SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Weekday otworzy swój pierwszy w tej części Europy w Elektrowni Powiśle

Strona główna Nieruchomości Biura Weekday otworzy swój pierwszy w tej części Europy w Elektrowni Powiśle

Należąca do grupy H&M szwedzka marka Weekday na swój pierwszy stacjonarny sklep w Europie Środkowej wybrała Elektrownię Powiśle. Zlokalizowany na 3 poziomach sklep zajmie powierzchnię ponad 450 mkw. i zaoferuje klientom unikatową kolekcję odzieży i akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne, takie jak: Fila, Champion, Birkenstock czy Vans.

Weekday to szwedzka marka modowa, której minimalistyczne kolekcje inspirowane są popkulturą młodzieżową i stylem ulicznym. Ubrania i akcesoria, które klienci mogą znaleźć w sklepach Weekday, mają zachęcać do otwartości i wyrażania siebie poprzez modę. Weekday stara się inspirować klientów, łącząc wysokiej jakości produkty ze zrozumieniem i poszanowaniem dla kultury i jej odmienności, zostawiając jednocześnie miejsce dla rozwijania własnej kreatywności. Założona w 2002 roku marka do tej pory obecna była w 19 krajach, z których w jedynie 10 posiadała swoje sklepy stacjonarne. W przypadku pozostałych rynków, w tym Polski, oferowała wyłącznie dostawę online. Weekday oferuje klientom unikatową kolekcję odzieży damskiej i męskiej oraz akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne.

W związku z ekspansją marki oraz potencjałem, jaki dostrzegła w Europie Środkowej, pierwszy, flagowy sklep Weekday powstanie w Warszawie, w zrewitalizowanej przestrzeni Elektrowni Powiśle. Na 3 poziomach, w wyjątkowych postindustrialnych wnętrzach, klienci będą mogli kupić ubrania i akcesoria marki, a także zainspirować się skandynawskim minimalizmem.elektrownia-powisle_interior-view

Elektrownia Powiśle to projekt wyjątkowy pod każdym względem, także komercjalizacji. Mamy niepowtarzalną okazje zaprosić do nas nie tylko znane i cenione już marki, które są obecne na polskim rynku, ale także te, które dopiero myślą o ekspansji i wejściu do Polski ze swoją ofetą. Tym bardziej cieszy nas fakt, że Weekday swój pierwszy sklep w Polsce oraz w tej części Europy otworzy właśnie w Elektrowni Powiśle. To dowód na to, że nasz projekt jest unikatowy nie tylko w skali kraju, ale także zagraniczne marki dostrzegają w nim potencjał dla swojego rozwoju.  – dodaje Dariusz Domański, Associate Partner, Development and Leasing Director, White Star Real Estate.

elektrownia-powisleElektrownia Powiśle to miejsce, w którym klienci znajdą unikatowe marki modowe, pop-up i concept store’y, jakich dotąd w Polsce jeszcze nie było, restauracje serwujące kuchnię z wielu zakątków świata oraz pierwszy w Polsce innowacyjny koncept Beauty Hall. Będą mogli także doświadczyć niezapomnianych emocji i wrażeń podczas licznych wydarzeń organizowanych w przestrzeni Elektrowni.

Za komercjalizację Elektrowni Powiśle odpowiadają firmy Cushman & Wakefield, JLL oraz KLM.

 

Jesteś świadkiem wydarzenia w Warszawie lub chcesz podzielić się informacjami na temat nowych inwestycji?  Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub pisz redakcja@nowawarszawa.pl

Wiadomości

Jerzy Pilch nie żyje!

Jerzy Pilch, laureat literackiej nagrody Nike, nie żyje. Od kilku dni miał problemy z ciśnieniem. Miał 68 lat.

Wieżowce Ghelamco gotowe na czas epidemii

Ghelamco wprowadza do swoich nowych biurowców specjalne rozwiązania przygotowujące budynki na wypadek epidemii. Innowacyjne podejście do systemów klimatyzacji i zarządzania...

Varso 2 już gotowe!

Zakończyła się budowa 90 metrowej wysokości wieżowca Varso 2. Wkrótce do biurowca wprowadzą się najemcy. To już...

PHN buduje podziemny łącznik między metrem i wieżowcem

Ruszyły prace budowlane przejścia podziemnego łączącego biurowiec SKYSAWA ze stacją metra Rondo ONZ. Inwestor zaprezentował też nowe wizualizacje kompleksu. Ilustracje pokazują,...

Będzie bezpieczniej na Żytniej

Na Żytniej powstaje nowa zatoka do postoju autokarów. Drogowcy remontują chodnik i poprawią bezpieczeństwo pieszych. Projekt...

Elektrownia Powiśle z nowymi restauracjami

Tydzień po otwarciu Elektrowni Powiśle do oferty gastronomicznej dołączają kolejne restauracje. Wśród nowo otwartych lokali znajdą...

Polecane

Innowacyjne udogodnienia w Tulipan House

Zaprojektowane na nowo lobby biurowca Tulipan House to nie tylko ekologiczny design, ale też przestrzeń, która na każdym kroku podkreśla dumę...

Warszawski rynek mieszkaniowy 2019

W 2019 roku w Warszawie przekroczono mieszkaniowy Rubikon. Na rynku pierwotnym średnia cena sprzedaży metra kwadratowego, na koniec pierwszej połowy roku, przekroczyła 9 tysięcy...

Noc Wieżowców 2018

Po przerwie wracamy do Was z trzecią edycją Nocy Wieżowców. zdjęcia: Kuba Jurkowski Wejściówki na Wydarzenie są imienne i nie istnieje możliwość zmiany danych na...

Rondo ONZ jeszcze wystrzeli w górę!

BY <!-- &amp;amp;amp;amp;lt;iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-N25V7L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;/iframe&amp;amp;amp;amp;gt; Rondo...

Rondo Daszyńskiego w cieniu wieżowców

Rondo Daszyńskiego to chyba jeden z największych placów budowy w Europie. W czterech narożnikach tego ronda powstają lub są planowane biurowce o łącznej powierzchni 300...

Krwawe zaćmienie Superksiężyca w Warszawie

W nocy z 27 na 28 września doświadczyliśmy pełnego zaćmienia "Superksiężyca", następna taka okazja przydarzy się dopiero w 2033 roku. Zaćmienie rozpoczęło się o...