SERWIS O ŻYCIU W PRZESTRZENI MIEJSKIEJ I ARCHITEKTURZE

REDAKCJA

REKLAMA

„Dzielnica Wisła” – kampania informacyjna

Strona główna Informacje „Dzielnica Wisła” – kampania informacyjna

Poprawa czystości przestrzeni publicznych Wisły – to główne założenie ruszającej właśnie akcji informacyjnej „Dzielnica Wisła”. Akcja będzie promować nadwiślańskie brzegi jako strefę przyjemnego spędzania czasu, jednocześnie zachęcając do odpowiedzialnego korzystania z jej uroków.

Wraz z działaniami infrastrukturalnymi w ramach programu „Dzielnica Wisła” i drugiego etapu rewitalizacji królowej polskich rzek rusza kampania informacyjna skierowana do użytkowników brzegów Wisły zachęcająca do przyjemnego spędzania czasu nad rzeką, a jednocześnie odpowiedzialnego korzystania z przestrzeni publicznej.

Kampania informacyjna „Dzielnica Wisła” towarzyszy działaniom zmierzającym do poprawy standardu infrastruktury służącej utrzymaniu czystości. Jest ona kontynuacją przeprowadzonej w ubiegłym roku akcji „Nie rozbijaj się nad Wisłą”, której celem było namawianie do nierozbijania butelek i szerzej – odnoszenia śmieci do kosza.

Akcja „Dzielnica Wisła”, oprócz zachęcania do dbania o czystość na nadwiślańskich plażach i bulwarach, ma przede wszystkim przedstawić je jako miejsca atrakcyjne, przeznaczone do aktywnego wypoczynku i zabawy. Jako strefę wolności, w której wolno więcej niż w parku. Taką, w której można rozpalić ognisko, rozłożyć piknikowy koc, jeździć na rowerze i rolkach, biegać z psem.

Pojawiające się w akcji prośby o zachowanie czystości nad Wisłą mają uświadomić mieszkańcom stolicy wagę ich jednostkowego zaangażowania w dbanie o stan nadwiślańskiej infrastruktury.

Organizatorzy planują przeprowadzić szereg działań w ramach kampanii. Będą to przede wszystkim akcje informacyjne prowadzone we współpracy z mediami, portalami społecznościowymi oraz klubokawiarniami nad Wisłą.

Kolejny element kampanii to poprawa infrastruktury wspomagającej utrzymanie czystości oraz dystrybucja wśród użytkowników nadwiślańskich brzegów gadżetów (np. koszulek, toreb, breloczków itd.), które pomogą w propagowaniu akcji i przypominaniu o jej założeniach.

Planowane są również akcje sprzątania i akcje performatywne, które zachęcą mieszkańców Warszawy do czynnego udziału w kampanii. Elementem działań będzie również seria filmów i spotów z przesłaniem akcji, które będą adresowane do różnych użytkowników przestrzeni publicznych.

Ogromny udział w propagowaniu ubiegłorocznej akcji „Nie rozbijaj się” oraz właśnie rozpoczętej kampanii „Dzielnica Wisła” mają nadwiślańskie klubokawiarnie. Dzięki ich zaangażowaniu kampania ma szanse na dotarcie do szerokiego kręgu odbiorców.

– W tym sezonie, w ramach akcji „Dzielnica Wisła”, udało się nam już ustawić nowe kosze na śmieci w postaci beczek oraz nowe paleniska do robienia ognisk. W przygotowaniu są tablice informacyjne przypominające użytkownikom Wisły, że są współodpowiedzialni za tę przestrzeń – mówi Marek Piwowarski, pełnomocnik Prezydent m.st. Warszawy ds. zagospodarowania nadbrzeża Wisły.

Realizacja projektów „Dzielnicy Wisła” jest kolejnym etapem przywracania Wisły mieszkańcom stolicy, którzy już dziś chętnie korzystają z uroków plaż, nadwiślańskich ścieżek czy popularnych klubokawiarni.

fot. P. Miller
„Dzielnica Wisła” – kampania informacyjna

Wiadomości

Stalowa 39 z pozwoleniem na użytkowanie

Na Nowej Pradze w Warszawie zakończyła się budowa Stalowej 39, a mieszkańcy odbierają już klucze do...

ZALANDO, MISBHV I KPH UKAZUJĄ SYTUACJĘ SPOŁECZNOŚCI LGBTQIA+ W POLSCE

Zalando platforma modowa i lifestyle’owa, rusza z kampanią ukazującą problemy społeczności LGBTQIA+ wywołane rosnącą skalą homofobii w Polsce. Kampania “Historie...

Prace na ulicach i torach (6-9 sierpnia)

Od czwartku, 6 sierpnia, zamknięte będzie skrzyżowanie ulic Bronowskiej, Wodniaków i Masłowieckiej w Wawrze. W weekend 8-9 sierpnia będą trwały prace...

Zielone Szlaki Warszawy

Idea Zielonych Szlaków Warszawy, nad którą pracowaliśmy przez ostatnie trzy lata – zakłada funkcjonalne połączenie wielu niezależnych i różnorakich terenów...

POWSTANIE RONDO NA KARMELICKIEJ I PASY ROWEROWE NA ANIELEWICZA

Ruszyły zapowiadane roboty na jednej z głównych ulic Muranowa. Prace rozpoczęły sie od budowy ronda u zbiegu z ul. Karmelicką. Koniec...

Nowy szef architektów w 7R

7R rozwija wewnętrzny zespół dedykowany projektowaniu oraz architekturze budynków przemysłowych i magazynowych, którym pokieruje Michał Ulasiński. Jednym z głównych zadań szefa...

Polecane

Rozpoczyna się Lato Konesera. Kilkaset wydarzeń w centrum kulturalno-rozrywkowym stołecznej Pragi

Już w 1 lipca w Centrum Praskim Koneser rozpoczyna się wakacyjny cykl wydarzeń pod hasłem Lato Konesera. Od początku lipca do...

Teatr Polonia i Och-Teatr zagrają w lato plenerowe spektakle w Centrum Praskim Koneser

Centrum kulturalno-rozrywkowe na warszawskiej Pradze zapowiada plenerowe spektakle Teatru Polonia i Och-Teatru podczas Lata Konesera. Wstęp na wszystkie wydarzenia będzie bezpłatny,...

Innowacyjne udogodnienia w Tulipan House

Zaprojektowane na nowo lobby biurowca Tulipan House to nie tylko ekologiczny design, ale też przestrzeń, która na każdym kroku podkreśla dumę...

Warszawski rynek mieszkaniowy 2019

W 2019 roku w Warszawie przekroczono mieszkaniowy Rubikon. Na rynku pierwotnym średnia cena sprzedaży metra kwadratowego, na koniec pierwszej połowy roku, przekroczyła 9 tysięcy...

Noc Wieżowców 2018

Po przerwie wracamy do Was z trzecią edycją Nocy Wieżowców. zdjęcia: Kuba Jurkowski Wejściówki na Wydarzenie są imienne i nie istnieje możliwość zmiany danych na...

Rondo ONZ jeszcze wystrzeli w górę!

BY <!-- &amp;amp;amp;amp;lt;iframe src="//www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-N25V7L" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"&amp;amp;amp;amp;gt;&amp;amp;amp;amp;lt;/iframe&amp;amp;amp;amp;gt; Rondo...