Molton i Hexeline otworzą salony w najnowszym stołecznym kompleksie handlowo-rozrywkowym, którego budowa dobiega końca. Otwarcie Galerii Młociny, w której znajdzie się 220 sklepów i punktów usługowych, a także blisko 50 restauracji i kawiarni, planowane jest wiosną.
Inwestorem i deweloperem kompleksu, odpowiedzialnym również za komercjalizację, jest Echo Investment. – Cieszymy się, że kolejne pożądane i bardzo cenione marki z segmentu premium doceniły mocne strony realizowanego przez nas projektu, a w szczególności atuty unikalnego konceptu jakim będzie reprezentacyjna Aleja Mody. Doskonale wiemy, że przestrzeń, którą szykujemy najemcom – z imponującymi 7,5-metrowymi witrynami widocznymi z każdej kondygnacji – da możliwość najlepszej ekspozycji nowych kolekcji – komentuje Katarzyna Prędota-Krystek, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych Echo Investment. Salon Molton, polskiej marki premium słynącej z zamiłowania do klasycznej i minimalistycznej estetyki, zajmie w Galerii Młociny 91 mkw. . Kolekcje z metką Molton to połączenie czystej formy, perfekcji kroju i najwyższej jakości tkanin, a kobiety noszące ubrania marki podkreślają wyjątkową spójność, komplementarność i ponadczasowość fasonów. To sprawia, że modele z różnych linii – także z poprzednich kolekcji – można ciekawie łączyć z tymi, zaprojektowanymi w oparciu o najnowsze trendy. W czwartym regularnym salonie w Warszawie nie zabraknie również propozycji dla miłośniczek stylizacji biznesowych. Projektanci Molton dbają, żeby na wieszakach znalazło się miejsce dla garsonek i garniturów w stonowanych barwach. Znakiem firmowym marki są też pieczołowicie zaprojektowane salony. Eleganckiego charakteru nadaje im sprytne balansowanie pomiędzy nowoczesnym, minimalistycznym designem, a kobiecą subtelnością. W środku królują jasne, pastelowe kolory, a samo wnętrze potrafi być jednocześnie przytulne i przestronne. Molton przez równo 30 lat obecności na rynku utkał sieć ponad 30 salonów, które obecne są w renomowanych centrach handlowych największych miast. – Nasze kolekcje kierowane są do kobiet stawiających na elegancję, minimalizm i wysokiej próby krawiectwo. Jesteśmy przekonani, że Aleja Mody w Galerii Młociny będzie miejscem częstych wizyt najbardziej wymagających klientek – mówi Renata Frączkiewicz właściciel marki Molton.
Dla kobiet sukcesu
Drugą nowością na liście najemców będzie 100-metrowy butik innej marki z polskim rodowodem – Hexeline. Z miłości do klasy, stylu i niewymuszonej elegancji w 1981 roku uszyła ją projektantka i jednocześnie właścicielka brandu, Halina Zawadzka. Wyjątkowo spójne i przemyślane kolekcje, które kobiety znajdą na wieszakach w Galerii Młociny, adresowane są do pewnych siebie kobiet, ceniących najwyższej jakości materiały i krawiecki kunszt.