Znamy datę otwarcia pierwszego od dekady centrum handlowego w stolicy. Galeria Północna, pierwsze nowoczesne, wielkopowierzchniowe centrum handlowe
na warszawskiej Białołęce, planuje powitać klientów 14 września br.
Budowa Galerii Północnej, centrum czwartej generacji na północy Warszawy, ruszyła w połowie 2015 roku. Już za kilka tygodni do dyspozycji klientów oddanych zostanie około 64 tys. mkw. powierzchni handlowej oraz ponad 2 tys. miejsc parkingowych. W bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Północnej mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Dlatego firma GTC dołożyła wyjątkowych starań, aby oczekiwania tych grup docelowych zostały uwzględnione zarówno
w ofercie handlowej, jak i w projekcie architektonicznym budynku. Wśród atrakcji Galerii Północnej znajdzie się pierwszy w stolicy zielony dach z pięknym ogrodem umożliwiającym wypoczynek
w otoczeniu natury, przestrzenie do rekreacji jak skate park czy siłownia plenerowa, parking dla rowerów i stacja naprawy jednośladów oraz liczne udogodnienia dla rodzin z dziećmi m.in. pokoje rodzinne, toalety dostosowane do potrzeb małych klientów, plac zabaw oraz strefa dziecięca na food courcie. Obiekt będzie także posiadał jeden z najlepiej monitorowanych i tym samym najbezpieczniejszy parkingów wśród centrów handlowych w stolicy.
Także oferta handlowa Galerii Północnej zadowoli nawet najbardziej wymagających gości. Obiekt zapewni klientom dostęp do ponad 200 sklepów znanych i lubianych sieci odzieżowych, obuwniczych, dziecięcych czy elektronicznych, wśród których nie mogło zabraknąć m.in. marek należących
do koncernu LPP – Reserved, Mohito, Sinsay, House i Cropp, CCC, sklepu TK Maxx, H&M, perfumerii Douglas i Sephora czy drogerii Super-Pharm oraz Rossmann. Wśród najemców znajduje się także pełnowymiarowy hipermarket Carrefour, 11-salowe kino Cinema City, nowoczesny klub fitness Calypso oraz placówka Enel-Med. Ofertę zakupową Galerii Północnej uzupełniają salony świadczące usługi
z zakresu fryzjerstwa i kosmetyki oraz bogata oferta ponad 20 lokali gastronomicznych, serwujących dania ze wszystkich stron świata. Część lokali z wejściem bezpośrednio od ulicy będzie funkcjonowała już od wczesnych godzin rannych, aby zaoferować klientom poranną kawę czy świeże pieczywo.
To jeszcze nie wszystkie atrakcje, jakie czekają na klientów Galerii Północnej. Inwestor i zarządca, Grupa GTC, postanowił w pełni wykorzystać potencjał handlowy okolicy, a atrakcyjność projektu spowodowała, że na swój debiut w Galerii Północnej zdecydowały się marki do tej pory nieobecne
w Polsce czy w Warszawie. Galeria Północna może się poszczycić m. in. pierwszym i jedynym
na polskim rynku sklepem brytyjskiej sieci Hamleys, butikiem z ubrankami dla dzieci i niemowląt Newbie czy pierwszymi w Warszawie salonami marek 4faces i Homla. Wśród handlowych perełek znajdzie się także Melon Fashion Group, rosyjski koncern odzieżowy, który rozpoczyna ekspansję
na polskim rynku. Galeria Północna będzie pierwszym obiektem w kraju, w którym pojawią się salony wszystkich trzech marek należących do holdingu – ZARINA, LOVE REPUBLIC i befree.