Designer Outlet Warszawa rozbudowuje przestrzeń handlową i zwiększa liczbę miejsc parkingowych, dzięki czemu umocni swoją pozycję największego centrum outletowego premium w Polsce.
Inwestycja powiększy przestrzeń handlową Designer Outlet Warszawa w Piasecznie aż o 5 500 m², co stanowi prawie 1/3 już istniejącej. Powstanie również 400 dodatkowych miejsc parkingowych usytuowanych w wielopoziomowym garażu.
Dobudowane skrzydło handlowe pomieści około 30 nowoczesnych lokali handlowych przygotowanych na przyjęcie nowych najemców. Zarówno alejki wewnątrz jak i elewacja budynku centrum oraz garażu będą kontynuacją unikatowej architektury inspirowanej warszawską starówką. Nowe części obiektu zostały zaprojektowane przez zespół znanych architektów z firmy Chapman Taylor.
„Bardzo cieszymy się z rozpoczęcia prac związanych z rozbudową. Designer Outlet Warszawa ma silną pozycję i jest unikalną propozycją na retailowej mapie Warszawy. Dzięki nowej części handlowej będziemy mogli spełnić rosnące oczekiwania naszych klientów, w tym coraz liczniejszej grupy turystów, zarówno ze wszystkich regionów Polski jak i z zagranicy” powiedział Thomas Reichenauer, współzałożyciel i Managing Director, ROS Retail Outlet Shopping, operator Designer Outlet Warszawa.
©Designer Outlet Warszawa Wizualizacja rozbudowy, garaż wielopoziomowy – otwarcie jesień 2020
Projekt rozbudowy, oprócz nowej części handlowej zakłada także oddanie do użytku wielopoziomowego parkingu krytego, z bezpośrednim wejściem do centrum oraz windą. Garaż będzie miał 4 kondygnacje i tym samym zwiększy powierzchnię parkingową o 400 miejsc.
Designer Outlet Warszawa to jedno z ciekawszych miejsc na handlowej mapie Polski, które oprócz wspomnianej wielokrotnie nagradzanej architektury, wyróżnia bogaty tenant mix. Centrum zdecydowanie stawia na półkę premium i takie marki coraz częściej można spotkać wędrując alejkami handlowymi. Na dotychczasowej łącznej powierzchni ponad 17 tys. m² znajdują się m.in. butiki takich marek jak, Armani, Boss, Calvin Klein, Furla, Guess, Liu Jo, Nike, Pandora, Pinko, Tommy Hilfiger, Trussardi, i wiele innych.
Prace zostały zaplanowane tak, by zminimalizować utrudnienia i ograniczenia mające wpływ na komfort odwiedzających centrum klientów i prowadzone będą w kilku etapach. Otwarcie nowej części planowane jest na jesień 2020.