W drugim kwartale tego roku będzie można zobaczyć jak nowoczesne i funkcjonalne są powierzchnie biurowe oferowane w V Tower przy ul. Chmielnej w Warszawie. A wszystko za sprawą showroomu o powierzchni 240 mkw. składającego się z recepcji, sali konferencyjnej, powierzchni typu open space z budką telefoniczną, miejscem do pracy kreatywnej, gabinetem i strefą kawiarnianą.
Budowa showroomu biurowego w V Tower rozpocznie się już wkrótce. Jego realizacja to część projektu rewitalizacji budynku prowadzonego przez Cornerstone Investment Management. Koncepcje wnętrz przygotowała pracownia architektoniczna APA Wojciechowski mająca w swoim portfolio wiele spektakularnych realizacji.
„Nowoczesne przestrzenie biurowe w V Tower staną się symbolem przyjazności i funkcjonalności. Będzie to można zobaczyć na 11 piętrze, w przygotowywanym showroomie, gdzie zaprezentujemy wnętrza, które harmonijnie połączą nowatorskie rozwiązania z wysokim komfortem pracy, oferujące jednocześnie jedyne w swoim rodzaju widoki na warszawski Centralny Obszar Biznesu. Zaprezentujemy recepcję, a także salę konferencyjną wyposażoną w sprzęt multimedialny, umożliwiający prowadzenie spotkań i prezentacji audiowizualnych. Centralnym punktem showroomu będzie przestrzeń open space, zaprojektowana w taki sposób, aby sprzyjała współpracy między pracownikami. Całość uzupełni część kawiarniana, gabinet i miejsce do pracy kreatywnej.” – mówi Przemysław Pikus, Partner w Cornerstone Investment Management.
Nowoczesność wnętrz biurowych V Tower zaprezentowana w showroomie będzie podkreślona poprzez zastosowanie wysokiej jakości materiałów, efektownych rozwiązań sufitowych oraz ergonomicznego i harmonijne zaprojektowanego wyposażenia.
V Tower to 21-piętrowy wieżowiec o powierzchni 33 700 mkw. zlokalizowany w warszawskim Centralnym Obszarze Biznesu. Konstrukcja umożliwia dowolną aranżację przestrzeni a rozległe przeszklenia zapewniają doskonałe doświetlenie wnętrz naturalnym światłem.
Budynek składa się z części wieżowej oraz podium, które obsługiwane jest przez 4 dodatkowe, oddzielne recepcje, które mogą być dedykowane najemcom na
wyłączność. Tego typu rozwiązanie daje wiele możliwości firmom poszukującym własnego lobby.
Poza doskonałą lokalizacją, przy ul. Chmielnej 85/87, budynek posiada wiele atutów, które odpowiadają na dzisiejsze oczekiwania i potrzeby najemców, m.in. atrakcyjne powierzchnie wspólne, dużą przestrzeń usługowo-handlową, zielone dziedzińce oraz bardzo dużą liczbę miejsc parkingowych (542). Po modernizacji pakiet ten wzbogacony zostanie o najnowsze technologie, które pozwolą spełnić wymogi ESG, podniosą komfort i zbudują pozytywne doświadczenia użytkowników i gości przebywających w budynku.