Wyobraź sobie, że w poniedziałek rano wchodzisz do biurowca, w którym pracujesz. Co czujesz? Czy jest to miejsce, o którym możesz powiedzieć, że potrafi cię wspierać w wyzwaniach nadchodzącego tygodnia? Dla wielu z nas odpowiedzi na te pytania nie są oczywiste. Mało przyjazna może być sama przestrzeń, która nie sprzyja poznawaniu ludzi, mimo że wspólnie spędzają w niej 40 godzin tygodniowo. W wielu budynkach po lunch trzeba stać w kolejce, a zgłaszanie awarii wiąże się z wysyłaniem maili i cierpliwym czekaniem na odpowiedź. A jeśli dojeżdżasz do pracy rowerem, musisz polować na wolny stojak lub miejsce w garażu podziemnym.
Służewiec Cię zaskoczy
Jest jednak w Warszawie biurowiec, który próbuje wszystkie te negatywy zmienić w pozytywy, łącząc technologię, wzornictwo i usługi dla najemców. To Tulipan House przy Domaniewskiej na Służewcu. Jego właściciel, Commerz Real, postanowił zostać prawdziwie cyfrowym zarządcą i całościowo zadbać o potrzeby najemców.
Poza świetnymi udogodnieniami dla wszystkich najemców (szczególnie rowerzystów!) uzbroił wszystkich w aplikację Tulipan House, która zamieniła ich smartfony w „piloty” do budynku (umożliwiła im obsługę wielu funkcji budynku za pomocą smartfona). Teraz, jeśli chcesz zjeść, wystarczą dwa kliknięcia w aplikacji i ciepły posiłek czeka na odbiór w food trucku. Możesz się dowiedzieć o wszystkich zniżkach dla najemców Tulipan House lub zapisać się na któreś z wydarzeń dla najemców, to wszystko masz w kieszeni. Jeśli coś nie działa, możesz w mgnieniu oka otworzyć okno czatu i uzyskać odpowiedź od pracowników obsługi budynku. Za pomocą naszej aplikacji zarezerwujesz też zdalnie sale konferencyjne oraz biurka w systemie „hot-desk”, co jest szczególnie przydatne i użyteczne w czasach Covid-19. Dostęp do informacji oraz bycie na bieżąco z tym, co dzieje się w twoim miejscu pracy, jest szczególnie ważne w czasach pandemii. W pełni zgodna z RODO, opracowana we współpracy ze SpaceOS aplikacja pomaga użytkownikom korzystać z udogodnień, trafiając na ich ekrany startowe bez obaw o zachowanie prywatności.
Już wkrótce
Tulipan House obiecuje dalej rozwijać tę użyteczną dla najemców platformę. Przed końcem roku pracownicy będą mogli używać swoich telefonów jako kart wejściowych do budynku. Rejestracja gości zostanie usprawniona dzięki tabletom rejestracyjnym w recepcji. Zapewniając najemcom dostęp do technologii i doskonałego poziomu obsługi, Tulipan House chce oferować więcej niż tylko powierzchnię do pracy, wprowadzając udogodnienia, które pomagają tworzyć wspólnotę.
Walka o talenty
Aplikacja Tulipan House jest elementem całościowej koncepcji budynku zarządzanego na miarę cyfrowych czasów, w których żyjemy, a przy tym sprzyjającego tworzeniu społeczności. Udogodnienia, takie jak przyjazna rowerzystom infrastruktura i obszary wspólne, dają przewagę tym najemcom, którzy pragną wygrać wojnę o talenty. W budynku Tulipan House wykwalifikowani pracownicy będą czuć się jak u siebie – nic dziwnego, że kilka topowych firm z sektora zaawansowanych technologii i przepływu dawnych wybrały go na swoją siedzibę.
Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji, zapraszamy na stronę tulipanhouse.com, gdzie znajdziesz również wirtualny spacer po budynku: https://livetour.istaging.com/60d4cb28-45e1-4fab-8094-f50e8a0e1525?index=1.