REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Arkadia stawia na marki modowe. Obawia się rosnącej konkurencji?

Strona główna Nieruchomości Arkadia stawia na marki modowe. Obawia się rosnącej konkurencji?

Arkadia stawia na marki modowe.  Swoje sklepy otworzyły brandy odzieżowe: Sinsay, House i Andrzej Jedynak. Już niebawem klienci będą mogli zakupić produkty z najnowszych kolekcji marek JOOP!, Armani Jeans czy Bugatti. Z kolei asortyment biżuteryjny uzupełniła Verona, a ofertę sklepów z wyposażeniem wnętrz wzbogaciła debiutująca na warszawskim rynku marka à Tab.

 

Wśród nowych najemców pojawiło się również kilka popularnych sieci gastronomicznych. Salon sieci Sinsay o powierzchni 700 mkw. znalazł się na pierwszym poziomie Arkadii w bezpośrednim sąsiedztwie ponownie otwartego sklepu marki House (480 mkw.). Sinsay to brand oferujący odzież i dodatki dla młodych dziewcząt. Marka dedykuje swoje kolekcje klientkom, które szukają w modzie różnorodności, odważnych wzorów i nietuzinkowych projektów, mocno osadzonych w najnowszych trendach. Znakiem rozpoznawczym brandu są t-shirty z zabawnymi nadrukami, zgodnie z motto marki „I’m good but not an angel”.
Arkadię wybiera też coraz więcej najbardziej prestiżowych marek, czego najlepszym przykładem jest otwarty w ostatnim czasie butik Andrzeja Jedynaka. Salon projektanta znalazł się na pierwszym poziomie w otoczeniu innych marek premium i zajął powierzchnię 86 mkw. Firma Andrzej Jedynak została założona w 1978 roku w Warszawie. Specjalizuje się w szyciu wysokiej klasy futer, pelis, odzieży skórzanej i kożuchów oraz dodatków ze skór naturalnych.
W bezpośrednim sąsiedztwie butiku już niebawem znajdzie się salon popularnej, ekskluzywnej marki JOOP!. Sklep z wysokiej jakości odzieżą i dodatkami nie tylko tego brandu, ale także Armani Jeans i Bugatti, zajmie powierzchnię 82 mkw. i zostanie otwarty na przełomie maja i czerwca 2015 roku.
W sierpniu br. w dawnej lokalizacji sklepu Okaidi nastąpi otwarcie salonu obuwniczego marki Badura. Firma Badura jest jednym z największych producentów obuwia w Polsce. Staranność wykonania i atrakcyjne wzornictwo butów tej marki sprawiają, że jest jedną z najbardziej cenionych przez klientów. Sklep zajmie w Arkadii powierzchnię 123 mkw.
Z kolei Okaidi już 2 lipca br. zaprosi klientów do swojego salonu w nowej lokalizacji. Flagowy salon marki będzie nie tylko większy od dotychczasowego, ale także urządzony w zupełnie nowym koncepcie. Sklep, oferujący odzież dla noworodków, niemowląt i dzieci w wieku szkolnym, zajmie lokal o powierzchni 140 mkw. W podobnym terminie nastąpi także otwarcie powiększonego salonu sieci Mothercare, który również zaprezentuje w Arkadii swój najnowszy koncept.
Ofertę najmodniejszej biżuterii poszerzyła w ostatnim czasie marka Verona – firma, która posiada w swoim asortymencie wzory i kolekcje biżuterii starannie wyselekcjonowane przez stylistów. W wyjątkowy sposób łączą one tendencje panujące w modzie z walorami klasycznej biżuterii. W arkadyjskim salonie Verona klienci odnajdą także biżuterię idealną na tradycyjne okoliczności, tj. chrzciny, komunie, ślub i jubileusze rodzinne.
Dla klientów poszukujących niebanalnych dodatków do domu na poziomie 0 otwarto salon nowej na naszym rynku marki – à Tab. Najemca zajął lokal o powierzchni 298 mkw. Sklepy à Tab oferują szeroki wybór akcesoriów, sprzętów do domu oraz dodatków wyposażenia kuchni i jadalni. Są to praktyczne, a zarazem efektowne artykuły, ułatwiające przyrządzanie potraw oraz serwowanie ich w wyjątkowej oprawie. Z kolei salon Home&You, także oferujący artykuły wyposażenia wnętrz, został przeniesiony w miejsce dotychczasowego salonu Mothercare na poziomie 0. Po relokacji sklep sieci został powiększony i będzie miał powierzchnię 405 mkw.
W nowej lokalizacji otwarto także salon Mx music. Sklep zajął powierzchnię 124 mkw. Mx music to jedna z największych w Polsce sieci salonów muzycznych. W asortymencie firmy znajduje się kilka tysięcy produktów, począwszy od akcesoriów muzycznych, do mikrofonów, pianin, gitar, sprzętu nagłośnieniowego, wzmacniaczy itp. Klienci Mx music w Arkadii mogą w komfortowych warunkach testować wystawiony sprzęt oraz uzyskać fachowe wsparcie techniczne ze strony wykwalifikowanych pracowników.
W ostatnim czasie w Arkadii znacznie poszerzyła się również oferta lokali gastronomicznych i kawiarni. Na poziomie pierwszym otwarto lodziarnię popularnej sieci Carte d’Or (59 mkw.). Do strefy restauracyjnej dołączyła nowa marka Eat Green, która oferuje nie tylko zdrowe przekąski i sałatki, ale i pełnowartościowe zestawy obiadowe, a także druga wyspa Skok na sok. Menu obu lokali z pewnością ucieszy wszystkie osoby dbające o linię.

