REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Tworzenie stron www i reklama w Internecie – jak robić to skutecznie?

Strona główna Informacje Tworzenie stron www i reklama w Internecie – jak robić to skutecznie?

Reklamowanie marki w Internecie nie należy do najłatwiejszych zadań, ale nie ma co panikować. Nie jest to też żadna tajemna wiedza. Radzimy, jakie działania podjąć, aby robić to skutecznie. Skutecznie, czyli przyciągając klientów i dbając o wizerunek swojej marki. 

Strona internetowa – podstawa podstaw

Profesjonalny wizerunek bez strony internetowej to spore wyzwanie. Papierowe ulotki, wizytówki, czy banery reklamowe odchodzą do lamusa. Naprawdę, dziś strona www reprezentująca Twoją markę to absolutny must-have. 

Już na etapie tworzenia strony internetowej warto zadbać o to, aby jej struktura była funkcjonalna, wygląd zachęcający, a także, aby prowadziła klienta do wykonania danej akcji, np. zakupu czy kontaktu. Aby skutecznie przedstawić swoją firmę na stronie internetowej powinieneś też dopieścić wszystkie treści, obrazy i efekty wizualne – powinny być przejrzyste i zrozumiałe oraz dopasowane do grupy docelowej Twojego biznesu. 

Bezpieczeństwo strony internetowej kluczem do sukcesu

Oprócz wyglądu i funkcjonalności jest jeszcze kilka ważnych czynników, które musisz przemyśleć. Należy do nich na pewno bezpieczeństwo Twojej strony internetowej, a składa się na to m.in.:

  • Ważny certyfikat SSL, 
  • silne zabezpieczenie logowania, 
  • regularne skanowanie pod względem wirusów,
  • aktualizacja wtyczek, motywów itp.,
  • ochrona certyfikowanym oprogramowaniem antywirusowym.

Pamiętaj, że poczucie bezpieczeństwa u klienta jest kluczowe. Nikt nie będzie narażał się na atak wirusów aby sprawdzić Twoją ofertę. Weź do pod uwagę i nie dopuść do tego, aby potencjalnemu klientowi wyświetlił się taki komunikat

Nie każ klientom czekać – zadbaj o szybkość strony internetowej

Znasz niecierpliwych ludzi? Musisz wiedzieć, że poruszając się po internecie są niecierpliwi do kwadratu. Nikt nie chce czekać, aż strona www i jej wszystkie sekcje się załadują. My internauci chcemy efektu natychmiast – trzeba się z tym pogodzić. Dlatego niezwykle ważne jest, aby zrobić wszystko, by Twoja strona internetowa ładowała się w mgnieniu oka. Możesz to zrobić np. tak: 

  • Usuń zbędny kod,
  • Zoptymalizuj procesy na serwerze i stronie,
  • Zmodyfikuj wyświetlanie multimediów,
  • Zoptymalizuj treści i włącz ich kompresję

To tylko kilka działań – w rzeczywistości jest ich dużo więcej. Wiemy że nie brzmią na łatwe do zastosowania. Wiemy, że to specjalistyczna wiedza. Bardzo często lepiej jest zlecić to profesjonalistom, niemniej jednak – trzeba o tym pamiętać. 

Pamiętaj o pozycjonowaniu i aktualizowaniu strony internetowej

Twoja strona internetowa musi odzwierciedlać bieżącą sytuację Twojego biznesu. Tak często spotyka się witryny, których informacje są dawno nieaktualne, a co gorsza nieprawdziwe. Chyba nikomu nie trzeba mówić o tym, jak to wpływa na komunikację marki z klientami. Tu wchodzi w grę opieka nad stronami www, czyli ich regularne aktualizacje, uzupełnianie, czy dodawanie potrzebnych funkcjonalności.

Kolejną sprawą są działania SEO, czyli pozycjonowanie Twojej strony w wyszukiwarce. Jeśli będzie ładna i funkcjonalna, ale nikt jej nie zobaczy, nie osiągniesz zamierzonego efektu. Aby być widocznym w internecie musisz wykonać szereg działań, które również nie są do końca oczywiste. Wiedz jednak, że to najwyżej wyświetlane witryny działają najefektywniej. 

Na Facebooku, Instagramie, Tweeterze i Linkedinie też są klienci!

