowych lampionów rozświetlają Pragę-Północ

Wraz z końcem zimy na warszawskim placu Konesera pojawiło się kilkadziesiąt kolorowych lampionów w kształcie tulipanów i motyli. Instalacja autorstwa Jarosława...

Hyundai Ioniq 5 – innowacja w każdym calu

Po niedawnym spektakularnym lądowaniu łazika Perseverance przyszedł czas na premierę równie spektakularnego modelu Hyundaia Ioniq 5. Obydwa wydarzenia otwierają nową przyszłość,...

Zimowe szaleństwo na Pradze. Piruet zaprasza na lodowisko do Konesera

W świątecznej scenerii Placu Konesera pojawiło się lodowisko na świeżym powietrzu, które będzie otwarte aż do końca lutego. Podczas  przerwy świątecznej...

Wydruki zdjęć Warszawy

Przez lata fotografowaliśmy rosnącą panoramę Warszawy. Zebraliśmy pokaźną kolekcję fotografii stolicy, a teraz chcielibyśmy zaoferować najlepsze zdjęcia w postaci wydruków...