Na koniec listopada 2015 r. sprzedaż netto Ronson Development wyniosła 822 lokale. Tym samym firma przekroczyła cel zakładany na cały bieżący rok, jakim było 800 sprzedanych mieszkań. Oznacza to, że tegorocznym wynikiem Ronson po raz kolejny pobije rekord.
Dotychczasowy najlepszy w historii firmy wynik sprzedaży na poziomie 711 lokali Ronson zanotował w 2014 r.
– Realizacja celu sprzedażowego na miesiąc przed końcem roku pokazuje, że nasza oferta jest dobrze dopasowana do aktualnych potrzeb rynku. Aby utrzymać tendencję wzrostową, przygotowujemy już nowe inwestycje na nadchodzące 12 miesięcy. Będziemy uruchamiać zarówno kolejne etapy projektów cieszących się dużą popularnością wśród konsumentów, jak i zupełnie nowe osiedla w atrakcyjnych lokalizacjach – mówi Andrzej Gutowski, dyrektor sprzedaży i marketingu Ronson Development.
W 2015 r. najbardziej popularnym projektem Ronsona jest poznańska Kamienica Jeżyce, gdzie sprzedano dotychczas 139 mieszkań. Dużym zainteresowaniem cieszą się również warszawskie inwestycje: Moko na Mokotowie (116 lokali sprzedanych do końca listopada) oraz City Link i Espresso na Woli (odpowiednio 108 i 101 lokali).