Do grona najemców Galerii Północnej dołączył QUIOSQUE – polska marka z ponad 20 letnią tradycją na rynku. Oferta QUIOSQUE jest skierowana do kobiet, które chcą czuć się elegancko i swobodnie, niezależnie od okazji. Marka stawia szczególny nacisk na dobrą jakość materiałów oraz wygodę, a jej kolekcje to połączenie klasycznych wzorów z nowoczesnymi trendami. To kolejny najemca z sektora fashion, który dołączył do portfolio centrum w ostatnich tygodniach.
Pierwszy salon QUIOSQUE powstał w Bydgoszczy w 1992. Dziś sieć marki liczy ponad 130 punktów w całej Polsce i cały czas się rozwija. W myśł hasła „jesteśmy różne, jesteśmy piękne” marka oferuje klientkom ubrania w rozmiarach od 34 do 48. QUIOSQUE dowodzi, że każda kobieta może wyglądać pięknie, niezależnie od rozmiaru i typu sylwetki, a odpowiednio dobrane fasony i kolory ubrań mają jedynie to piękno podkreślić. W każdym z salonów QUIOSQUE, klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotycząca stylizacji.
W transakcji najmu firmie GTC – deweloperowi Galerii Północnej – doradzali eksperci z JLL.