Horizon Plaza zmieni się w Horizon

Horizon, znany wcześniej jako Horizon Plaza, kompleks biurowy klasy A zlokalizowany w warszawskiej dzielnicy Mokotów – Służewiec, przechodzi obecnie złożony proces rebrandingu, za przeprowadzenie którego odpowiedzialna jest międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

Właściciel nieruchomości firma Union Investment zdecydowała się na zmianę nazwy, identyfikacji wizualnej inwestycji, modernizację otoczenia budynku, wprowadzenie nowego systemu oznakowania przestrzennego w częściach wspólnych oraz prezentację nowego showroomu. Wiosną 2020 roku wokół budynku i w jego pobliżu pojawi się więcej zieleni, nowe udogodnienia dla najemców oraz nowe elementy małej architektury.

Otoczenie budynku będzie poddane zmianom. fot: materiały prasowe.

Drugie życie starszych budynków

Warszawski rynek biurowy rozwija się niezwykle dynamicznie. Na mapie stolicy powstają nowe projekty, inwestorzy są bardziej aktywni, a najemcy podnoszą swoje wymagania wobec właścicieli i zarządców nieruchomości. Rosnąca konkurencja wymusza na właścicielach starszych budynków wprowadzenie zmian i dostosowanie się do obecnych standardów.

Przygotowanie nowej koncepcji wizualnej i strategii rebrandingu dla kompleksu Horizon jest wieloetapowym i złożonym procesem. Prace rozpoczęliśmy od przeprowadzenia szczegółowej analizy potrzeb najemców, potencjału inwestycji, lokalizacji, otoczenia oraz jej dotychczasowego wizerunku. Na bazie zebranych danych w ramach usługi zintegrowanego marketingu nieruchomości, przygotowałam spójną strategię marketingową mającą na celu repozycjonowanie Horizonu na warszawskim rynku biurowym. Planowane zmiany, w tym przebudowa otoczenia, znacznie poprawią percepcję obiektu wśród potencjalnych najemców oraz pozwolą na podniesienie standardu pracy i komfortu użytkowników. Na korzyść wdrożenia tej strategii przemawia również fakt, że najemcy coraz chętniej decydują się na przeprowadzkę w rejon Mokotowa-Służewca, który w ostatnim czasie przechodzi metamorfozę i zmienia się z typowo biurowej lokalizacji w tętniące życiem miejsce do spędzania wolnego czasu – powiedziała Małgorzata Frąckiewicz, Property Marketing Manager, Dział Powierzchni Biurowych, Cushman & Wakefield.

Nowa identyfikacja wizualna – wizualizacja. materiały prasowe.

W pierwszym, zakończonym już etapie rebrandingu na poziomie marketingowym, budynek Horizon Plaza zyskał nową nazwę, logo oraz materiały wspierające proces wynajmu (broszury, prezentacje). Obecnie trwa etap wdrażania strategii wewnątrz oraz na budynku. W częściach wspólnych, garażach, oraz na zewnątrz pojawią się nowe elementy oznakowania przestrzennego. Showroom, który powstał w celu zaprezentowania potencjalnym najemcom pełnych możliwości aranżacyjnych typowego piętra, przeniesiono z 10 poziomu na czwarty, a następnie całkowicie przebudowano. W kolejnym etapie przestrzenie publiczne wokół budynku zostaną od nowa zaaranżowane, pojawi się także zdecydowanie więcej zieleni i elementów małej architektury. Efekty tych prac będzie można zobaczyć latem 2020.

GALLERYWARSAW

Portal o sztuce, modzie i rzemieślniczych outsiderach, zgłębiający najciekawsze zjawiska na scenie twórczej. Łączy współczesne trendy z klasyką, przenikając kulturę wysokiej sztuki z nurtami alternatywnymi. Portal oferuje artykuły, wywiady i relacje z wystaw, promując niezależnych artystów o wyjątkowych stylach i podejściu do tworzenia – od awangardowych obrazów po ręcznie szyte buty.

Wiadomości

Polecane

Wszyscy wykładowcy ogłoszeni na Fotoforma Wedding & Family!

0
To będzie niesamowite wydarzenie, które zgromadzi topowych fotografów i filmowców z Polski i zagranicy! Wszyscy prelegenci już ogłoszeni, ale to nie koniec! Już niedługo ogłosimy warsztaty...
×