Międzynarodowa marka odzieżowa UNIQLO przygotowuje się do otwarcia pierwszego pop-up store w Polsce – w Domach Towarowych Wars Sawa Junior w centrum Warszawy. Otwarcie dwupoziomowego lokalu w jednej z najpopularniejszych destynacji handlowych w centrum stolicy zaplanowano jesienią tego roku.
UNIQLO to największa z marek w portfelu japońskiego holdingu Fast Retailing – jednego z wiodących globalnych koncernów odzieżowych, który w ubiegłym roku rozliczeniowym (stan na 31 sierpnia 2021) osiągnął sprzedaż około 19 mld dolarów. Marka UNIQLO znana jest z klasycznych, starannie wykonanych i łatwych w zestawianiu ubrań w przystępnej cenie – dla kobiet, mężczyzn, dzieci i niemowląt.
Cała umowa najmu obejmuje ok. 1 500 metrów kwadratowych, w tym 800 mkw. powierzchni handlowej rozlokowanej na dwóch piętrach budynku Junior. Obecnie trwają prace nad aranżacją nowego lokalu.
„Cieszymy się, że wkrótce będziemy mogli nawiązać bardziej bezpośrednie relacje z polskimi klientami i przybliżyć im LifeWear – markę, która czerpie z wartości głęboko zakorzenionych w japońskiej kulturze, takich jak trwałość, prostota i wysoka jakość. Decyzję o otwarciu sklepu stacjonarnego oparliśmy na doświadczeniach związanych z funkcjonowaniem naszego europejskiego sklepu internetowego. Wierzymy, że sklep stacjonarny działający w formule pop up store pozwoli nam jeszcze lepiej poznać polski rynek i opracować długoterminowe plany związane z jego przyszłością” – dodaje Taku Morikawa, UNIQLO Europe CEO.
Nowy sklep UNIQLO to kolejny element ewolucji oferty handlowej Domów Towarowych Wars Sawa Junior, w których już 1. września swój innowacyjny i największy w regionie sklep o powierzchni aż 2 400 mkw. metrów kwadratowych na trzech piętrach budynku Sawa otworzy sportowa marka adidas.