Warszawski ZTM chce mieć nowe logo za 70 tys. zł

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza konkurs na nowe logo stołecznego transportu publicznego, skierowany do profesjonalistów zajmujących się projektowaniem graficznym oraz studentów kierunków projektowych. Ma on charakter otwarty, dwuetapowy i ogólnopolski. Partnerem przedsięwzięcia jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.

Celem konkursu jest wybór nowego logotypu, który powinien w sposób jednoznaczny identyfikować usługi transportowe organizowane przez m.st. Warszawę, a także całą komunikację miejską i poszczególne środki transportu publicznego. Warunkiem udziału jest przesłanie w terminie do 17 lipca br. portfolio w formacie PDF, na adres e-mail: konkurs.ztm@stgu.pl, które zawiera minimum 3 projekty logotypów.

Spośród nadesłanych portfolio, jury 21 lipca wybierze 5 finalistów konkursu, którzy zostaną zaproszeni do odpłatnego zaprojektowania głównego logotypu transportu publicznego w Warszawie wraz z odmianami dla wybranych środków transportu (tramwaj, metro, autobus, pociąg, rower), a także zamieszczenie go na wybranych nośnikach. Zwycięzca konkursu zostanie wyłoniony 7 września i otrzyma nagrodę główną w wysokości 70 tys. zł. Szczegóły dotyczące konkursu można znaleźć na stronie internetowej www.stgu.pl.

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Fabryka Norblina Było i Jest – Konkurs fotograficzny. Do wygrania Ipad...

0
Zapraszamy do udziału w konkursie fotograficznym „Fabryka Norblina – było i jest” Miłośnicy fotografii i Fabryki Norblina – mamy dla Was wyjątkową propozycję! Wraz z...
×