Marvipol Development uzyskał pozwolenie na użytkowanie dla inwestycji Kłopotowskiego No11 w Warszawie. Deweloper wybudował i sprzedał łącznie 67 mieszkań. W ofercie dostępne są ostatnie lokale użytkowe. Inwestycja powstała na kanwie postindustrialnej zabudowy z początków XX wieku.
Inwestycja Kłopotowskiego No 11 składa się z dwóch części; pierwsza to zabytkowa i odnowiona kamienica, druga – nowopowstały budynek. Obie części tworzą obraz pięknej i stylowej architektury. Budynki posiadają wyjątkową historię, sięgającą lat 1900–1910, gdy mieściła się w nich Fabryka Maszyn i Kamieni Młyńskich Oskara Hartwiga i Gustawa Łęgiewskiego. Bryły stanowią przykład typowej wczesnomodernistycznej architektury o charakterze przemysłowym. Odremontowane pod okiem konserwatora zabytków, zyskały niepowtarzalny charakter – nowoczesny, a zarazem przypominający o ich ciekawej przeszłości.
Inwestycja obejmowała realizację 67 lokali mieszkalnych o powierzchniach od 25 do 93 m2 oraz 8 lokali usługowych. W ofercie dostępne były mieszkania wyposażone w balkony oraz tarasy. Do udogodnień należą: garaż podziemny z miejscem do ładowania aut elektrycznych, miejsca postojowe dla rowerów, wózkarnia oraz rowerownia. Na terenie kompleksu znajdują się dziedzińce z zielenią i elementami małej architektury.
Postindustrialny charakter, uzupełniony nowoczesnym designem i zabytkowym sznytem o stylistyce współczesnej Pragi, zwraca uwagę pasjonatów architektury. Kłopotowskiego No11 w nowej odsłonie otwiera się na artystów i zachęca do aktywnego życia kulturalno-rozrywkowego, czego dowodem mogą być zaplanowane na 14 maja aktywności z obszaru kultury i sztuki w jednym z lokali usługowych inwestycji. Pracownia Jagi Hupało zaplanowała szereg atrakcji i zaprasza do artystyczno-modowej podróży w ramach Nocy Muzeów 2022.
Inwestycja Kłopotowskiego No11 doskonale wkomponuje się w krajobraz współczesnej Pragi, która w ostatnich latach przeszła znaczącą metamorfozę i przeistoczyła się w jedną z najmodniejszych dzielnic Warszawy. Kompleks położony jest w bardzo dobrze skomunikowanej części miasta, z bezpośrednim dostępem do linii tramwajowej i autobusowej, oraz metra. W okolicy powstaje kładka pieszo-rowerowa, która umożliwi szybkie dotarcie na warszawską starówkę.
Za projekt inwestycji odpowiada Pracownia architektoniczno-konserwatorska PROART. Generalnym wykonawcą był TECHBAU Budownictwo.