Modernizacja przestrzeni i rozwój oferty premium – Westfield Mokotów za nami

Wraz ze zmieniającym się otoczeniem i ewoluującymi potrzebami klientów, Westfield Mokotów aktywnie realizuje modernizację centrum. W 2024 roku zmianom uległo 8 700 mkw. powierzchni w 32 lokalach, a w częściach wspólnych rozpoczęto, kontynuowane w tym roku prace mające
 na celu stworzenie komfortowej przestrzeni sprzyjającej spędzaniu czasu w centrum. Jednocześnie Westfield Mokotów rozwinęło ofertę zakupową o unikalne koncepty największych sklepów z Grupy H&M, marki premium niedostępne dotychczas w centrach handlowych oraz nowe lokale gastronomiczne.

W 2024 roku, w trosce o najwyższą jakość doświadczeń zakupowych klientów, centrum rozpoczęło modernizację przestrzeni wspólnych. Kluczowym elementem tych działań była wymiana posadzek, sufitów i instalacji, a następnie usprawnienie ruchu pionowego w centrum poprzez zastąpienie schodów tradycyjnych w centralnym punkcie centrum, schodami ruchomymi oraz wymiana windy prowadzącej do fitness klubu Zdrofit.

Unikalne koncepty nowych marek

Westfield Mokotów stale optymalizuje swoją ofertę, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na oczekiwania klientów, którzy poszukują najwyższej jakości marek, w tym marek premium. Centrum nieprzerwanie przyciąga niszowe marki, które znajdują tutaj połączenie wysokiej jakości, komfortowej przestrzeni oraz właściwej dla siebie grupy docelowej. W grudniu 2024 r. swoje drzwi dla kupujących otworzyła Neoperfumeria Galilu – wyjątkowy koncept, który doceniają wszyscy miłośnicy unikatowych kosmetyków i nietuzinkowych zapachów.

W minionym roku do grona najemców Westfield Mokotów dołączyły także ikony outdooru – marki The North Face i Columbia, które wzbogaciły ofertę sportową i lifestyle’ową centrum. Marki Boggi Milano, Tag Heuer i Plein Sport poszerzyły natomiast portfolio marek premium, także o te skierowane do męskiej części klientów.

Westfield Mokotów to jednak nie tylko wyjątkowa moda i unikatowe marki z segmentu beauty, to także chwila przyjemności przy dobrym jedzeniu. W grudniu do grona najemców dołączyła cukiernia Lukullus, w unikalnym koncepcie – Lukullus Karminowy. Cukiernia opiera swoją filozofię na trzech filarach – smak, piękno, Warszawa – stale zwiększając rzesze wiernych fanów dzięki wyjątkowym wypiekom. W 2024 roku swój lokal w centrum otworzyła też kawiarnia Green Caffè Nero, która rozszerzyła swoją przestrzeń
o część pasażu, tworząc miejsce sprzyjające chwili relaksu i wyciszenia podczas zakupów. W Westfield Mokotów swoją obecność aktywnie rozwijają także sieciowe koncepty gastronomiczne – KFC przeniosło się do większego lokalu, a burgerownie Pasibus i Master Burger otworzyły swoje drzwi dla klientów.

W sumie w 2024 r. modernizacji uległo prawie 8 700 mkw. powierzchni w lokalach 32 najemców.

Strategiczne zmiany wśród najemców z Grupy H&M

W tym roku kolejna strefa centrum przeszła modernizację, obejmującą m.in. relokacje sklepów marek
z Grupy H&M. Do centrum zawitała długo wyczekiwana marka COS, lokal &Other Stories otworzył się
w nowym miejscu, a dwupiętrowy sklep H&M został przebudowany i zyskał dział H&M Home, tworząc harmonijną przestrzeń zaprojektowaną w duchu szwedzkiej marki. Obecny w Westfield Mokotów koncept H&M jest jednym z najnowocześniejszych na świecie – w zeszłym roku otwarte zostało tylko dziesięć podobnych przestrzeni.

Zakończony w listopadzie 2024 roku proces rekomercjalizacji tego obszaru na obu poziomach centrum handlowego to część rozpoczętych w ubiegłych latach działań mających na celu stworzenie spójnej
i nowoczesnej przestrzeni, idealnie odpowiadającej na oczekiwania klientów, a jednocześnie pozwalającej na maksymalne wykorzystanie potencjału najemców. W poprzednich latach nowe otwarcia, relokacje oraz modernizacje objęły marki z Grupy Inditex: Massimo Dutti, Oysho, Pull&Bear, Zara i Zara Home.

Budowanie relacji z klientami

Kluczowym elementem rozwoju centrum, towarzyszącym poszerzeniu oferty zakupowej, była seria wydarzeń, które połączyły klientów z marką Westfield Mokotów, jego najemcami i wartościami jakie wyznaje. W minionym roku centrum zaprosiło klientów na Westfield Good Festival – wydarzenie poświęcone tematyce zrównoważonego rozwoju, które promuje odpowiedzialne podejście
do konsumpcji, środowiska i społeczeństwa, w ramach którego klienci mogli uczestniczyć w serii różnorodnych warsztatów i spotkań, podczas gdy uczestniczące marki zyskały platformę
do zaprezentowania swoich rozwiązań i działań jakie podejmują na ścieżce do zrównoważonego rozwoju.

W ofercie ubiegłorocznych wydarzeń znalazło się również Westfield Days, skoncentrowane
na prezentacji najnowszych trendów w modzie, technologii i stylu życia. Obie, coroczne inicjatywy nie tylko wzmacniają zaangażowanie i lojalność klientów, ale także stanowią wyjątkową platformę, która łączy marki z konsumentami, umożliwiając budowanie trwałych relacji.

Równolegle do rozbudowywania oferty i ulepszania doświadczeń zakupowych klientów, centrum wspiera różnorodne inicjatywy w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, transformacji środowiskowej i budowania silnych społecznych relacji realizowane w ramach globalnej strategii Better Places przez grupę Unibail-Rodamco-Westfield, zostały po raz trzeci wyróżnione prestiżową nagrodą Polskiej Rady Centrów Handlowych za najlepszą strategię i działania w obszarze ESG. To uznanie potwierdza, że odpowiedzialność wobec środowiska
oraz zaangażowanie społeczne stanowią kluczowe wartości dla funkcjonowania należących do spółki centrów handlowych, w tym także Westfield Mokotów.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Loftowy styl w inwestycji Na Okrzei – Dzień Otwarty z Matexi...

0
Już w sobotę, 15 marca, miłośnicy industrialnego designu i unikalnych wnętrz mogą osobiście zobaczyć inwestycję Na Okrzei na warszawskiej Pradze-Północ. Matexi Polska zaprasza na...