Dużo przedłużonych umów najmu i wzrost liczby klientów odwiedzających centrum – tak w skrócie wyglądał ubiegły rok dla Ferio Wawer.
W procesach negocjacyjnych właścicielowi galerii, firmie STRABAG Real Estate, doradzają eksperci z agencji doradczej JLL, która jest również wyłącznym agentem ds. komercjalizacji.Ubiegły rok potwierdził mocną pozycję Ferio Wawer na warszawskiej mapie handlowej. Swoje umowy przedłużyły tam dotąd marki H&M, Carry, Rossmann, Diverse, Świat Książki, TUI, Grycan, Stara Mydlarnia, a z punktów usługowych – kantor i myjnia. 2020 rok przyniesie także nowe otwarcia , w tym długo oczekiwany „Czas na Herbatę”, który oferuje wysokiej jakości herbaty z całego świata, kawy i akcesoria dla koneserów gorących napojów.
W ubiegłym roku Ferio Wawer zanotowało 3-procentowy wzrost dziennej odwiedzalności w porównaniu do wyników z 2018. Warszawski rynek dużych centrów jest już tak nasycony, że na znaczeniu zyskują aktualnie mniejsze obiekty. Na markę Ferio Wawer mocno pracuje unikalny, zabytkowy charakter tego obiektu, który został zrealizowany w dawnych wnętrzach Fabryki Wyrobów Metalowych z początku XX wieku. – wyjaśnia Weronika Kuna, Konsultant w Dziale Powierzchni Handlowych, JLL.

Ferio Wawer oferuje 12 000 mkw. powierzchni, na której działa 40 sklepów, punktów usługowych i restauracji. Wśród najemców znajduje się także, m.in. CCC, perfumeria Douglas, RTV Euro AGD, Pepco, Stacja Wawer, Gatta, Venezia i Unisono.
Ferio Wawer oferuje 12 000 mkw. powierzchni, na której działa 40 sklepów, punktów usługowych i restauracji. Wśród najemców znajduje się także, m.in. CCC, perfumeria Douglas, RTV Euro AGD, Pepco, Stacja Wawer, Gatta, Venezia i Unisono.
Masz newsa? Interesujesz się inwestycjami w Warszawie? Pisz do nas na adres: redakcja@nowawarszawa.pl Śledź nas na bieżąco na Facebooku.