Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza konkurs na nowe logo stołecznego transportu publicznego, skierowany do profesjonalistów zajmujących się projektowaniem graficznym oraz studentów kierunków projektowych. Ma on charakter otwarty, dwuetapowy i ogólnopolski. Partnerem przedsięwzięcia jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.
Celem konkursu jest wybór nowego logotypu, który powinien w sposób jednoznaczny identyfikować usługi transportowe organizowane przez m.st. Warszawę, a także całą komunikację miejską i poszczególne środki transportu publicznego. Warunkiem udziału jest przesłanie w terminie do 17 lipca br. portfolio w formacie PDF, na adres e-mail: konkurs.ztm@stgu.pl, które zawiera minimum 3 projekty logotypów.
Spośród nadesłanych portfolio, jury 21 lipca wybierze 5 finalistów konkursu, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego zaprojektowania głównego logotypu transportu publicznego w Warszawie wraz z odmianami dla wybranych środków transportu (tramwaj, metro, autobus, pociąg, rower), a także zamieszczenie go na wybranych nośnikach. Zwycięzca konkursu zostanie wyłoniony 7 września i otrzyma nagrodę główną w wysokości 70 tys. zł. Szczegóły dotyczące konkursu można znaleźć na stronie internetowej www.stgu.pl.