Galeria Północna podpisała umowy z kolejnymi najemcami, tym razem z segmentu wyposażenia wnętrz. Swoje salony w pierwszym centrum handlowym na Białołęce otworzą sieci Homla i DUKA. Popularne marki nawiązujące do skandynawskiego designu zainspirują klientów rozwiązaniami dla domu i pomysłami na oryginalne, praktyczne podarunki.
Zróżnicowany tenant mix Galerii Północnej to przyjemność z zakupów oraz wygoda załatwienia
wszystkich niezbędnych sprawunków w jednym miejscu. Teraz oferta pierwszego centrum handlowego
na północy Warszawy została rozszerzona o salony sieci Homla i DUKA, specjalizujące się w artykułach aranżacji wnętrz. Obydwie marki łączy design inspirowany skandynawskim minimalizmem, różni zaś asortyment, skoncentrowany na innych grupach produktów. Nowi najemcy to obowiązkowy punkt w Galerii Północnej dla klientów poszukujących inspiracji do urządzenia swoich czterech kątów, ale także praktycznych upominków na każdą okazję.
Slow home, urok codziennych chwil oraz wspólnych momentów w domowym zaciszu to wartości, którym hołduje marka Homla. Rodzima sieć z produktami wyposażenia i aranżacji wnętrz debiutuje
w Warszawie. Galeria Północna będzie pierwszym sklepem sieci Homla w tym mieście. Firma założona została przez Michała Sołowowa, znanego kierowcę rajdowego, a zarazem jednego z najbardziej utalentowanych polskich przedsiębiorców. W ramach swojej oferty proponuje pełne portfolio akcesoriów dla domu obejmujące zarówno meble, jak i różnego rodzaju dodatki m.in. tekstylia
do salonu i łazienki, przyrządy kuchenne oraz elementy dekoracyjne. Są one odzwierciedleniem zachodnich trendów w wyposażeniu wnętrz, ze skandynawskim akcentem, uniwersalnym stylem i dbałością o detale.
DUKA po szwedzku oznacza “nakrywać do stołu”, a najważniejszą ideą marki jest Kitchen Life, czyli celebrowanie każdej wolnej chwili z najbliższymi przy wspólnym stole. DUKA specjalizuje się
w wyposażeniu kuchni i jadalni. W swojej ofercie posiada wszystko, co niezbędne i pomocne w każdej kuchni. Szeroko pojęte akcesoria, porcelana, tekstylia, drobny sprzęt AGD, meble i szkło cenione
są przede wszystkim za efektowny design i wysoką jakość wykonania. Z tego względu DUKA jest też jednym z kluczowych miejsc odwiedzanych przez osoby poszukujące praktycznych prezentów,
a ze względu na ciekawą ofertę i możliwość stworzenia listy ślubnej także bardzo często wybierana przez narzeczonych i ich rodziny. W Polsce DUKA ma prawie 60 salonów zlokalizowanych
w największych galeriach handlowych. Marka posiada także sklepy zagranicą (m.in Anglia, Holandia, Bułgaria).
Sklep sieci Duka zajmie 104 mkw., salon Homla będzie miał powierzchnię 290 mkw. W obydwu transakcjach najmu pośredniczyła firma JLL.