UNIQLO powróciło do Warsa Sawy Juniora

UNIQLO, japońska marka odzieżowa znana z innowacyjnych i wysokiej jakości produktów, świętuje dziś ponowne otwarcie swojego pierwszego sklepu w Polsce w Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Sklep, który od 2022 roku funkcjonował jako pop-up, został przebudowany i przekształcony w pełnoprawną przestrzeń zakupową.

Uroczystość otwarcia, uświetniona występem tradycyjnych bębnów taiko i symbolicznym przecięciem wstęgi, zgromadziła licznych miłośników nowoczesnej, funkcjonalnej mody oraz lokalnych partnerów: Oli Niepsuj, CD PROJEKT RED oraz BAKEN. Nowy sklep w samym sercu miasta ma stać się kluczowym punktem dla miłośników LifeWear – prostych, wysokiej jakości ubrań na co dzień.

Już od godziny 9:00 entuzjaści marki ustawiali się w kolejce, by jako pierwsi zobaczyć nową przestrzeń sklepu i skorzystać ze specjalnych promocji. Wydarzenie to stanowi ważny etap w dalszym rozwoju UNIQLO na polskim rynku.

UNIQLO tworzy ubrania w duchu LifeWear – koncepcji ułatwiającej codzienne życie. Oznacza innowacyjne, wygodne i ponadczasowe projekty, doceniane przez klientów na całym świecie. Wśród kluczowych produktów, które zajmują centralne miejsce w sklepie, znajdują się m.in. kolekcje HEATTECH, Extra Fine Merino, 100% Cashmere oraz PUFFERTECH.

W dniach 23 – 31 października klienci mogą korzystać ze specjalnych ofert. Wśród produktów objętych promocją znajdą się: kultowe koszulki HEATTECH, lekkie i ciepłe kurtki PUFFERTECH, klasyczne Fleece oraz miękkie swetry z przędzy Soufflé Yarn. W ofercie dostępne są również wyjątkowe kolekcje z limitowanych współprac: UNIQLO i JW Anderson oraz Uniqlo U, tworzone przez dyrektorów artystycznych Christophe’a Lemaire’a i Sarah-Linh Tran.

Lokalne współprace

Z okazji otwarcia, UNIQLO nawiązało współpracę z warszawskimi partnerami, aby uhonorować lokalną kulturę i twórczość. Wspólnie przygotowali oni unikalne grafiki dostępne w usługach personalizacji UTme! (nadruki na koszulkach i torbach) oraz ekskluzywne hafty w ramach debiutującej w polskim sklepie strefy RE.UNIQLO STUDIO.

Artystka Ola Niepsuj opracowała trzy wzory inspirowane legendą o Warsie i Sawie oraz tradycyjną sztuką ludową. Jej prace zdobią nie tylko personalizowane produkty, ale również mural wewnątrz sklepu, wprowadzając element polskiego dziedzictwa w przestrzeń UNIQLO.

Renomowany producent gier CD PROJEKT RED stworzył sześć ekskluzywnych projektów graficznych, upamiętniających 10. rocznicę premiery kultowej gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Natomiast warszawska piekarnia i bar BAKEN przeniosły swoją skandynawską estetykę w cztery dodatkowe wzory nadruków i haftów.

Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w stolicy i Polsce? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Muzyka miejsca. Włodek Pawlik i PianoForte na Mokotowie

0
Na warszawskim Mokotowie powstaje miejsce, które łączy architekturę, historię i muzykę. PianoForte to pierwsza w Polsce inwestycja mieszkaniowa z własną, autorską ścieżką dźwiękową –...
×