Skupiamy się głównie na stronie internetowej, bo to priorytet. Na tym jednak internet się nie kończy. Jest przecież mnóstwo innych kanałów sprzedaży. Konkretniej mowa o mediach społecznościowych jak Facebook, Instagram, LinkedIn, Tweeter czy też Youtube. To oczywiście tylko wybrane z nich. Warto jest prowadzić profile firmy w tych platformach, bo na to również zwracają uwagę Twoi potencjalni klienci. Krótko mówiąc – ważny jest całokształt działań reklamowych w sieci, a nie tylko poszczególne elementy.

Jak to wszystko ze sobą posklejać? 

Przedstawiliśmy kilka czynników wpływających na wizerunek Twojej marki w sieci, jednak to wciąż tylko kropla w morzu. Można wdrożyć dużo więcej elementów, jednak nie ukrywamy że jest to dość skomplikowane. 

Jeśli szukasz opieki nad całokształtem swojego wizerunku w Internecie – możemy Ci pomóc. My, czyli Koncept 404 przeprowadzamy wszystkie konieczne działania do osiągnięcia marketingowego sukcesu w sieci. Wystarczy, że napiszesz lub zadzwonisz pod wskazany numer, a przeanalizujemy Twoją sytuację i zaproponujemy strategię działania.

Agencja marketingu internetowego Koncept 404 – kontakt

Telefon: 796 385 033
E-mail: kontakt@koncept404.pl

Wiadomości

Sześciu chętnych na remont ulic w Śródmieściu

Zbliża się rewitalizacja całego śródmiejskiego kwartału. Aż 6 firm chce się podjąć się przebudowy 2,5 hektara ulic i placów w obszarze...

Czy w Warszawie powinien być nocny zakaz sprzedaży alkoholu?

6 maja ruszają konsultacje społeczne w sprawie ograniczenia nocnej sprzedaży alkoholu. Czas na zabranie głosu przez mieszkańców w tej sprawie upływa...

Remont torowiska na rondzie Czterdziestolatka

Warszawscy tramwajarze wykorzystają długi weekend na remont przejazdów tramwajowych na rodzie Czterdziestolatka. Od 3 do 5 maja nie będzie można pojechać...

Przy Żelaznej powstanie budynek z pionowym ogrodem. Pierwszy taki w Warszawie!

Architekci z pracowni FAAB stworzyli koncepcję budynku, będącego nową siedziba instytutu Łukasiewicz-Itech. Gmach może stanąć przy Żelaznej 87 na Woli.

Ratusz otworzył oferty na przebudowę rejonu ulic Złotej i Zgody

Ogłoszono wyniki przetargu na przebudowę ulic Złotej i Zgoda w ramach projektu Nowego Centrum Warszawy. W ramach prac całokowicie przebudowane będą ulice...

20 lat Warszawy w Unii Europejskiej

Ponad 800 projektów realizowanych przez miasto stołeczne Warszawę otrzymało europejskie dofinansowanie. Inwestycje z udziałem pieniędzy unijnych to budowa metra, linii tramwajowych, zakup...

Polecane

Popularna marka wkracza do Centrum Praskiego Koneser. Green Caffè Nero wzbogaca ofertę gastronomiczną kompleksu

25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez...

Kultowa seria „Retro Warszawa” powraca do księgarń.

Już w maju ponownie pojawi się jedna z Waszych ulubionych serii WARSZAWA FOTO RETRO, która fotografiami opowiada o codzienności stolicy kolejnych...

Druga edycja Westfield Good Festival – baw się na koncertach, projektuj meble, odkryj proekologiczne postawy!

Już w czwartek, 18 kwietnia w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów rozpocznie się II edycja festiwalu Westfield Good Festival. Na uczestników wydarzenia...

ZEROMAT – WYJĄTKOWA ATRAKCJA W CENTRUM WARSZAWY! POŻEGNAJ PEPSI MAX I OTRZYMAJ DWIE PUSZKI PEPSI ZERO CUKRU

Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa...

Konwiktorska Residence – najlepszy adres w sercu Warszawy

Przy Konwiktorskiej 4, zaledwie kilkadziesiąt metrów od Starego Miasta, powstaje kameralny apartamentowiec Konwiktorska Residence. W budynku znajdzie się tylko 78 luksusowych apartamentów....

18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski już w najbliższą niedzielę!

Już w najbliższą niedzielę, 24 marca, w stolicy wystartuje 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski oraz New Balance Bieg Na Piątkę. Na starcie...