Best Western® Hotels & Resorts ogłasza plany otwarcia Sadie® Best Western, hotelu butikowego, który powita pierwszych gości pod koniec drugiego kwartału br. Prace remontowe przy Krakowskim Przedmieściu 4 rozpoczęły się w ubiegłym roku. W obiekcie mieścić się będzie 66 eleganckich pokojów.
Oryginalny charakter hotelu Sadie odzwierciedli jego aranżacja. Nowoczesny design w subtelny sposób połączy się z historycznym wnętrzem – począwszy od przykuwającego wzrok holu, aż po przestronne apartamenty na poddaszu. Przestrzenie wspólne, pokoje oraz elementy wystroju – nasycone lokalnymi akcentami – będą odpowiedzią na potrzeby współczesnych podróżnych.
Sadie to nowa sieć ekskluzywnych hoteli butikowych, których wnętrza zostały stworzone, tak by podkreślić wyjątkowy charakter marki. Każdy obiekt nawiązuje do miejsca, w którym się znajduje, łącząc lokalny design oraz ciepłą osobowość marki – nie ma na świecie dwóch podobnych do siebie hoteli Sadie.
– Cieszymy się, że możemy świętować ekspansję naszej butikowej marki dzięki pierwszemu hotelowi Sadie w Warszawie, a zarazem w Polsce. Marka Sadie zapewni gościom warszawskiego obiektu niepowtarzalne wrażenia z pobytu, jednocześnie odzwierciedlając styl i energię stolicy – powiedziała Saija Kekkonen, Dyrektor Zarządzająca BWH Hotel Group na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.
Hotele Sadie stworzono z myślą o kreatywnym wykorzystaniu przestrzeni i technologii, co zapewni gościom wyjątkowe doświadczenia. Nowa marka wypełnia lukę w segmencie hoteli upscale, dając deweloperom szansę na kreatywność i włączenie elementów inspirowanych regionem do projektów, planów modernizacji czy rebrandingu istniejących już obiektów.