Frisco, lider zakupów spożywczych online w Warszawie, po raz kolejny pokazuje, że dba nie tylko o swoich klientów, ale także o ich pupili oraz potrzebujące zwierzęta. Firma podsumowała wyjątkową akcję charytatywną, dzięki której ponad 4 tony karmy o wartości 45 tysięcy złotych trafiły do Schroniska Viva w podwarszawskich Korabiewicach. Sukces tej inicjatywy to zasługa klientów, którzy włączyli się w pomoc bezdomnym zwierzętom, robiąc zakupy w sklepie internetowym.
Akcja charytatywna była częścią kampanii, która promowała nową ofertę produktów dla zwierząt wprowadzoną do sklepu z myślą o domowych pupilach. – Zwierzęta to część rodziny, a my chcemy, żeby zakupy w Frisco były kompleksowe i spełniały wszystkie potrzeby naszych klientów, zarówno tych na dwóch, jak i na czterech nogach – mówi Iwona Więckowska, starszy menedżer kategorii z Frisco.
Nowa kategoria pet food szybko zdobyła serca warszawskich klientów. Teraz w Frisco znajdziemy aż 750 produktów od 41 marek – od karm suchych i mokrych, przez przekąski, po akcesoria dla psów i kotów. Coraz większą popularnością cieszą się także karmy bezzbożowe oraz przysmaki o naturalnym składzie.
– Zaangażowaliśmy naszych klientów w proces tworzenia nowej oferty. Poprzez badanie konsumenckie wspólnie wybraliśmy asortyment i marki. To oni pomogli nam stworzyć tę kategorię, a teraz wspólnie możemy pomagać zwierzakom w potrzebie. Jesteśmy ogromnie wdzięczni za to zaangażowanie – podkreśla Więckowska.
W ramach przeprowadzonej akcji charytatywnej Frisco przekazało ponad 4 tony karmy dla podopiecznych Schroniska Viva w Korabiewicach pod Warszawą. Łączna wartość darów wyniosła 45 tysięcy złotych.
Dodatkową atrakcją był konkurs, w którym klienci sklepu mieli szansę wygrać portrety swoich pupili autorstwa Michała Torzeckiego, warszawskiego artysty znanego z wyjątkowych prac przedstawiających zwierzęta. Podczas specjalnego wernisażu w Centrum Praskim Koneser rozdano dziesięć unikatowych obrazów oraz 16 nagród dodatkowych w postaci boxów z produktami dla czworonożnych przyjaciół.
Nowa oferta pet food dostępna na frisco.pl cieszy się dużym zainteresowaniem. Warszawiacy coraz chętniej sięgają po wysokiej jakości produkty dla zwierząt, co sprawia, że Frisco planuje dalsze poszerzanie swojego asortymentu o kolejne wysokiej jakości pozycje.
Frisco jako lider na stołecznym rynku już od 18 lat dba o to, by zakupy były szybkie, wygodne i dostosowane do potrzeb każdej rodziny. Teraz mieszkańcy stolicy mogą z łatwością zadbać nie tylko o siebie, ale i o swoich pupili – wszystko w jednym miejscu, bez wychodzenia z domu.
Artykuł sponsorowany