REDAKCJA

REKLAMA

POLITYKA PRYWATNOŚCI

„Dzielnica Wisła” – kampania informacyjna

Strona główna Informacje „Dzielnica Wisła” – kampania informacyjna

Poprawa czystości przestrzeni publicznych Wisły – to główne założenie ruszającej właśnie akcji informacyjnej „Dzielnica Wisła”. Akcja będzie promować nadwiślańskie brzegi jako strefę przyjemnego spędzania czasu, jednocześnie zachęcając do odpowiedzialnego korzystania z jej uroków.

Wraz z działaniami infrastrukturalnymi w ramach programu „Dzielnica Wisła” i drugiego etapu rewitalizacji królowej polskich rzek rusza kampania informacyjna skierowana do użytkowników brzegów Wisły zachęcająca do przyjemnego spędzania czasu nad rzeką, a jednocześnie odpowiedzialnego korzystania z przestrzeni publicznej.

Kampania informacyjna „Dzielnica Wisła” towarzyszy działaniom zmierzającym do poprawy standardu infrastruktury służącej utrzymaniu czystości. Jest ona kontynuacją przeprowadzonej w ubiegłym roku akcji „Nie rozbijaj się nad Wisłą”, której celem było namawianie do nierozbijania butelek i szerzej – odnoszenia śmieci do kosza.

Akcja „Dzielnica Wisła”, oprócz zachęcania do dbania o czystość na nadwiślańskich plażach i bulwarach, ma przede wszystkim przedstawić je jako miejsca atrakcyjne, przeznaczone do aktywnego wypoczynku i zabawy. Jako strefę wolności, w której wolno więcej niż w parku. Taką, w której można rozpalić ognisko, rozłożyć piknikowy koc, jeździć na rowerze i rolkach, biegać z psem.

Pojawiające się w akcji prośby o zachowanie czystości nad Wisłą mają uświadomić mieszkańcom stolicy wagę ich jednostkowego zaangażowania w dbanie o stan nadwiślańskiej infrastruktury.

Organizatorzy planują przeprowadzić szereg działań w ramach kampanii. Będą to przede wszystkim akcje informacyjne prowadzone we współpracy z mediami, portalami społecznościowymi oraz klubokawiarniami nad Wisłą.

Kolejny element kampanii to poprawa infrastruktury wspomagającej utrzymanie czystości oraz dystrybucja wśród użytkowników nadwiślańskich brzegów gadżetów (np. koszulek, toreb, breloczków itd.), które pomogą w propagowaniu akcji i przypominaniu o jej założeniach.

Planowane są również akcje sprzątania i akcje performatywne, które zachęcą mieszkańców Warszawy do czynnego udziału w kampanii. Elementem działań będzie również seria filmów i spotów z przesłaniem akcji, które będą adresowane do różnych użytkowników przestrzeni publicznych.

Ogromny udział w propagowaniu ubiegłorocznej akcji „Nie rozbijaj się” oraz właśnie rozpoczętej kampanii „Dzielnica Wisła” mają nadwiślańskie klubokawiarnie. Dzięki ich zaangażowaniu kampania ma szanse na dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców.

– W tym sezonie, w ramach akcji „Dzielnica Wisła”, udało się nam już ustawić nowe kosze na śmieci w postaci beczek oraz nowe paleniska do robienia ognisk. W przygotowaniu są tablice informacyjne przypominające użytkownikom Wisły, że są współodpowiedzialni za tę przestrzeń – mówi Marek Piwowarski, pełnomocnik Prezydent m.st. Warszawy ds. zagospodarowania nadbrzeża Wisły.

Realizacja projektów „Dzielnicy Wisła” jest kolejnym etapem przywracania Wisły mieszkańcom stolicy, którzy już dziś chętnie korzystają z uroków plaż, nadwiślańskich ścieżek czy popularnych klubokawiarni.

fot. P. Miller
„Dzielnica Wisła” – kampania informacyjna

Wiadomości

Plac Pięciu Rogów i milionów odwiedzających

Warszawianki i warszawiacy polubili Plac Pięciu Rogów – wynika z badań, przeprowadzonych przez stołeczny Zarząd Dróg Miejskich. Tylko w jeden z...

REWOLUCJA W PARKOWANIU. NIEBIESKA TABLICA WSKAŻE PARKING

Nie wiesz, gdzie znajduje się najbliższy parking? A kiedy go znajdziesz obawiasz się, że wszystkie miejsca są już zajęte? Jeszcze w tym...

Rynek mieszkaniowy powoli wraca do równowagi. Deweloperzy stawiają na współpracę z samorządami

18 kwietnia br. w Łodzi odbyło się jedno z największych wydarzeń branży mieszkaniowej tego roku - ogólnopolska konferencja “Miasta i Deweloperzy”, organizowana...

17. Nagroda Literacka Warszawy – nominacje

W Światowym Dniu Książki (23 kwietnia) ogłaszamy nominacje do Nagrody Literackiej Warszawy. Jury wskazało 15 najlepszych książek minionego roku w pięciu...

U-City i BLANCO od ACCIONA z certyfikatami BREEAM Interim

Powstające na warszawskim Ursusie osiedle U-CITY otrzymało certyfikat BREEAM Interim. To kolejna po BLANCO inwestycja firmy deweloperskiej ACCIONA z takim wyróżnieniem....

10. Nagroda Architektoniczna Prezydenta Warszawy – znamy laureatów

Przebudowany Kopiec Czerniakowski z parkiem Akcji „Burza” absolutnym zwycięzcą 10. Nagrody Architektonicznej Prezydenta m.st. Warszawy – ta...

Polecane

Popularna marka wkracza do Centrum Praskiego Koneser. Green Caffè Nero wzbogaca ofertę gastronomiczną kompleksu

25 kwietnia 2024 roku w Centrum Praskim Koneser – największym, zrewitalizowanym kompleksie mixed-use w Warszawie – otworzy się popularna i ceniona przez...

Kultowa seria „Retro Warszawa” powraca do księgarń.

Już w maju ponownie pojawi się jedna z Waszych ulubionych serii WARSZAWA FOTO RETRO, która fotografiami opowiada o codzienności stolicy kolejnych...

Druga edycja Westfield Good Festival – baw się na koncertach, projektuj meble, odkryj proekologiczne postawy!

Już w czwartek, 18 kwietnia w Westfield Arkadia i Westfield Mokotów rozpocznie się II edycja festiwalu Westfield Good Festival. Na uczestników wydarzenia...

ZEROMAT – WYJĄTKOWA ATRAKCJA W CENTRUM WARSZAWY! POŻEGNAJ PEPSI MAX I OTRZYMAJ DWIE PUSZKI PEPSI ZERO CUKRU

Pepsi zaprasza wszystkich fanów marki do świętowania i powitania Pepsi Zero Cukru. Tuż przy rondzie ONZ, w centrum Warszawy, czekać będzie na nich wyjątkowa...

Konwiktorska Residence – najlepszy adres w sercu Warszawy

Przy Konwiktorskiej 4, zaledwie kilkadziesiąt metrów od Starego Miasta, powstaje kameralny apartamentowiec Konwiktorska Residence. W budynku znajdzie się tylko 78 luksusowych apartamentów....

18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski już w najbliższą niedzielę!

Już w najbliższą niedzielę, 24 marca, w stolicy wystartuje 18. Nationale-Nederlanden Półmaraton Warszawski oraz New Balance Bieg Na Piątkę. Na starcie...