Świętowanie wczorajszej Nocy Muzeów w warszawskim Muzeum Neonów minęło pod znakiem radości z nowych neonów, które do swojej imponującej kolekcji otrzymało Muzeum: historycznych reklam świetlnych „Sezam” i „Społem”.
Tysiące warszawiaków i turystów mogły po raz pierwszy w tym miejscu zobaczyć z bliska szyldy, które od 1969 r. reklamowały najnowocześniejszy wówczas sklep prowadzony przez Warszawską Spółdzielnię Spożywców Społem. Neon „Społem” został uroczyście zaświecony.W piątek neony do Muzeum Neonów przekazali inwestorzy budynku Centrum Marszałkowska (dawny Sezam): Warszawska Spółdzielnia Spożywców Społem Śródmieście i BBI Development S.A.
Przypomnijmy, że już 1 czerwca na Centrum Marszałkowska powrócą dwa neony Sezam, wykonane w nowej technologii, będące wierną kopią dawnych reklam świetlnych. A już 6 czerwca odbędzie się wielkie otwarcie kultowego sklepu Sezam w ramach inwestycji.
Jesteś świadkiem wydarzenia w Warszawie lub chcesz podzielić się informacjami na temat nowych inwestycji? Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub pisz redakcja@nowawarszawa.pl