Już 1 kwietnia 2023 r. pierwszych klientów przyjmie po kolejnej modernizacji nowa część centrum handlowego Promenada w Warszawie. To właśnie w niej zadebiutują popularne marki w całkowicie nowych konceptach.
Atrium Promenada przy ul. Ostrobramskiej to jedno z najdłużej działających centrów handlowych w stolicy i największe po prawej stronie Wisły. Trwająca od ponad roku przebudowa właśnie dobiega końca. W sumie po zakończeniu remontu Promenada zaoferuje aż 150 punktów handlowo-usługowych.
Choć mogłoby się wydawać, że oferta sklepów i lokali usługowych w centrum handlowym Promenada nie może być jeszcze bogatsza i jeszcze bardziej zróżnicowana, już wkrótce okaże się, że prawdziwe szaleństwo dopiero się zacznie! Nie wszystkie karty chcemy odsłonić od razu, jednak klienci mogą już zacierać ręce na jeden z największych, zaprojektowany według całkiem nowego konceptu, salon Peek & Cloppenburg. Czeka nas też wielkie otwarcie lokalu skandynawskiej marki Marc O’ Polo. Od teraz biżuterię będzie można kupić między innymi w salonach jednej z największych polskich sieci jubilerskich Jubitom i salonie Lovisa. Drodzy klienci, którzy z utęsknieniem wypatrywaliście salonu sieci Empik – wasza cierpliwość zostanie nagrodzona! Natomiast miłośnikom aranżacji wnętrz mówimy: „w kwietniu uderzajcie do Promenady”. Tam będzie czekać na Was kilka sklepów, a wśród nich debiutująca w Promenadzie Homla i dobrze znane Home&You. Zupełną nowością są także salony optyczne Fielmann, Lynx Optique i Family Optic. Do tego pojawi się słynna marka bieliźniana Tezenis. Nawet place zabaw dla dzieci nie powiedziały jeszcze ostatniego słowa. Niedługo będzie można wybrać się ze swoją pociechą do całkiem nowego miejsca – magicznej sali zabaw Euro Lider. Po długich zakupach natomiast odpocząć w kawiarni VITA CAFÉ lub napić się bubble tea w Boboq Tea&café.
To oczywiście tylko ułamek tego, co pojawi się po wielkim otwarciu. Promenada zadbała, by zarówno klienci marek premium, jak i ci stawiający na rozpoznawalne, przystępne cenowo brandy, mieli poczucie, że oferta zaspokaja wszystkie ich potrzeby. Już pod koniec zeszłego roku w galerii pojawił się chociażby pierwszy w stolicy salon BOSS w nowym koncepcie Pre BOSSed oraz pierwszy w Polsce dwupoziomowy Intersport w formacie 2.0.
W sumie po zakończeniu przebudowy Promenada zaoferuje aż 150 punktów handlowo-usługowych, w tym także największe światowe marki, takie jak: Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Guess, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, Marella, Nina Basco, Uomo, LIU JO, Olsen, Trussardi, Luisa Spagnoli, Apart, W. Kruk, iSpot czy Rosenthal i wzbogaci się aż o blisko 50 nowych salonów!