Homepark Janki jeden z dwóch największych parków handlowych w aglomeracji warszawskiej, należący do Funduszu Pradera European Retail Parks, powiększa swoją ofertę o nowy sklep z rowerami elektrycznymi marki ENGWE.
Rowery elektryczne stają się zupełnie nową kategorią produktową, wzbudzającą zainteresowanie Klientów. ENGWE, jedna z dynamicznie rozwijających się na tym rynku marek, w pierwszej połowie maja otworzyła swój pierwszy w Polsce sklep, o powierzchni 108 m kw. w Homepark Janki.
Firma Engwe Intelligent Technology Co., Ltd. została założona w 2014. Jest jednym z liderów w tej branży. Wszystkie modele rowerów elektrycznych tej marki tworzone są przez jej własny zespół produkcyjny wspierany przez centrum badawczo rozwojowe. Engwe ma 3 centra produkcyjne w Chinach o łącznej powierzchni 100 000 m kw. Pozwala to na produkcję nawet 50 000 e-rowerów miesięcznie. Produkty Engwe trafiły już do ponad 40 krajów i regionów na całym świecie, pomagając ponad 500 000 klientom znaleźć radość z jazdy.
„Homepark Janki oferuje swoim Klientom bardzo szerokie portfolio kategorii produktowych. Rowery elektryczne są w tej chwili jedną z dynamicznie rozwijających się branż, nastawioną na innowacje, dającą nowe możliwości, nie tylko jeśli chodzi o relaks i wypoczynek. To także element nowych rozwiązań komunikacyjnych, ułatwiających życie w dużej aglomeracji. Jestem przekonana, że ta oferta spotka się z zainteresowaniem Klientów i da im kolejny powód do odwiedzin Homepark Janki” – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.
„Bez wątpienia rowery elektryczne stają się w Polsce coraz popularniejsze, co dodatkowo może wzmocnić fakt, że stajemy się bardziej świadomi ekologicznie i chcemy żyć w zdrowy i zrównoważony sposób. Na fali tego trendu rozwija się też portfolio najemców centrów handlowych – na otwarcie swoich sklepów stacjonarnych w galeriach decydują się przedstawiciele branż, którzy dotychczas działali głównie w branży e-commerce. Wejście do centrum handlowego pozwala tym firmom trafić do nowych grup klientów” – komentuje Ada Budynek, Leasing Team Manager, Cushman & Wakefield.
Na otwarcie nowego sklepu marka ENGWE przygotowała konkursy z nagrodami, zabawy dla dzieci i młodzieży. Każdy odwiedzający sklep w dniu otwarcia mógł otrzymać specjalny rabat, nawet do tysiąca złotych, w zależności od wartości zamówienia. Klienci na miejscu mogli także skorzystać z jazdy testowej wybranymi modelami e-rowerów.