Działający dotychczas w Śródmieściu i na Ursynowie Zushi Point dołącza do grona najemców Galerii Północnej. Doceniając kulinarny potencjał Białołęki, gdzie niewiele jest lokali gastronomicznych na wysokim poziomie, marka zdecydowała się na otwarcie kolejnej restauracji na prawym brzegu Wisły.
Zushi Point to nowy koncept kulinarny właścicieli popularnego, działającego od ponad 8 lat przy ul. Żurawiej Sushi Zushi. Trzecia restauracja pod tym szyldem będzie wyjątkowa – po raz pierwszy zlokalizowana w centrum handlowym i w północnej części miasta. Co Zushi Point zaoferuje klientom Galerii Północnej?
Co ważne, restauracje Zushi Point w swoich progach chętnie witają rodziny z dziećmi, odczarowując sushi jako danie zarezerwowane tylko na kolacje biznesowe czy spotkania ze znajomymi.
– Kuchnia japońska ma bardzo dużo do zaoferowania młodym smakoszom. Jest przede wszystkim zdrowa i przygotowywana z najwyższej jakości składników, a fantazyjny kształt sushi zachęca nawet zdeklarowanych niejadków. Chcemy by nasza trzecia restauracja Zushi Point była nową jakością w tej części Warszawy. Miejscem otwartym dla różnych grup odbiorców, gdzie będą mogli odkryć, jak bardzo różnorodne i zaskakujące mogą być smaki Japonii – dodaje Sławek Wasilewski.
Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej podkreśla natomiast, że to z czego, oprócz świetnego menu, słyną lokale Zushi Point to panująca tam świetna atmosfera, sprzyjająca zarówno spotkaniom biznesowym jak i rodzinnym:
– Zależy nam by w naszym centrum pojawiły się właśnie takie lokale – z ugruntowaną pozycją, rozpoznawalną marką. Takie, którym naprawdę zależy by przygotować dla klientów coś wyjątkowego i zagwarantować im miłe spędzanie wspólnego czasu.
Za pozyskanie najemcy odpowiadała firma JLL. Jej przedstawiciele zauważają, że coraz więcej inwestorów docenia potencjał tej części Warszawy:
– Galeria Północna jest odpowiedzią na potrzeby mieszkańców najdynamiczniej rozwijającej się dzialnicy Warszawy, w której do tej pory brakowało kompleksowej oferty handlowej, usługowej, a zwłaszcza gastronomicznej. Najemcy doceniają jakość obiektu oraz korzyści płynące z otwarcia sklepów i restauracji w tym obiekcie – podsumowuje Ada Budynek, Młodszy Konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.