Foto: Arkadia/Facebook

Wiadomości

Sześciu chętnych na remont ulic w Śródmieściu

Zbliża się rewitalizacja całego śródmiejskiego kwartału. Aż 6 firm chce się podjąć się przebudowy 2,5 hektara ulic i placów w obszarze...

Czy w Warszawie powinien być nocny zakaz sprzedaży alkoholu?

6 maja ruszają konsultacje społeczne w sprawie ograniczenia nocnej sprzedaży alkoholu. Czas na zabranie głosu przez mieszkańców w tej sprawie upływa...

Remont torowiska na rondzie Czterdziestolatka

Warszawscy tramwajarze wykorzystają długi weekend na remont przejazdów tramwajowych na rodzie Czterdziestolatka. Od 3 do 5 maja nie będzie można pojechać...

Przy Żelaznej powstanie budynek z pionowym ogrodem. Pierwszy taki w Warszawie!

Architekci z pracowni FAAB stworzyli koncepcję budynku, będącego nową siedziba instytutu Łukasiewicz-Itech. Gmach może stanąć przy Żelaznej 87 na Woli.

Ratusz otworzył oferty na przebudowę rejonu ulic Złotej i Zgody

Ogłoszono wyniki przetargu na przebudowę ulic Złotej i Zgoda w ramach projektu Nowego Centrum Warszawy. W ramach prac całokowicie przebudowane będą ulice...

20 lat Warszawy w Unii Europejskiej

Ponad 800 projektów realizowanych przez miasto stołeczne Warszawę otrzymało europejskie dofinansowanie. Inwestycje z udziałem pieniędzy unijnych to budowa metra, linii tramwajowych, zakup...

Polecane

Popularna marka wkracza do Centrum Praskiego Koneser. Green Caffè Nero wzbogaca ofertę gastronomiczną kompleksu

25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez...

Kultowa seria „Retro Warszawa” powraca do księgarń.

Już w maju ponownie pojawi się jedna z Waszych ulubionych serii WARSZAWA FOTO RETRO, która fotografiami opowiada o codzienności stolicy kolejnych...

Druga edycja Westfield Good Festival – baw się na koncertach, projektuj meble, odkryj proekologiczne postawy!

Już w czwartek, 18 kwietnia w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów rozpocznie się II edycja festiwalu Westfield Good Festival. Na uczestników wydarzenia...

ZEROMAT – WYJĄTKOWA ATRAKCJA W CENTRUM WARSZAWY! POŻEGNAJ PEPSI MAX I OTRZYMAJ DWIE PUSZKI PEPSI ZERO CUKRU

Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa...

Konwiktorska Residence – najlepszy adres w sercu Warszawy

Przy Konwiktorskiej 4, zaledwie kilkadziesiąt metrów od Starego Miasta, powstaje kameralny apartamentowiec Konwiktorska Residence. W budynku znajdzie się tylko 78 luksusowych apartamentów....

18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski już w najbliższą niedzielę!

Już w najbliższą niedzielę, 24 marca, w stolicy wystartuje 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski oraz New Balance Bieg Na Piątkę. Na starcie...