W styczniu i lutym 2021 r. Carrefour Polska uruchomił 10 nowych sklepów, w tym 8 Carrefour Express. Dzięki temu w polskiej sieci Carrefour działa już blisko 700 sklepów convenience, dostępnych w największych i mniejszych miastach oraz na wsi. Większość z nich to placówki franczyzowe rozwijane we współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami.
– Sukcesywnie kontynuujemy rozbudowę sieci sklepów convenience, głównie przez współpracę z partnerami franczyzowymi, którym pomagamy w dochodowym prowadzeniu sklepów. Dzięki dużej różnorodności formatów jesteśmy w stanie dopasować ofertę do indywidualnych możliwości, lokalizacji w dużym i małym mieście czy na wsi, a przede wszystkim potrzeb lokalnego klienta – mówi Krzysztof Łagowski, dyrektor Sklepów Convenience w Carrefour Polska.
Warszawa, ul. Rakowska 3 | 157 m2 | Carrefour Express |
Kraków, ul. Dobrego Pasterza 67 | 130 m2 | Carrefour Express |
Wrocław, pl. Legionów 15 | 79 m2 | Carrefour Express |
Warszawa, al. Jerozolimskie 121/123 | 52 m2 | Carrefour Express |
Oświęcim, Maksymiliana Kolbego 17 (sklep na stacji paliw) | 49 m2 | Carrefour Express |
Dąb Polski 18B (sklep na stacji paliw) | 45 m2 | Carrefour Express |
Warszawa, ul. Chmielna 98 | 45 m2 | Carrefour Express |
Sulistrowiczki, ul. Świdnicka 5 | 34 m2 | Globi |
Warszawa, al. Lotników 16 | 29 m2 | Globi |
Wśród 8 nowych sklepów Carrefour Express 5 działa w dużych miastach jak Warszawa, Kraków czy Wrocław, kolejny w mniejszym Luboniu, a 2 zostały otwarte na stacjach paliw w Oświęcimiu i Dębie Polskim. Sklepy Carrefour Express oferują około 3000 artykułów, w tym wyselekcjonowaną ofertę produktów świeżych: warzyw, nabiału i dań gotowych. Klienci mogą tu też wypić kawę, zjeść szybką przekąskę czy kupić jedzenie na wynos. Coraz częściej, przy okazji zakupów mogą też odebrać przesyłkę czy opłacić rachunki. Z kolei dzięki aplikacji „Mój Carrefour” korzystają z licznych ofert rabatowych. W sklepach sukcesywnie wdrażana jest też usługa click&collect.
Sklepy Globi pod względem powierzchni i asortymentu są kierowane głównie do mieszkańców małych miast oraz terenów wiejskich. Takim przykładem jest nowy sklep w niewielkich Sulistrowiczkach. Czasami powstają też w dużych miastach, jak nowy sklep w Warszawie. W Globi klienci znajdą bogatą ofertę 400-500 produktów spożywczych marki własnej Carrefour, rozbudowany asortyment przemysłowy oraz atrakcyjną ofertę alkoholi.
W każdym z nowych sklepów Carrefour indywidualnie dopasowuje ofertę do potrzeb mikro-rynku, a ekipa specjalistów dba o właściwą aranżację i atrakcyjną wizualizację placówki.