Pierwszy sklep UNIQLO w Polsce, zlokalizowany w kompleksie Wars Sawa Junior przy warszawskim placu Defilad, tymczasowo zamyka swoje drzwi. Powodem jest zaplanowany drugi etap modernizacji przestrzeni handlowej, który potrwa do jesieni 2025 roku. Wówczas marka powróci w nowej, większej i w pełni stałej lokalizacji.
Po udanym zakończeniu pierwszej fazy prac budowlanych, sklep przechodzi w kolejną fazę modernizacji, wymagającą całkowitego zamknięcia lokalu. Zwiększeniu ulegnie nie tylko metraż – z dotychczasowych 800 m² do 1420 m² – ale również zakres oferty, która obejmie pełen asortyment LifeWear dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.

Do momentu ponownego otwarcia, UNIQLO zaprasza klientów do swojego drugiego warszawskiego salonu w Westfield Arkadia, gdzie dostępna jest pełna kolekcja odzieży LifeWear – w tym kultowe koszule z 100% lnu premium oraz lekkie topy z wbudowanym biustonoszem, dostępne w szerokiej gamie kolorów i fasonów. Zakupy możliwe są również online, poprzez stronę internetową marki.
Z okazji swojej obecności w Warszawie, UNIQLO nawiązało także współpracę z kultowymi klubami jazzowymi SPATiF oraz Weles. Efektem tej współpracy są limitowane wzory graficzne dostępne na koszulkach i torbach, które klienci mogą tworzyć samodzielnie dzięki usłudze UTme! – pozwalającej na personalizację ubrań i dodatków w kilka minut.
Choć tymczasowe zamknięcie flagowego sklepu może być dla wielu klientów niedogodnością, jesienna premiera w 2025 roku zapowiada się jako ekscytujący nowy rozdział obecności UNIQLO w stolicy.