W listopadzie 2022 Homepark Targówek – park handlowy należący do Funduszu Pradera European Retail Parks, powiększył się o pierwszy, salon sportowy marki Sportano.pl, zajmujący ponad 2,500 metrów kwadratowych.
Sportano.pl prezentuje zupełnie nową koncepcję stacjonarnego sklepu multisportowego, gdzie przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii, zaoferuje klientom wygodny dostęp do ponad 600 marek sportowych, ponad 50 tysięcy produktów dostępnych na miejscu i niemal 200 tysięcy produktów dostępnych online, z dostawą w 24h. W sklepie Sportano.pl w Homepark Targówek ponad 20 ekspertów znających wymogi, jakie stawiają przed klientem poszczególne dziedziny sportu i fitness pomoże w dobraniu odpowiedniego sprzętu. W Sportano nie zabraknie możliwości testowania sprzętu na symulatorach, testowania bieżni i rowerów, korzystania z warsztatów serwisowych i możliwości wypożyczania sprzętu.
„Homepark Targówek jest miejscem, gdzie dokonuje się kolejna ważna zmiana w handlu detalicznym. Do tej pory widzieliśmy jak wiele marek dostępnych w tradycyjnych sklepach przenosiło się do e-commerce. Sportano.pl jest marką, która zaczynała od handlu w Internecie, a teraz prezentuje zupełnie nowy, innowacyjny koncept sklepu stacjonarnego. Połączenie nowych technologii z bogatą ofertą produktową i profesjonalizmem zespołu Sportano.pl, pozwala wierzyć w powodzenie tego miejsca, wzbogacającego dotychczasową ofertę Homepark Targówek” – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
Otwarciu sklepu towarzyszy kampania radiowa, outdoor oraz kampania prasowa. Oficjalne otwarcie sklepu poprzedziła ekskluzywna premiera VIP, w której wzięli udział znani sportowcy, eksperci i celebrities. Z okazji otwarcia stacjonarnego salonu Sportano.pl, klienci mogą otrzymać do 30% rabatu na wiele artykułów zaprezentowanych w specjalnej ofercie promocyjnej.
Podczas rozmów ze Sportano Fundusz Pradera European Retail Parks reprezentowany był przez Cushman & Wakefield, wiodącą na świecie firmę doradczą świadczącą usługi na rzecz najemców i właścicieli nieruchomości komercyjnych.
„Homepark Targówek poszerza ofertę o showroom Sportano. Z uwagi na wzrost zarówno odwiedzalności w centrach handlowych, jak i udziału zakupów przez Internet, otwarcie salonu multibrandu stanowi odpowiedź na potrzeby klientów, którzy oczekują profesjonalnego doradztwa w zakupach, szerokiej oferty i ekspresowej dostawy. To pierwszy tego typu showroom w Polsce, tym bardziej cieszymy się, że marka Sportano wybrała lokalizację naszego Klienta” – komentuje Ada Budynek, Leasing Manager, Associate, Retail Agency Poland, Cushmnan & Wakefield.
Park Handlowy Homepark Targówek na powierzchni 74 545 mkw skupia przede wszystkim specjalistyczne i popularne marki, związane z budowaniem, wykończeniem i aranżacją domu. Dzięki unikatowej formule portfolio, park handlowy oferuje lubiane przez konsumentów sklepy z różnych branż: spożywczej, modowej, elektronicznej, sportowej czy artykułów pierwszej potrzeby. Na terenie Homepark Targówek działa również przychodnia medyczna, klub fitness oraz punkty gastronomiczne. Oferta parku stale poszerza się o nowe segmenty, jak również o uznane sklepy z zakresu wyposażenia wnętrz.
Parki handlowe HOMEPARK są zarządzane przez BNP Paribas Real Estate Poland.