SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

Weekday otworzy swój pierwszy w tej części Europy w Elektrowni Powiśle

Strona główna Nieruchomości Biura Weekday otworzy swój pierwszy w tej części Europy w Elektrowni Powiśle

Należąca do grupy H&M szwedzka marka Weekday na swój pierwszy stacjonarny sklep w Europie Środkowej wybrała Elektrownię Powiśle. Zlokalizowany na 3 poziomach sklep zajmie powierzchnię ponad 450 mkw. i zaoferuje klientom unikatową kolekcję odzieży i akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne, takie jak: Fila, Champion, Birkenstock czy Vans.

Weekday to szwedzka marka modowa, której minimalistyczne kolekcje inspirowane są popkulturą młodzieżową i stylem ulicznym. Ubrania i akcesoria, które klienci mogą znaleźć w sklepach Weekday, mają zachęcać do otwartości i wyrażania siebie poprzez modę. Weekday stara się inspirować klientów, łącząc wysokiej jakości produkty ze zrozumieniem i poszanowaniem dla kultury i jej odmienności, zostawiając jednocześnie miejsce dla rozwijania własnej kreatywności. Założona w 2002 roku marka do tej pory obecna była w 19 krajach, z których w jedynie 10 posiadała swoje sklepy stacjonarne. W przypadku pozostałych rynków, w tym Polski, oferowała wyłącznie dostawę online. Weekday oferuje klientom unikatową kolekcję odzieży damskiej i męskiej oraz akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne.

W związku z ekspansją marki oraz potencjałem, jaki dostrzegła w Europie Środkowej, pierwszy, flagowy sklep Weekday powstanie w Warszawie, w zrewitalizowanej przestrzeni Elektrowni Powiśle. Na 3 poziomach, w wyjątkowych postindustrialnych wnętrzach, klienci będą mogli kupić ubrania i akcesoria marki, a także zainspirować się skandynawskim minimalizmem.elektrownia-powisle_interior-view

Elektrownia Powiśle to projekt wyjątkowy pod każdym względem, także komercjalizacji. Mamy niepowtarzalną okazje zaprosić do nas nie tylko znane i cenione już marki, które są obecne na polskim rynku, ale także te, które dopiero myślą o ekspansji i wejściu do Polski ze swoją ofetą. Tym bardziej cieszy nas fakt, że Weekday swój pierwszy sklep w Polsce oraz w tej części Europy otworzy właśnie w Elektrowni Powiśle. To dowód na to, że nasz projekt jest unikatowy nie tylko w skali kraju, ale także zagraniczne marki dostrzegają w nim potencjał dla swojego rozwoju.  – dodaje Dariusz Domański, Associate Partner, Development and Leasing Director, White Star Real Estate.

elektrownia-powisleElektrownia Powiśle to miejsce, w którym klienci znajdą unikatowe marki modowe, pop-up i concept store’y, jakich dotąd w Polsce jeszcze nie było, restauracje serwujące kuchnię z wielu zakątków świata oraz pierwszy w Polsce innowacyjny koncept Beauty Hall. Będą mogli także doświadczyć niezapomnianych emocji i wrażeń podczas licznych wydarzeń organizowanych w przestrzeni Elektrowni.

Za komercjalizację Elektrowni Powiśle odpowiadają firmy Cushman & Wakefield, JLL oraz KLM.

 

Jesteś świadkiem wydarzenia w Warszawie lub chcesz podzielić się informacjami na temat nowych inwestycji?  Skontaktuj się z nami przez Facebooka lub pisz redakcja@nowawarszawa.pl

Wiadomości

Biura serwisowane na wysokościach

Aż 1 400 m.kw. nowych powierzchni biurowych na 24. piętrze The Warsaw HUB odda już wkrótce do dyspozycji najemców OmniOffice. Spółka, będąca największym...

Kursy i szkolenia Warszawa – gdzie ich szukać i jak wybrać najlepsze?

Warszawa to największy w Polsce rynek szkoleń, kursów i warsztatów dla osób indywidualnych i pracowników firm. Działa tu ponad 500...

ZMIANY W MARYNARSKA POINT 1

Budynek biurowy Marynarska Point 1 zlokalizowany na warszawskim Mokotowie przejdzie niedługo gruntowną modernizację. W ramach planowanych...

Warszawa gotowa na 30 finał WOŚP

Warszawa jak zawsze z radością włącza się w Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Zapraszamy do niej wszystkich, bez wyjątku, zgodnie z duchem...

Rozpoczyna się przebudowa wiaduktów Trasy Łazienkowskiej

W najbliższy weekend, rozpoczyna się przebudowa wiaduktów Trasy Łazienkowskiej. Północny wiadukt nad Agrykolą zostanie zamknięty dla ruchu...

TVP wybuduje siedzibę za ponad 600 mln złotych. Właśnie otwarto oferty przetargowe

Aż o ponad 100 mln złotych więcej trzeba będzie zapłacić za budowę nowej siedziby programów informacyjnych TVP. Dwa budynki mają powstać...

Polecane

Wystawa Zdjęć Miesiąca w Browarach Warszawskich

Konkurs na zdjęcie dnia prowadzimy nieprzerwanie już od ponad sześciu lat. Przez ten czas opublikowaliście w naszym hasztagu ponad 285 tysięcy...

Jak zaprojektować grafikę na witrynę sklepową?

Rozmowa z właścicielem firmy WYTNIJ-WKLEJ Łukaszem Kowalskim, jednej z najlepiej rozpoznawalnych firm na rynku Warszawskiej reklamy. Firma wytnij-wklej.pl...

Świąteczna atmosfera zawitała na Pragę. Koneser zaprasza na zimowe atrakcje

Pierwsze płatki śniegu już za nami, a święta za pasem. Zimowa aura wypełnia całą Warszawę, ale szczególnie w Centrum Praskim Koneser można poczuć...

Insta Przewodnik po Warszawie. Unikatowe miejscówki, których nie znajdziecie w standardowym informatorze turystycznym

Warszawa to nie tylko Pałac Kultury i Nauki, Łazienki Królewskie i Stare Miasto. To także kapliczki na Pradze-Północ, targ staroci na...

“Wola się zmienia” rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego.

Rozstrzygnęliśmy organizowany wspólnie z Browarami Warszawskimi konkurs fotograficzny „Wola się zmienia”. Wola jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się dzielnic, co...

Konkurs fotograficzny – Wola się zmienia

Dobrze wiemy, że wielu z Was potrafi świetnie fotografować Warszawę oddając jej niepowtarzalny charakter. Razem z Browarami Warszawskimi  (@browarywarszawskie) przygotowaliśmy konkurs...