Należąca do grupy H&M szwedzka marka Weekday na swój pierwszy stacjonarny sklep w Europie Środkowej wybrała Elektrownię Powiśle. Zlokalizowany na 3 poziomach sklep zajmie powierzchnię ponad 450 mkw. i zaoferuje klientom unikatową kolekcję odzieży i akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne, takie jak: Fila, Champion, Birkenstock czy Vans.
Weekday to szwedzka marka modowa, której minimalistyczne kolekcje inspirowane są popkulturą młodzieżową i stylem ulicznym. Ubrania i akcesoria, które klienci mogą znaleźć w sklepach Weekday, mają zachęcać do otwartości i wyrażania siebie poprzez modę. Weekday stara się inspirować klientów, łącząc wysokiej jakości produkty ze zrozumieniem i poszanowaniem dla kultury i jej odmienności, zostawiając jednocześnie miejsce dla rozwijania własnej kreatywności. Założona w 2002 roku marka do tej pory obecna była w 19 krajach, z których w jedynie 10 posiadała swoje sklepy stacjonarne. W przypadku pozostałych rynków, w tym Polski, oferowała wyłącznie dostawę online. Weekday oferuje klientom unikatową kolekcję odzieży damskiej i męskiej oraz akcesoriów, uzupełnioną o marki zewnętrzne.
W związku z ekspansją marki oraz potencjałem, jaki dostrzegła w Europie Środkowej, pierwszy, flagowy sklep Weekday powstanie w Warszawie, w zrewitalizowanej przestrzeni Elektrowni Powiśle. Na 3 poziomach, w wyjątkowych postindustrialnych wnętrzach, klienci będą mogli kupić ubrania i akcesoria marki, a także zainspirować się skandynawskim minimalizmem.
– Elektrownia Powiśle to projekt wyjątkowy pod każdym względem, także komercjalizacji. Mamy niepowtarzalną okazje zaprosić do nas nie tylko znane i cenione już marki, które są obecne na polskim rynku, ale także te, które dopiero myślą o ekspansji i wejściu do Polski ze swoją ofetą. Tym bardziej cieszy nas fakt, że Weekday swój pierwszy sklep w Polsce oraz w tej części Europy otworzy właśnie w Elektrowni Powiśle. To dowód na to, że nasz projekt jest unikatowy nie tylko w skali kraju, ale także zagraniczne marki dostrzegają w nim potencjał dla swojego rozwoju. – dodaje Dariusz Domański, Associate Partner, Development and Leasing Director, White Star Real Estate.
Elektrownia Powiśle to miejsce, w którym klienci znajdą unikatowe marki modowe, pop-up i concept store’y, jakich dotąd w Polsce jeszcze nie było, restauracje serwujące kuchnię z wielu zakątków świata oraz pierwszy w Polsce innowacyjny koncept Beauty Hall. Będą mogli także doświadczyć niezapomnianych emocji i wrażeń podczas licznych wydarzeń organizowanych w przestrzeni Elektrowni.
Za komercjalizację Elektrowni Powiśle odpowiadają firmy Cushman & Wakefield, JLL oraz KLM.